menu

Overig / Televisie / Charmed

zoeken in:
Vandaag was de laatste aflevering overigens! Het is nu officieel afgelopen!

@ G.1RI, helemaal mee eens. Ze blijven schuiven met de "nieuweling die alles moet leren". Eerst was dat natuurlijk Phoebe, toen kwam Paige die ik altijd irritant vond, maar ongelovelijk lekker. In seizoen 8 kwam die irritante doos Billie die heel cool geïntroduceerd werd maar later echt een domme trut bleek te zijn en toen kwam Christy, de b*tch. Hoewel ik de finale echt goed vond, vind ik het jammer dat na al die vijanden het juist B&C zijn die de Charmed Ones zouden kunnen verslaan. Niemand die dat voor een seconde geloofde, maargoed.

Ze zijn gewoon wéér met seizoen 1 begonnen op Net 5. Hoe vaak is dat nou al gebeurd, 5 keer ofzo? Maar dit keer zullen ze wel na seizoen 3 stoppen, denk ik.

Denk je? Ik betwijfel het, op sommige dagen is Charmed het best bekeken programma op Net 5, ik zie niet in waarom ze dát zouden weg gooien als het puur herhaling is!

Maar de meeste mensen vinden Prue een stuk leuker dan Paige en stoppen dus met kijken na seizoen 3. Ik zou het ook niet erg vinden als ze nog een keer alle afleveringen laten zien, maar ja er zijn veel mensen die seizoen 1 t/m 3 leuker vinden dan seizoen 4 t/m 8. Bovendien zijn ze al vaker na seizoen 3 gestopt . We'll see.

Echt? Prue was leuk, maar haar dood maakte de serie zo veel leuker.

Ik vind het ook goed dat ze iemand dood hebben laten gaan, maar moesten ze dan nou echt zo'n talentloos figuur voor haar in de plaats nemen? Als er iemand voor in de plaats was gekomen die beter kon acteren en die echt een symphathiek persoon van de rol maakte, zouden mensen seizoen 4 t/m 8 een stuk leuker vinden denk ik.

Dan zou je het vast niet leuk vinden dat er actrices in de rij stonden om de positie van Paige te vullen en dat ze o.a. Jenifer Love Hewitt hebben geweigerd voor Rose McGowan. Ik vind haar in Charmed idd inspiratieloos, maar na al die tijd ben je er aan gewend geraakt en hoort het nu eenmaal bij de serie, ik bedoel Prue was ook niet alles...

Dat is waar, maar geef toe.. Ze was stukken beter dan Paige.

Prue was veel beter dan Paige, maar de serie op zich is gewoon goed.

Achmed
Hmm...
Prue was wel beter dan Paige, maar Rose McGowan vondt ik knapper dan Shannen Doherty. Dus ik heb de serie gewoon van S1 tot S8 afgekeken.

Alldoss
Ik zat echt te wachten op de dood van Prue. Want ik vindt Paige beter en leuker dan Prue.

Doherty begon me aan het begin van seizoen drie al te irriteren en dat werd gedurende dat seizoen alleen maar erger. Vooral de bazigheid van Prue werd erg vervelend. Af en toe een leuke sarcastische uitspatting, maar ik was blij toen ze werd opgevolgd door Rose. Ookal wordt er gezegd dat McGowan niet kan acteren, ik vind de verfrissing die hierdoor in de serie is gekomen positief. Naarmate de serie vordert wordt Paige steeds meer de "superheks" van de familie i.p.v. een beginnelingetje.

Topserie!

sangha schreef:
Ze zijn gewoon wéér met seizoen 1 begonnen op Net 5. Hoe vaak is dat nou al gebeurd, 5 keer ofzo? Maar dit keer zullen ze wel na seizoen 3 stoppen, denk ik.

OEEWWW don't think soow!! ze zijn nu op dit moment bijna bij seisoen 6 IK vond preu leuk en de serie moest opgefrist worden dus ik ben het helemaal met je eens dat het goed was dat preu dood ging maar moesten ze nou echt zo'n rare ... ervoor in de plaats zetten? ik ben trouwen charmedaholic maar als ik later oud wordt kan er de kans bestaan dat ik het niet meer zo geweldig vind. maar alyssa milano? ik zal haar altijd als mijn voorbeeld zien

trouwens wie is nog steeds zo charmedaholic en kijkt het elke dag en koopt de boeke want ik heb echt iemand nodig om mn verslaving mee te delen in mn klas snappen ze er niks van (graag iemand van 10 t/m 14)

A-milanoaholic schreef:
(quote)

OEEWWW don't think soow!! ze zijn nu op dit moment bijna bij seisoen 6 IK vond preu leuk en de serie moest opgefrist worden dus ik ben het helemaal met je eens dat het goed was dat preu dood ging maar moesten ze nou echt zo'n rare ... ervoor in de plaats zetten? ik ben trouwen charmedaholic maar als ik later oud wordt kan er de kans bestaan dat ik het niet meer zo geweldig vind. maar alyssa milano? ik zal haar altijd als mijn voorbeeld zien

trouwens wie is nog steeds zo charmedaholic en kijkt het elke dag en koopt de boeke want ik heb echt iemand nodig om mn verslaving mee te delen in mn klas snappen ze er niks van (graag iemand van 10 t/m 14)

Ik ben ook al zo'n CharmedAholic, Ik kan er niet mee stoppen! Toen ik zag dat Charmed eraf was, voor de Zomerstop, was ik echt weken Sjaggie.. En nu ben ik ook weer boos, omdat Charmed er op Net5, op zondag om TWAALF UUR 's nachts erop is! Waar slaat dat op?!?! Gelukkig kan ik het gewoon opnemen, en daar ben ik dan ook héél blij mee...!!
Ik ben nu al een tijdje aan het sparen voor de Charmed Box, met alle seizoenen, het is echt *** dat ie zo duur is! Maar ik blijf sparen tot ik 'm heb.
De boeken van Charmed vind ik niet zo.. Zelf lees ik heel veel, maar de boeken kunnen me niet echt boeien. Slecht geschreven, vind ik. Niet zo uitgebreid als ik zelf graag zou zien, maar daar kan ik niks aan veranderen.
Zelf ben ik helemaal fan van Phoebe (Alyssa Milano) zij blijft gewoon het grappigst vind ik. Na al die berichten van 'na seizoen 3/4 word de serie minder leuk' ben ik nogal verbaast.. Zelf zit ik nu ongeveer bij seizoen 6 ofzo, en vind het alleen maar leuker en leuker! Ook vind ik Paige ((Rose McGowan) niet eens slecht spelen, ze geeft na de dood van Prue een leuke, grappige wending aan de serie, waardoor het weer wat meer (nóg meer!!) leven in word geblazen.
Ik hoop dat ik nóóit tot seizoen 8 kom, omdat ik weet dat ik dan waarschijnlijk heel verdrietig ga worden omdat de serie is afgelopen, met goede hoop dat er nog een film, of nog een seizoen, en géén *** einde komt, ga ik de serie verder kijken =P

(oh, by the way, ik ben 12 =])

Oh, en nog iets, ik zoek nog naar een Box met alle seizoenen, niet zo duur.. Dus als jullie iets weten waar ik die kan halen? Plz, zeg het me dan!

ik ben gek op charmed. ik vind het een geweldige serie.op zich hebben alle seizoenen van charmed wel leuke afleveringen. dus ik heb niet echt een favoriete seizoen. maar ik vind wel dat sommige dingen wel anders had mogen gaan. maar voor de rest is het een hele leuke serie.

Vond het eerst maar een bizarre serie. Toen ik het een keer had gezien vond ik het toch erg leuk en spannend . Ook is Alyssa Milano een van mij favoriete actrices 's. Niet alleen door deze rol maar ook door Who's the Boss en andere rollen waarin zij leuk en goed speelt.

ik ben nu charmed weer aan het kijken. ik ben nu halverwege seizoen 4 alweer. maar ik ben nu wel tot conclusiegekomen dat ik de afleveringen met cole er in toch wel de leukste afleveringen vind. vooral de afleveringen in seizoen drie en begin seizoen 4. ik vind toch ook wel weer veel dingen in charmed tegen vallen bv. dat phoebe toch uiteindelijk haar liefde vind.in het 8ste seizoen. ik had toch liever dat het toch cole werd. daar ze mee gelukkig zou worden. en coop speelde dan ook maar 5 afleveringen mee of zo als het niet minder is. die had dan ook wel wat langer in de serie mee mogen spelen dan had je hem ook beter leren kennen. en billie vind ik ook best een iritante personage. en ik vind toch ook wel jammer dat prue er zo raar uit is gegaan.en ik vond haar ,ook een leukere personage dan paige.ik vind de allerlaatste aflevering wel wwer heel leuk.

melvddonk

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://web.buddytv.com/closedquiz/images/results/charmed-phoebe.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

ace leader
Ik keek vroeger altijd. Na seizoen 4 werd de serie helaas slechter en slechter

melvddonk
Vond ik niet. Ik vond Prue wel leuk dan Paige, maar toch heeft het de pret voor mij niet bedorven. Vond vooral de verhaallijnen om Phoebe en Piper erg leuk (met Leo en Cole)

Altijd slecht geweest vond ik. Keek het alleen om de goed gevulde topjes van Milano.

melvddonk
Naomi Watts schreef:
Altijd slecht geweest vond ik. Keek het alleen om de goed gevulde topjes van Milano.

Had ook niet verwacht dat jij het iets zou vinden.

Was te vaak te luchtig, al begrijp ik wel dat dit populair was. Echt iets voor Buffy fans vind ik, niet mijn type serie. Slecht was ook weer een iets te verkeerde woordkeus.

melvddonk
Vind dat TVD hier ook wel wat van weg heeft. Buffy moet ik nog gaan zien.

ik vind het juist om die reden allemaal leuke series, kun je lekker aanzetten, je hoeft er niet bij na te denken...ik vond alleen het laatste seizoen echt slecht, met Billie.....

melvddonk
Ik heb dat ook hoor. Niet nadenken en gewoon lekker genieten. Bevat ook erg veel dingen. Actie, drama, spanning, humor, romance, etc..

Naomi Watts schreef:
Was te vaak te luchtig, al begrijp ik wel dat dit populair was. Echt iets voor Buffy fans vind ik, niet mijn type serie. Slecht was ook weer een iets te verkeerde woordkeus.

Mmh, Buffy valt nu niet echt met Charmed te vergelijken imho. Je hebt natuurlijk heel het fantasy setting maar een serie als Buffy is echt wel 10x beter geschreven dan Charmed. Whedon is genius en brengt een veel betere verhaallijn. Charmed is inderdaad luchtig en kun je eender wanneer opzetten maar de latere seizoenen van Buffy zijn soms toch wel een stuk zwaarder (o.a. de dood van Buffy's moeder)

Wat ik van Buffy ken, en van Charmed vind ik het toch best wel vergelijkbaar. Ik weet dat Buffy heel wat fans kent, en ook erg populair maar echte development vind ik er qua characters en storyline niet echt in zitten. Niet interessant genoeg in ieder geval. Ik ben helaas helemaal niet zo fan van Whedon. Wil het nog best zien, al lijkt het me wel een serie die ik echt niet uit ga zitten. Al kan dit een visie zijn van iemand die de serie niet zo goed kent natuurlijk.

Geen idee hoever je ooit met de serie bent geraakt maar vanaf seizoen 5 begint er echt wel serieus wat diepgang in te geraken. Vooral vanwege (einde seizoen 5-7 spoiler) de dood van Buffy en haar terugkomst in seizoen 6 en haar hele aanpassing er omheen. Ze zat in de hemel maar is teruggetrokken door haar vrienden en dat kan ze moeilijk verwerken. Dan zit je ook nog met heel het zorgen voor Dawn, de dood van Tara, Willow die gestoord wordt en de vernietiging van heel Sunnydale. Het eerste seizoen is niet zo bijzonders veel waard maar 2, 5, 6 en 7 zijn voor mij behoorlijk geniaal

Qua ontwikkeling van de characters heb je de innerlijke problemen en relaties (trouwen, het overbodig voelen, ...) maar dat is wederom allemaal in de latere seizoenen te zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.