• 12.308 nieuwsartikelen
  • 166.148 films
  • 10.734 series
  • 30.942 seizoenen
  • 623.912 acteurs
  • 195.096 gebruikers
  • 9.109.837 stemmen

Charmed

zoeken in:

606

• 23805 berichten
  • 11916 stemmen

Alles wat ik gezien heb (weet niet hoeveel) was ik een fan van de serie. Mogen ze wel weer eens op tv uitzenden

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

Alles wat ik gezien heb (weet niet hoeveel) was ik een fan van de serie. Mogen ze wel weer eens op tv uitzenden

Mee eens. Ik heb het altijd al een zeer vermakelijke tv-serie gevonden, vooral de eerste 4 seizoenen. Daarna begon het een beetje af te zwakken...

606

• 23805 berichten
  • 11916 stemmen

Supernatural

• 984 berichten
  • 834 stemmen

van begin tot het einde een geweldige serie.heb niet echt een favoriete seizoen al vind ik seizoen 8 het minste.dat komt omdat ik billy en christie vette irritante personages vind.maar tussen prue en paige ik weet het eigenlijks niet vind ze beiden erg leuk.oke in seizoen 4 in het begin is paige idd wat irritant nog maar daarna word het steeds beter.daar moest ik idd eerst aan wennen.en natuurlijk phoebe en piper zijn ook heel erg leuk.en cole en leo ook hele leuke personages.en verders leuke verhaallijnen.heb het al wel meer dan 10 keer alle seizoenen gezien.maar het blijft een geweldige serie.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.