- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Extras
Extras
ehs21
-
- 615 berichten
- 293 stemmen
Vandaag de kerstspecial gezien en vond het best leuk. Ik besefte me net pas dat het eigenlijk gewoon het scrooge verhaal is maar dan in een extras jasje. Goed gedaan!!
AmazingPP
-
- 2490 berichten
- 1834 stemmen
Ik heb net seizoen 1 gezien en ik heb werkelijk in een deuk gelegen van het lachen. Wat heeft die man toch een vreemdsoortig soort humor! Maar ik hou ervan! The Office kun je eigenlijk niet met dit vergelijken, behalve dat Gervais er dus achter zit. Maar het gegeven voor deze serie is zo briljant bedacht dat ik er bijna jaloers op zou worden. Vooral de aflevering met Winslet is geniaal bedacht. Niets dan lof en snel over naar seizoen 2!!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3178 stemmen
Wat een hilarische serie. Jammer dat er maar zo weinig afleveringen van zijn. Heerlijke pijnlijke humor en een hoop A acteurs die zichzelf niet serieus nemen. Helaas ken ik niet iedereen want het is vast leuker als je hun status een beetje kent.
Geweldige personages ook (Darren Lamb ), al is Maggie in het tweede seizoen af en toe wel heel erg dom.
Pieter Montana
-
- 6644 berichten
- 2222 stemmen
Heeft iemand gisterenavond ook zo genoten van de Extras-marathon op de BBC? Heeeeeeerlijk, gewoonweg!
JDSsmetje
-
- 6566 berichten
- 2206 stemmen
Ah, wanneer waren die Extra's ? De tv stond bij mij rond middernacht en later namelijk op BBC. Eigenlijk alleen maar voor tussendoor een blik op te werpen, maar goed.
Montorsi
-
- 9632 berichten
- 2289 stemmen
Briljante serie wederom van Gervais en Merchant. Heeft wel wat van dezelfde accenten als The Office, maar vind het toch net wat minder. Al zegt dat uiteindelijk meer over The Office dan over Extras.
Zeldzaam komisch, en het is te hopen dat de twee binnenkort weer eens een serie gaan schrijven, produceren en er zelf in spelen, ik begin een beetje afkickverschijnselen te vertonen.