- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Programma's op de Nederlandse televisie
Programma's op de Nederlandse televisie

U-96
-
- 11870 berichten
- 1798 stemmen
Vandaag 21:00 op SBS6: Gordon Ramsey in het 3e deel van Hell's Kitchen!!

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18606 stemmen
.
Maar in mijn gids staat 20:00 (dus tijdens het voetbal)

Art
-
- 13507 berichten
- 3516 stemmen
Ik kijk nu De wereld draait door en vraag mij af of die Piet Römer soms gezopen heeft

cornelis
-
- 4742 berichten
- 671 stemmen
Volgens mij hoeft niemand zich dat af te vragen. Katjelam, maar daardoor wel wat minder onuitstaanbaar dan anders.

mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Prison Break en Everybody Loves Raymond.
Dit zijn wel geweldige series, vooral Prison Break. Maar aangezien ik de nieuwe afleveringen pindakaas hoef ik daar mn tv ook niet voor aan te zetten.

Gizzmann
-
- 5611 berichten
- 2516 stemmen
Ik kijk nu De wereld draait door en vraag mij af of die Piet Römer soms gezopen heeft

U-96
-
- 11870 berichten
- 1798 stemmen
Nog mensen die kijken naar Hell's Kitchen?
Gisteren nog een stuk Beauty and the Nerd gezien.

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Gisteren nog een stuk Beauty and the Nerd gezien.

"het verschil tussen een vlieg en een bij? Hmmm."

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2544 stemmen
Ik heb het gister ook gezien, maar sjonge ik vond het eigenlijk te stom voor woorden.
Die meiden zijn echt te achterlijk, en doen nog stom ook tegen die jongens.
Maar ja de nederlandse tv kan niks nieuws verzinnen, dat blijkt maar weer, na ook al Hollands next top model, de nederlandse Bachelor om even wat op te noemen, komen ze hiermee.
van mij hoeft dat dus echt niet.

Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2205 stemmen
Ja dus Beauty & The Nerd is dus weer Nederland/België gemixt zeker. Ik vond er ook niets aan die meiden zijn soms gewoon te achterlijk! En die nerd hoe kon hij nu niet weten dat die foto uit Grease kwam. Pff ik ga mij er nog dood aan ergeren. Zeker aan die nerd met zijn rood hemd en zijn hawaïketting en aan die tweeling.

Gizzmann
-
- 5611 berichten
- 2516 stemmen
Volgens mijn zus kan ik zo als Beauty meedoen, wist het merendeel van de vragen waarover ze het had ook helemaal niet Erg jammer dat er door sommige mensen zo om gelachen moet worden

Wouter
-
- 18599 berichten
- 2972 stemmen
Volgens mijn zus kan ik zo als Beauty meedoen, wist het merendeel van de vragen waarover ze het had ook helemaal niet Erg jammer dat er door sommige mensen zo om gelachen moet worden
Eh.... weet je zeker dat je dat hier wil zeggen?

koffieleut
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
vandaag komen al de reallife series op talpa , voor de liefhebbers !!! daar ben ik dus 1 van !!!!

dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Vandaag een zeer boeiende documentaire bij VPRO's Import: When I came home (2006)
Documentaire over dakloze oorlogsveteranen in Amerika, zowel mensen die destijds in Vietnam als recent in Irak hebben 'gediend'. De film is gebaseerd op het leven van Herold Noel, een dakloze Irak-veteraan die lijdt aan een Post-traumatische stress-stoornis en in zijn auto woont. Hij is het slachtoffer van een falend politiek systeem en probeert na terugkomst uit Irak wanhopig het hoofd boven water te houden. “When I Came Home” doet verslag van Herold's strijd tegen dakloosheid en zijn oorlogstrauma, en zijn zoektocht naar deskundige hulp.

Mug
-
- 13949 berichten
- 5968 stemmen
Wellicht hebben we er meer aan dat je een recensie daar schrijft, dan een oud topic omhoog te halen, terwijl de docu gewoon in het tv-overzicht staat...

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen

rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
De tv kan me weinig boeien de laatste tijd. De ene na de andere zooi wordt gepresenteerd voor ons. Film's die al tig keer zijn uitgezonden. En dan hebben we het nog over de geweldige series en soaps die lopen.
Jensen keek ik altijd graag, maar die komt steeds maar weer met dezelfde gasten ( Patty Brard, Henk-jan (blegh) en noem maar op..)aandraven. Het (bijna) enige waar ik echt voor thuis blijf is de Italiaanse droom en memories.

13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Iemand die 12 Augustus (gisteravond) nog naar de Reuni heeft gekeken? Het was namelijk mijn vaders klas. Hij zat links achterin, die man met die snor
Geen verhalen om hem heen gebouwt, je ziet hem af en toe in beeld.

Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Ik heb enkele vragen in het kader van een schoolopdracht. Ik ben allesbehalve bekend met de Nederlandse televisie, maar vroeger merkte ik op dat er programma's waren voor en rond de Moslimgemeenschap in Nederland, die bovendien in het Arabisch ondertiteld werden. Zijn deze programma's er nog steeds? Zoja, welke programma's en op welke zender worden ze uitgezonden? En hebben jullie een idee of deze programma's (of zendtijd) voornamelijk door derden of door de Nederlandse omroep zelf worden gemaakt?
Alvast bedankt voor de informatie.

Apollinisch
-
- 21265 berichten
- 0 stemmen

Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Dat is wat ik zocht. Bedankt voor de hulp, Apollinisch!

U-96
-
- 11870 berichten
- 1798 stemmen
Morgen ga ik me lekker 's ergeren aan Herman den Blijker. Zijn enorm zouteloze uitstraling en manier van presenteren is het ene, maar zijn houding is gewoon mega-irritant.
Voor de users uit Leiden is 't wel leuk. Hij neemt de Ierse pub North End onder de loep waar de man van een collega van mij kok is. Blijkt dat er nogal afgezeken gaat worden. In mijn ogen een prima tent, maar ik ben benieuwd wat RTL4 ervan gaat maken.

SandLover
-
- 205 berichten
- 138 stemmen
North End is inderdaad een prima tent om een biertje te doen. Tevens is het veruit de slechtste tent in Leiden waar ik ooit gegeten heb. Is al weer heel wat jaren geleden maar heb er sindsdien nooit meer wat willen eten terwijl ik er wel vaak gezeten heb rond etenstijd. Gingen we gewoon even bij een tentje in de buurt doen. Gelukkig is die kok eruit gepleurd!

Ebenezer Scrooge
-
- 1891 berichten
- 2965 stemmen
Jippie! Vanavond om 21.25 uur weer een nieuwe aflevering van mijn lievelingsprogramma Yolanthe op SBS 6, over de koopverslaving van Yolanthe Cabau van Kasbergen.

606
-
- 23753 berichten
- 11716 stemmen
Jippie! Vanavond om 21.25 uur weer een nieuwe aflevering van mijn lievelingsprogramma Yolanthe op SBS 6, over de koopverslaving van Yolanthe Cabau van Kasbergen.