Lost
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Dat is niet toeval. Dat is net zoals Sawyer en Miles die partners zijn bij de politie, maar ook op het eiland bij Dharma.
"The universe has a way of course correcting itself"
ofzo.. hehe xD
EDIT: En ook bijvoorbeeld Desmond en Charlie. Desmond moet hem weer redden.
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Dat is niet toeval. Dat is net zoals Sawyer en Miles die partners zijn bij de politie, maar ook op het eiland bij Dharma.
"The universe has a way of course correcting itself"
ofzo.. hehe xD
EDIT: En ook bijvoorbeeld Desmond en Charlie. Desmond moet hem weer redden.
Ja... en deze keer lukt het hem wel om hem te redden. Dat is ook geen toeval, nee. Het lijkt inderdaad alsof alles in de Flash-Sideways beter is. Maar ik heb zo het gevoel dat met al deze voordelen... er ook een enorme adder onder het gras zit.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Vond dit wel een leuk filmpje. Wat bombastisch maar vermakelijk. Spoilers voor Seizoen 1 t.e.m. 5.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Wel een lekker bombastisch filmpje. Toch knap dat het ons na al die dooie nog wel boeit wie er over blijft! Haha. Maar wie is Jake? 
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Ik wil weleens weten hoeveel kills sayid tot nu toe op zijn naam heeft.
Flashbacks + Flash sideways + Flash forwards + Eiland.
Als iemand het even voor mij kan tellen.. bij voorbaat dank!
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Ik wil weleens weten hoeveel kills sayid tot nu toe op zijn naam heeft.
Flashbacks + Flash sideways + Flash forwards + Eiland.
veel
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
JAAAAAAA JA JA JA JA JAAAAAAAAAAAA 
Charlie's back! *doet een vreugdedansje!*
Na al die tijd.. *pinkt een traantje weg* 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Ik snap 't niet meer. Desmond ligt in het ziekenhuis, heeft flashbacks over het eiland? Aaargh, frustrerende serie! 
Ik denk dat iedereen veilig en levend van 't eiland kwam en dat de geheugens gewist zijn of whatever, maar langzaamaan herinneren ze zich dingen. Ik zou 't anders ook niet meer weten. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat iedereen veilig en levend van 't eiland kwam en dat de geheugens gewist zijn of whatever, maar langzaamaan herinneren ze zich dingen. Ik zou 't anders ook niet meer weten.
Dat zou niet verklaren waarom Locke en co opeens terug leven
.
Joy4ever
-
- 4658 berichten
- 1881 stemmen
Iemand enig vermoeden wat Desmond de andere passagiers heeft te melden?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Dat zou niet verklaren waarom Locke en co opeens terug leven
. Oh ja. Crap.
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Desmond is de enige die nu voor een groot deel door heeft wat er aan de hand is. Hij zag beelden uit een ander leven waar die charlie al kende en vooral de naam penny kwam hem bekend voor..
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Desmond is de enige die nu voor een groot deel door heeft wat er aan de hand is. Hij zag beelden uit een ander leven waar die charlie al kende en vooral de naam penny kwam hem bekend voor..
Dat hebben we in episode 11 inderdaad kunnen zien.
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Weet het niet zeker maar volgens mij valt het kwartje nog niet helemaal qua flash sideways of wel? 
Het eiland bestaat niet in de nieuwe tijdlijn, het heeft nooit een invloed op hun leven gehad.. Daarom heeft jack een zoon, is sawyer agent en linus een leraar. Door de bom in seizoen 5 hebben ze toch de tijd weten te veranderen en zijn dingen anders sinds 1977.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Momenteel valt er bij mij vrijwel geen enkel kwartje meer nee. Ik gooi alles door elkaar en net als ik denk dat ik 't snap, zit ik verkeerd.
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
haha ach ja het heet niet voor niets lost 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Weet het niet zeker maar volgens mij valt het kwartje nog niet helemaal qua flash sideways of wel?

Het eiland bestaat niet in de nieuwe tijdlijn, het heeft nooit een invloed op hun leven gehad.. Daarom heeft jack een zoon, is sawyer agent en linus een leraar. Door de bom in seizoen 5 hebben ze toch de tijd weten te veranderen en zijn dingen anders sinds 1977.
Het Eiland bestaat wel nog. Bejamin heeft er het zelfs nog over.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik had misschien beter gezegd: Het Eiland heeft bestaan.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Momenteel valt er bij mij vrijwel geen enkel kwartje meer nee. Ik gooi alles door elkaar en net als ik denk dat ik 't snap, zit ik verkeerd.
Welcome to the past six years of my life 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Iemand enig vermoeden wat Desmond de andere passagiers heeft te melden?
Ja word toch een hele aflevering lang uitgelegd? Desmond moet de andere passagiers laten doen 'ontwaken'.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Welcome to the past six years of my life
Misschien moet ik het hier maar bij houden.
Dit snap ik tenminste nog. 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Voelt u zich verloren op een eiland vol flashbacks, flash-forwards en flash-sideways?
Losthet zelf op!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik vraag me toch af wie de vervangen van Jacob gaat worden. Het zal volgens mij gaan tussen Hugo en Jack. Mijn stem gaat in elk geval naar Hugo, niet omdat ik hem een leuker personage vind maar het best matcht met Jacob zelf. Jack is wel een leiderfiguur maar naar mijn mening te agressief en luistert alleen naar zichzelf, en hij heeft ook nooit in het Eiland gelooft. Hugo ook niet, maar zoals ik al eerder zei, hij matcht perfect met Jacob. Ik zeg nu ook niet dat ze op elk mogelijk vlak identiek zijn aan elkaar, maar dat is Jack ook niet aan Jacob. Jacob is een zeer rustig persoon, blijft dat ook in ieder mogelijk scenario. Hugo is ook een rustig persoon en wat mij ervan overtuigd heeft dat hij de 'nieuwe' Jacob zou moeten worden is het gesprek dat hij heeft gehad met Locke toen die ontslagen werd. Ik hoop dan ook dat hij het gaat worden. Een ander zou teleurstellend zijn voor mij.
wurffie
-
- 78 berichten
- 11 stemmen
Ziet er wel naar uit dat het Hurley gaat worden
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ziet er wel naar uit dat het Hurley gaat worden
Weet jij al iets meer dan mij? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Weer een sterke aflevering die me deed terug denken aan de eerdere seizoenen. Geweldig gewoon.
wurffie
-
- 78 berichten
- 11 stemmen
Geweldige aflevering weer. Lost nadert zijn einde en dat merk je aan alles.