• 17.330 nieuwsartikelen
  • 182.486 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.572 acteurs
  • 200.488 gebruikers
  • 9.469.666 stemmen

Lost

zoeken in:

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Echt? Gaan in Happily Ever After de sideways "sense" maken? Oeh... ik ben benieuwd.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Ik kan ook niet meer wachten..

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Njaa voor zover dat kan !

Voor de rest : GEWELDIGE EPISODE !

Wat mij betreft nog beter dan die van Alpert ! Mag zich meten bij de top van Desmond wat mij betreft ! Het niveau kwam wat mij betreft aardig in de buurt van 'The Constant'.

Zeer interessant ook dat het centrale van die episode terugkwam gezien het feit dat Desmond de constant is van Faraday en Penny de constant van Desmond. Beide personen konden onderscheid maken in de realiteiten door hun encounter met hun constant.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Vond deze nieuwe Desmond aflevering niet erg boeiend. Speelde zich bijna helemaal in de alternatieve tijdlijn af. Wel geinig steeds om te zien hoe ze in die tijd oud eilandbewoners treffen.

Of hoe Desmond Penny ontmoet...

Maar volgende week aub weer eens vooruitgang in het verhaal zelf. We naderen toch onderhand het einde.

115 12 "Everybody Loves Hugo" - 13 april

116 13 "The Last Recruit" - 20 april

117 14 "The Candidate" - 4 mei

118 15 "Across the Sea" - 11 mei

119 16 "What They Died For" - 18 mei

120/121 17/18 "The End" - 23 mei

Nog 7 afleveringen dus. 5 reguliere en dan de grande finale met een dubbele aflevering.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar volgende week aub weer eens vooruitgang in het verhaal zelf. We naderen toch onderhand het einde.

Daar vrees ik ook voor, we zijn nu al een 10tal afleveringen verder en eigenlijk heeft men tot nu toe nog niet echt de moeite genomen om vragen te beantwoorden.Het verhaal zelf ontwikkelt zich ook iets te traag na mijn goesting.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Vind dat ze prima bezig zijn ! Ze bouwen alles langzaam naar een mooie finale op.. waarbij nog niet al te veel verraden wordt maar wel veel hints ons om de oren vliegen. Hiermee kunnen ze dan ook weer spelen en zo raakt LOST zijn mystery niet verloren.

We weten neit wat sommige antwoorden zullen betekenen voor de overige vragen.. één antwoord kan de rest al spoilen. Wat wil je dan ? Nu een paar antwoorden en een finale waar je amper verrast wordt omdat je het door de antwoorden al hebt zien aankomen ?

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Zolang ze maar niet met bullshit antwoorden komen zoals de black rock en dat standbeeld. is het voor mij allemaal goed.Ik hoop gewoon dat ze al die verschillende plotjes van de vorige seizoenen niet gaan negeren. Jack's vader die niet in zijn grafkist lag. Ik kijk al een hele tijd Lost hoor, dan heb ik toch het recht om sceptisch te zijn?

jay73

• 1184 berichten
  • 1389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Huh, waar heb jij naar zitten kijken ?

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Asaharo schreef:
Zolang ze maar niet met bullshit antwoorden komen zoals de black rock en dat standbeeld. is het voor mij allemaal goed.Ik hoop gewoon dat ze al die verschillende plotjes van de vorige seizoenen niet gaan negeren. Jack's vader die niet in zijn grafkist lag. Ik kijk al een hele tijd Lost hoor, dan heb ik toch het recht om sceptisch te zijn?

Dat van die grafkist is toch wel een beetje gehint nu. Man in Black heeft blijkbaar lijken nodig om een lichaam over te nemen. Zo is hij al als Yemi (broer van Eko) en Alex verschenen. En dit was meestal om mensen te manipuleren om dingen voor hem te doen.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

@ SanderSander88, dat wist ik niet. bedankt! Verder ben ik ook benieuwd naar die gasten die naar het eiland gingen komen( seizoen vijf: jacob zijn laatste woorden. Whitemore zal het niet zijn want die staat duidelijk aan de kant van jacob(wel niet om de goede redenen).Ik had het gevoel dat jacob iets bovennatuurlijks bedoelde.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Denk dat Jacob wel Widmore bedoelde

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Door nog eens de sterfscene van Jacob te bekijken ben ik het nu idd eens dat het niet gaat om Widmore. In seizoen 6 leek Locke niet zo verbaasd met het feit dat hij op het Eiland was. De gezichtsuitdrukking van Locke toen Jacob zei They're coming duid toch aan op een groter iets dan Widmore en zijn bende.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Ging het niet gewoon om Ilana en co ? Of de candidates ?
Kan ook best Widmore geweest zijn hoor. Locke wist toch van zijn komst af ? Door de woorden van Jacob heeft hij kunnen weten dat ze kwamen en was hij ook neit verrast toen Widmore voet aan wal zette.

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

WTF!!! Misschien zijn het de vele pintjes maar wat was dit weer een geweldige/vreemde aflevering! (Ivm Happily Ever After)

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vond deze nieuwe Desmond aflevering niet erg boeiend. Speelde zich bijna helemaal in de alternatieve tijdlijn af. Wel geinig steeds om te zien hoe ze in die tijd oud eilandbewoners treffen.

Of hoe Desmond Penny ontmoet...

115 12 "Everybody Loves Hugo" - 13 april

116 13 "The Last Recruit" - 20 april

117 14 "The Candidate" - 4 mei

118 15 "Across the Sea" - 11 mei

119 16 "What They Died For" - 18 mei

120/121 17/18 "The End" - 23 mei

Nog 7 afleveringen dus. 5 reguliere en dan de grande finale met een dubbele aflevering.

Vreemd... Vond dat deze aflevering veel te bieden had wat betreft vooruitgang in het verhaal zelf!

Ik kon deze aflevering dan ook maar eigenlijk alleen beschrijven met WTF, weer een misterieuze aflevering en zo willen (allesinds ik toch) de meeste lost fans het toch wel hebben!

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

"Episode 11: Happily Ever After"

Wat een aflevering, zeg! Eindelijk beginnen de Flash-Sideways betekenis te tonen in het grote geheel. Verder zat er ook een goed verhaal in, met een sterke regie en een zeer charismatische acteerprestatie van Henry Ian Cusick. En we hebben misschien een hoop hints naar de antwoorden gekregen, we hebben vooral meer vragen gekregen. Vragen waarop ik heel erg graag het antwoord wil weten. Ik zet ze hier even allemaal op een rijtje:
1. Waarom kan Desmond tegen die electromagnetische energie?
2. Wat heeft Desmonds gave voor zin op het eiland?
3. Waarom krijgen mensen in de Flash-Sideways visioenen naar het "echte leven"?
4. Waarom viel Desmond flauw tijdens de ontmoeting met Penny?
5. Wat weet Eloise meer van deze Flash-Sideways en deze visioenen?
6. Waarom is Desmond er nog niet klaar voor?
7. Waarom wil Desmond de passagierslijst van Oceanic815?

Zo... iemand die nog meer vragen kan bedenken?

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

@ Albus Dumbledore.In seizoen 2 is er een station(het luik) waarin desmond om de 108 minuten een code moet invoeren anders zou de elektromagnetische straling imploderen.(the incident). Natuurlijk gebeurt dit op een bepaald moment niet en desmond moet in de kern een sleutel omdraaien waarna de straling vrijkomt. Vanaf deze historie heeft desmond altijd een speciale band gehad met het eiland. Het verbaast me dus niet dat men die kant opgaat met het verhaal van Desmond.

Ik kan me niet voorstellen dat je die eerste 3 seizoenen nog niet gezien hebt. Dan loop je nu toch wat verloren in dat lost-universum

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

catdog schreef:
Ging het niet gewoon om Ilana en co ? Of de candidates ?
Kan ook best Widmore geweest zijn hoor. Locke wist toch van zijn komst af ? Door de woorden van Jacob heeft hij kunnen weten dat ze kwamen en was hij ook neit verrast toen Widmore voet aan wal zette.

Ik denk niet dat het in dit geval om een 'leek' als Widmore gaat maar om een gevaarlijker iets/iemand. Ilana & co waren op dat moment al op het eiland net zoals de Kandidaten.

moviemike

• 1411 berichten
  • 5876 stemmen

Stel me juist de vraag of nr. 42 op het lijstje van kandidaten niet evenzeer het kind van Sun of Jin kan zijn, aangezien dat ook een Kwon is en door het eiland is opgewekt?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Hmm nee dat denk ik niet. Vind het wel spijtig dat de mysterieuze Walt niet meer tevoorschijn komt in Seizoen 6.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Er zijn ook nog veel vragen rondom Walt. Hopelijk geven ze daar ook nog antwoorden op.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ja, ze zaten met het probleem dat die acteur (even z'n naam kwijt) heel erg gegroeid is sinds z'n laatste verschijning in Lost.

Maar over de laatste aflevering. GEWELDIG! De flash Sideways krijgen nu inderdaad meer vorm. De afleveringen met Desmond zijn echt toppers vaak!

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Ze zaten met het probleem, of nog steeds?

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Nou ik denk niet dat ie ineens weer gekrompen is..

Maar volgens mij waren ze wel van plan daar nog niets op te vinden, maar meer weet ik ook niet.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Asaharo schreef:
@ Albus Dumbledore.In seizoen 2 is er een station(het luik) waarin desmond om de 108 minuten een code moet invoeren anders zou de elektromagnetische straling imploderen.(the incident). Natuurlijk gebeurt dit op een bepaald moment niet en desmond moet in de kern een sleutel omdraaien waarna de straling vrijkomt. Vanaf deze historie heeft desmond altijd een speciale band gehad met het eiland. Het verbaast me dus niet dat men die kant opgaat met het verhaal van Desmond.

Ik kan me niet voorstellen dat je die eerste 3 seizoenen nog niet gezien hebt. Dan loop je nu toch wat verloren in dat lost-universum

Oh, oke, bedankt voor dat antwoord. Ja, je hebt wel gelijk, ik kan het niet voor de volle honderd procent volgen, maar ik kan de serie genoeg volgen om het een geweldige serie te vinden.

EDIT:
Ik heb wat over Desmond gelezen over wikipedia. En ik denk dat ik nu snap wat er nu gaande is met Lost. Toen Desmond werd blootgesteld aan hoge electromagnetische straling in seizoen 3(?) kreeg hij in seizoen 4 last van tijdssprongen tussen 1996 en 2004 ("Ep5 The Constant"). Desmond wist niet meer waar hij zich bevond, in 1966 of in 2004. In deze aflevering, "Happily Ever After" werd Desmond ook aan een hoge dosis electromagnetische straling blootgesteld. Vervolgens maakt hij sprongen tussen de huidige tijdlijn en de Flash-Sideways. Wat als dat weer precies hetzelfde verhaal is? En Desmonds bewustzijn een glimp van deze alternatieve tijdlijn heeft opgevangen. Ik weet niet... er is hier iets mee, maar ik kan niet goed uitleggen waar het nou op staat.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Toffe en boeiende aflevering!
Een echte desmond aflevering heerlijk..
De flash sideways kregen wat meer kleur en daar zat ik al 11 afleveringen op te wachten.
Het verhaal werd mooi verteld en we zagen een hele hoop oude personages terug.

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Ik vroeg me af of de taxichauffeur van Desmond (George) ook op het eiland ergens aanwezig was, Ik herkende hem in ieder geval.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Hij was iemand aan boord van the freighter. Hij ging dood doordat hij net als Desmond in 'The Constant' flashes door 2 realiteiten maakte maar geen constant had zoals Desmond die in Penny vond.

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

ik wist dak ik hem kende

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

catdog schreef:
Hij was iemand aan boord van the freighter. Hij ging dood doordat hij net als Desmond in 'The Constant' flashes door 2 realiteiten maakte maar geen constant had zoals Desmond die in Penny vond.

Hmm... wel heel toevallig dat die man dan nét Desmonds taxi-chaffeur is.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.