• 17.339 nieuwsartikelen
  • 182.491 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.572 acteurs
  • 200.490 gebruikers
  • 9.469.713 stemmen

Lost

zoeken in:

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)

Zou het juist leuk vinden moesten deze dood gaan.

Sadist .

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Och, ik zie graag voor mij coole personages of hoofdrolspelers die ik niet af kan sterven.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Ik laat mij verrassen.. ik vind dit een ijzersterk seizoen.. heb er nog geen teleurstelling tussen kunnen vinden ! De toevoeging van Claire stel ik zeer op prijs.

Zie alleen niet de toegevoegde waarde van Ilana en Lapidus in momenteel.. hopelijk krijgen hun snel wat nuttigs te doen.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Wat denken trouwens dat Desmond nog moet doen? Ik denk dat hij de Frozen Donkey Wheel moet draaien, don't ask why

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Hij is blijkbaar zeer belangrijk, denk niet dat hij aan het wiel moet draaien maar volgens mij weet hij een manier om van Locke af te komen.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Dat denk ik dus ook
Dat desmond op het eiland is is bad news voor locke.

Misschien is het al genoemd maar is het iemand ook al opgevallen dat er wel heel veel spiegels te zien zijn in de flash sideways.

Jack in het vliegtuig met zijn snee in zijn nek
Kate staat voor een spiegel als ze de tas van claire uitpakt
Locke staat ook voor een spiegel als die Jack wil bellen
Jack met zijn litteken op zijn buik
Sawyer slaat de spiegel kapot in Recon
Sun kijkt nog ff laaang in de spiegel voordat ze keamy binnen laat.

Ow en dan natuurlijk nog de vuurtoren

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

En wat zou de symboliek achter die spiegel dan moeten zijn? Wel leuk dat zoiets je opvalt .

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Stond ook al op www.sl-lost.com hoor.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Misschien is het al genoemd maar is het iemand ook al opgevallen

Mij wat proberen misleiden en doen alsof je hetzelf verzonnen hebt héé

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Haha nej zeker niet zelf ontdekt, zo bedoelde ik het niet

Maar het is toch behoorlijk opvallend, ben vanaf aflevering 5 aan het opletten en vanmiddag ff afleveringen terug gekeken.

Kon alleen niet zo snel een spiegel-scene ontdekken in de sayid aflevering.

De symboliek heeft denk ik alles te maken met de parallelle tijdlijn. Een soort deja-vu momentje..

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Hehe ja die spiegels was mij inderdaad ook al bekend. Let er dus ook op, en het valt me ook telkens weer op ^^

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Lijkt me een leuke verwijzing dat de flashsideways toch vooral een soort weerspiegeling zijn van de werkelijkheid, alleen dan nét ietsje anders. Maar idd, leuk feitje

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

The Package
Heb hem zojuist gezien. Natuurlijk niet zo boeiend als Ab Aeterno, maar toch een aardig sterke aflevering. Toch een van de mindere van dit seizoen, mede omdat ik Sun en Jin een van de minst interessante personages vind van de serie en de flash-sideways me ook niet zo konden boeien. Verder ook weinig antwoorden, alleen dat onze theorie over dat Desmond op de boot zat bevestigd word. Wel nieuwe vragen, of course: wat is Desmonds doel? Waarom werd Jin ontvoerd en waarom moest hij zien wat the package was? En waarom werd er een film van the Dharma Initiative afgespeeld in de onderzeeër?

Verder verwacht ik dat Locke alle kandidaten mee wil nemen naar het vasteland omdat hij ze daar wel kan vermoorden en op het eiland niet. En ik denk dat Desmond iets weet over hoe Flocke op het eiland kan worden gehouden; waarom zou Desmond anders zo belangrijk voor Widmore zijn? Ook verwacht ik dat Widmore en Jacob bij elkaar horen (ze hebben tenslotte hetzelfde doel) omdat dat zou verklaren waarom Widmore nu het eiland weer gevonden heeft. Ook was er weer een sterke verwijzing naar dat Jack de nieuwe Jacob word: de scène tussen hem en Sun, waarin hij Suns vertrouwen won op precies dezelfde manier als Flocke Suns vertrouwen wilde winnen. Vond het ten slotte wel vreemd dat er een verwijzing naar het Dharma was te vinden op Widmore's onderzeeër... Widmore hoorde altijd bij The Others... en was het niet altijd Others VS. Dharma?

EDIT:
Trouwens... Richard wilde het vliegtuig gaan vernietigen, zeer slim idee... maar wel vreemd dat Widmore hier niet op is gekomen. Hij wil er toch ook voor zorgen dat Flocke het eiland niet verlaat, kan hij dan niet net zo goed dat vliegtuig opblazen?

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Die film over Dharma, daarmee bedoel je Room 23? Dat was niet in de onderzeeër

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Klopt want Zoe moest toch juist Desmond uit de onderzeeer halen ?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Hoe meer afleveringen ik kijk, hoe minder ik er van snap. Waardoor het ondanks de spanning, zeer frustrerend is om naar te kijken omdat ik te vaak echt de weg kwijt ben. Gisteren zat ik me af te vragen waar het kind van Sun en Jin ineens was, en pas na uren nadenken viel het me weer in. Frustrerende serie is het aan het worden zeg!

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Haha, zo ken ik ook iemand. Die zei tegen me: Hoe kan Keamy daar zijn, (Tijdens die aflevering over Sayid) die was toch al dood op het eiland?

Toen moest ik hem er maar even aan herinneren dat het Flash SIDEWAYS zijn ^^

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Ja... ik moet zeggen dat ik er af en toe ook moeite mee heb, hoor, met het volgen van de serie. Want soms komen ze ineens terug op iets dat een seizoen geleden gebeurd is en dan kan je je dat echt niet meer herinneren. Nou kan het bij mij misschien ook een beetje komen omdat ik pas ingehaakt ben bij seizoen 4 en de eerste drie dus nooit gezien heb. Maar ik zoek wel veel op internet naar de vorige seizoenen, waardoor ik nu weet dat die Dharma-film in een eerder seizoen ook al een keer is afgespeeld voor een ander personage.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Wacht, jij hebt de eerste 3 seizoenen nooit gezien? :O Daaaaaaaaamn...

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Ja, ik weet het Maar ik ben van plan om seizoen 1 t/m 6 te kijken als seizoen 6 is afgelopen. Dan begin ik met 1 en dan werk ik het helemaal af naar zes. Dat word een karweitje, maar ik ben toch verslaafd aan Lost... dus dat is dan om het af te leren .

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ik ga ze ook allemaal weer kijken als het voorbij is hoor. Dan zie je er ook heel anders tegen aan denk ik ^^

Naja, jij niet aangezien je de eerste 3 nog moet zien

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Idd heel apart.. Betekent dus bijvoorbeeld dat je Walt bijna niet kent, verhaallijn rond anthony cooper nooit hebt meegekregen, charlie!, good old sawyer en zo kan ik nog wel even doorgaan....

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ja precies. Ik zou ook echt nooit beginnen te kijken bij seizoen 4. Ik zou dan eerst 1 tm 3 gaan kijken!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Zojuist Tricia Tanaka is Dead gekeken (Seizoen 3). Viel me toch iets op hoor. In het busje van Roger (Ben zijn vader) lag een kaart. Dezelfde kaart dat Widmore aan Jin liet zien in Seizoen 6.

sangha

• 605 berichten
  • 517 stemmen

Ik weet niet of ik het goed gezien had, maar heeft Jin Mikhail niet in zijn oog geschoten? Ik meende dat ik een wond bij zijn oog zag, en ik ben te lui om het weer op te zoeken haha
Toen viel me ook pas op wat er zo raar was aan Mikhail in de flash-sideways: Hij had allebei zijn ogen nog

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Uhm ja, dat was inderdaad in z'n oog. Ik zat er eigenlijk op te wachten tot er wat met z'n oog zou gebeuren

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Ik ben benieuwd hoe die flash-sideways in het plaatje gaan passen. Als ik niet verkeerd ben zou het toch moeten eindigen in die tijd. Waarom anders die alternatieve verhaallijn laten zien ( waarin alles toch net een beetje anders is.)

Ik vraag mij eigenlijk af waarom men in black eigenlijk Locke zijn lichaam nodig had om zichtbaar te worden.Voordien was hij de zwarte rook en kon Richard hem ook zien. Waarom zit hij nu eigenlijk in het lichaam van locke?

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Dat was denk ik vooral om Ben te manipuleren.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

lilB schreef:
Dat was denk ik vooral om Ben te manipuleren.

Yup. Eerder zei de zwarte rook ook al tegen Ben dat Ben alles moest doen wat Locke vroeg. Later werd de zwarte rook Locke en deed dus Ben alles wat de zwarte rook vroeg.

En over dat ik de eerste drie seizoenen niet heb gezien. Ik merk wel dat ik wat heb gemist, maar ik heb op internet ook wel wat opgezocht, hoor. Dus ik kan de serie nu prima volgen.

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Sideways maken eindelijk sense.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.