Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, Kate was min of meer de hele beweegreden achter de ontploffing van de bom. Als ze in het begin van de serie nou eens een beslissing had gemaakt, was Lost heel anders gegaan! 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Even voor de duidelijkheid: het eiland is de hel? Moest dit zo zijn kwam men broer met een leuk iets af. Aangezien het eiland onder water ligt is de 'duivel' ontsnapt en spelen ze de flash sideways zich af in de hel. Daardoor dat Sawyer nu agent is omdat hij de 'duivel' geholpen heeft.
Maar hij kan er ook volledig naast zitten natuurlijk
.
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Oeh, interessant... maar hoezo is het eiland onder water als de duivel ontsnapt is?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Als ik mij het nog goed herinner lag het eiland onder water de eerste aflevering? Misschien komt dat omdat de Man in Black is kunnen ontsnappen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dat is een interessante theorie, alleen zijn niet alle flash-sideways "slecht". Voor Jin/Sun, Sayid en Kate hebben ze "slechte" invloed. Maar Jack heeft een zoon, Sawyer is agent, Locke heeft een goede band met zijn vader én Helen, Hurley is gelukkig, Claire blijft bij Aaron.. waarom zou dat allemaal alleen kunnen gebeuren in hel?
Nog wat nieuws:
Lost krijgt wél een tussenstop. Het is slechts voor één week maar aflevering 14, die voor 27 April stond, wordt een week teruggeschoven, naar 4 Mei. Waarom is onduidelijk, maar de einddatum voor de finale blijft hetzelfde. Het schema ziet er nu zo uit:
April 6th:
Lost: 6.11 Happily Ever After
April 13th:
Lost: 6.12 Everybody Loves Hugo
April 20th:
Lost: 6.13 The Last Recruit
May 4th:
Lost: 6.14 The Candidate
May 11th:
Lost: 6.15 Across The Sea
May 18th:
Lost: 6.16 What They Died For
Sunday, May 23rd:
Lost: 6.17 The End, Part 1
Lost: 6.18 The End, Part 2 (series finale)
Bron
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Ik kijk het meest uit naar 6.15 Across the Sea 
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Maar dan is het echt voorbij
Hehe, ja ik kijk natuurlijk ook erg uit naar The End. Maar eerst Across the Sea 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Stelt niemand zich hier eigenlijk vragen over de befaamde nummers. 4, 8, 15, 16, 23 en 42.
Als je de eerste 2 getallen samenvoegt krijg je 48. Er waren 48 overlevenden zonder het staartgedeelte bijgerekend. Als je dan het 2de en 3de getal samenvoegt krijg je 815. Oceanic Flight 815. Wat die 16, 23 en 42 betekeken weet ik nog niet maar ik blijf wel zoeken natuurlijk.
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Nou die nummers zijn voor zover ik weet in ieder geval de nummers van de candidates die nog over zijn.
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
ik kijk anders ook wel erg uit naar de volgende. Ik vermoed flashbacks ipv flash sideways.
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
In de sneak peak leek het daar niet echt op meende ik 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Come again? ^^
Dat die nummers doelen op de kandidaten heb ik blijkbaar gemist. Dus welke aflevering of hoe wordt dat uitgelegd?
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Ik geloof aflevering 4 van seizoen 6. The Substitute. Als Locke (Fake Locke) met Sawyer naar die grot gaat. In die grot staan al die namen.
4 - Locke (John) = nu doorgestreept
8 - Reyes (Hurley)
15 - Ford (Sawyer)
16 - Jarrah (Sayid)
23 - Shephard (Jack)
42 - Kwon (Sun of Jin)
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Ik geloof aflevering 4 van seizoen 6. The Substitute. Als Locke (Fake Locke) met Sawyer naar die grot gaat. In die grot staan al die namen.
4 - Locke (John) = nu doorgestreept
8 - Reyes (Hurley)
15 - Ford (Sawyer)
16 - Jarrah (Sayid)
23 - Shephard (Jack)
42 - Kwon (Sun of Jin)
Huh? Maar in een aflevering van seizoen 6 werd toch gezegd dat er nog zes kandidaten waren? O ja... dat was nog dat raadsel met Kate. Kate zal dan ook wel een kandidaat zijn. Verder verwacht ik dat Jack de nieuwe Jacob word en de Man in Black in het lichaam van John zal blijven, waardoor we op het einde dezelfde befaamde strand-scène te zien krijgen, maar dan tussen Jack en Locke in plaats van tussen Jacob en de Man in Black. Er is hiernaar een verwijzing, in een eerder seizoen zagen we namelijk dit: YouTube - Lost - Jack/John Locke parallel connection with Jacob/Nemesis . Tot en met dat Jack van zijn flesje water drinkt lijkt het een normaal gesprekje, maar daarna begint het verdacht veel te lijken op de scène tussen de Man in Black en Jacob. Ook is het logisch, gezien Jack altijd wel als de leider van de groep word gezien en Locke in feite al de Man in Black is.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Moest Jack het worden zou ik zo teleurgesteld zijn. Hij is nu al 5 seizoenen lang altijd het belangrijkst geweest en ben hem van Seizoen 1 al beu.
@ lilb
Klopt toch niet? Kate is toch ook kandidaat?
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Nopes, werd de laatste aflevering nog eens bevestigd. Claire ook niet.. Het is het lijstje van Lilb en that's it.. Verder staan er nog een hoop namen op die nu inmiddels zijn doorgekrast.
Snap het niet dat sommige mensen Jack zat zijn, vind het een van de beste personages!
Wat we met hem allemaal al niet hebben meegemaakt.. Van de nobele leider tot een suicidale alcoholist. We hebben hem zelfs nog een paar afleveringen niet vertrouwd omdat die toen een tijd lang bij the others verbleef. En afgelopen seizoen zagen we hem veranderen van man of science naar faith.
Vind hem nog steeds een van de interessantste personages uit de serie.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Bwa, ik wist toch meteen dat Jack niet zou overlopen naar 'De Anderen'. Interessant heb ik hem nooit gevonden. Het zou pas echt interessant worden moest hij sterven. Zou wat schokkend zijn ipv altijd personages die 2 minuten meedoen te laten sterven.
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Kate was geloof ik nr. 51. En als het goed is is die inderdaad doorgestreept.
Daarnaast denk ik dat je nog wel kunt verwachten dat er een aantal main characters dood gaan.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Het lijkt me juist logisch dat Jack het word. Hebben we anders zes seizoenen van zijn geleuter aangehoord alleen dat hij niet de leiding over neemt? En wat die dood betreft, ja, die zal heus nog wel huis houden voor de serie over is. Wat mij betreft is iedereen op dit moment expendable, behalve Hurley, hij is gewoon té cool.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Hurley is de coolheid zelve. Zit nu alle seizoenen van Lost te herbekijken en ben beland aan Seizoen 3. Hilarisch is hij daar. Dudeee. Maar zou het niet mis vinden moest hij sterven net zoals Sawyer.
catdog
-
- 1438 berichten
- 2068 stemmen
De volgende karakters moeten gewoon niet sterven wat mij betreft:
* Hurley
* Jack
* Kate
* Sun
Als één van hun dood gaat ben ik een week teleurgesteld.
wurffie
-
- 78 berichten
- 11 stemmen
Hurley gaat de opvolger van Jacob worden. Jacob heeft Hurley ook belangrijk gemaakt om Hurley met de doden te zien/praten. Jacob geeft Hurley alle opdrachten. Dat zou niet voor niets zo zijn.
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Hurley moet inderdaad niet dood xD
Ik denk dat Sayid het einde niet haalt. En wat mij betreft mag Sun ook wel weg... heheh ;p
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Hurley gaat de opvolger van Jacob worden. Jacob heeft Hurley ook belangrijk gemaakt om Hurley met de doden te zien/praten. Jacob geeft Hurley alle opdrachten. Dat zou niet voor niets zo zijn.
Ja, maar dat is omdat Hurley met de doden kan praten. En gezien Jacob dood is, is het voor Jacob het handigst om te communiceren met Hurley... nu weet ik niet waarom Hurley ineens met de doden kon praten sinds... seizoen 4 ofzo? En bovendien denk ik dat een Hurley als Jacob gewoon niet geloofwaardig over zal komen. Kom op, dan krijgen we dit: "Ey, man... it only ends once. Anything that happens before is just progress, dude."
En Jack is wel voor de hand liggend... maar hij is wel de meest logische keuze.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Jack? Nee echt niet. Btw een mindere aflevering over Sun en Jin. Saai, langdradig en niets nieuws te weten gekomen. Desmond doet er wel weer in mee maar iedereen wist natuurlijk dat hij in de boot zat.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
De volgende karakters moeten gewoon niet sterven wat mij betreft:
* Hurley
* Jack
* Kate
* Sun
Als één van hun dood gaat ben ik een week teleurgesteld.
Zou het juist leuk vinden moesten deze dood gaan.