• 17.330 nieuwsartikelen
  • 182.486 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.488 gebruikers
  • 9.469.670 stemmen

Lost

zoeken in:

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Vond het ook weer een hele gave aflevering!
De whispers zijn beantwoord ook al was dat niet heel boeiend. Leuk om michael en libby weer te zien. Toch nog een soort van afsluiting wat betreft het libby verhaal, had ik niet mee verwacht..
Ook hurley begint dingen te zien in de flahs sideways. Liefde schijnt de sleutel te zijn naar beelden uit een ander leven maar charlie vertelde de vorige aflevering dat hij zijn ingeving had tijdens zijn bijna dood ervaring.
We hebben nu Locke en Sun zwaar gewond dus die zullen binnenkort ook wel visioenen krijgen.
En sawyer heeft kate opgepakt dus dat word ook nog interessant. Vind de flash sideways vanaf nu een stuk interessanter, mistte de eerste 10 afleveringen echt een doel.

Nu er nog maar 5 afleveringen over zijn zie ik er toch een beetje tegenop dat het dadelijk echt afgelopen is. Mijn favoriete serie is over iets meer als een maand gewoon afgelopen..

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Een vraagje over Desmond: Is het mogelijk dat Desmond ook iemand is die niet vermoord mag worden door Smokie? Dat idee had ik toen dat jong ventje zich weer liet zien aan Flocke en vooral toen Desmond niet vermoord werd maar in een put gegooid werd. En aangezien zijn rol in de flashsideways en zijn rol die hij reeds vervulde op het eiland, dacht ik het volgende: Als hij elke 108 minuten alle nummers (de cadidates) moet ingeven, die samen trouwens ook 108 vormen, mogen we hem da beschouwen als de som van al die nummers? Een soort van superkandidaat of beschermengel van de kandidaten? Het zou wel eens kunnen, aangezien hij in de flash-sideways iedereen z'n leven terug in goede banen brengt...

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Geweldig dit! Je ziet inderdaad dat Lost z'n einde nadert. Ik schrok wel toen ilana ineens de lucht in vloog met dat dynamiet! Ik hoorde mezelf gewoon zeggen: Nee..

xD

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Lost gaat eindelijk weer zo'n hoge niveau uit eerdere seizoenen evenaren. De 'flash-sideways' voegen nu ook echt iets toe, iets wat ik in eerdere afleveringe (muv Desmond) niet zag.

Heeft iemand enig idee waarom Desmond Locke zou willen overrijden? Ik kan me niets anders voorstellen dan dat ook Desmond herinneringen heeft van een ander leven waarin Locke hem in de put gooit. Of zie ik iets over het hoofd?

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Iets zegt me dat er meer achter zit, hij deed het zo koelbloedig dat het noodzakelijk leek.

Silvio Dante schreef:
Een vraagje over Desmond: Is het mogelijk dat Desmond ook iemand is die niet vermoord mag worden door Smokie? Dat idee had ik toen dat jong ventje zich weer liet zien aan Flocke en vooral toen Desmond niet vermoord werd maar in een put gegooid werd. En aangezien zijn rol in de flashsideways en zijn rol die hij reeds vervulde op het eiland, dacht ik het volgende: Als hij elke 108 minuten alle nummers (de cadidates) moet ingeven, die samen trouwens ook 108 vormen, mogen we hem da beschouwen als de som van al die nummers? Een soort van superkandidaat of beschermengel van de kandidaten? Het zou wel eens kunnen, aangezien hij in de flash-sideways iedereen z'n leven terug in goede banen brengt...

Prima theorie, ik weet nog dat Ben Widmore ook niet mocht vermoorden dus het zal niet alleen gelden voor Men in Black of Jacob, hoop dat het nog uitgelegd gaat worden.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

pascal83 schreef:
Lost gaat eindelijk weer zo'n hoge niveau uit eerdere seizoenen evenaren. De 'flash-sideways' voegen nu ook echt iets toe, iets wat ik in eerdere afleveringe (muv Desmond) niet zag.

Heeft iemand enig idee waarom Desmond Locke zou willen overrijden? Ik kan me niets anders voorstellen dan dat ook Desmond herinneringen heeft van een ander leven waarin Locke hem in de put gooit. Of zie ik iets over het hoofd?

Of hij hoopt dat FLocke sterft als Locke sterft in de flash-sideway.

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Of Desmond wilt hem een bijna dood ervaring geven, wat eigenlijk vrij raar zou zijn sinds Locke al in een rolstoel zit. Tenzij Locke in deze realiteit op een andere manier in een rolstoel beland is...

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Of Desmond gaat de nieuwe Richard Alpert worden[Al lijkt dat me erg sterk

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Wat er volgens mij zal gebeuren met John Locke in de flash-sideways: Nadat hij werd overreden zal hij ook beelden terug zien uit zijn andere leven - hij ziet dat hij kan lopen, hoewel hij eerst in een rolstoel zat. Volgens mij zal hij dan in dat ziekenhuis overtuigt zijn dat een operatie (van Jack Shepherd) hem opnieuw zal kunnen doen lopen. En op die manier krijgt Jack weer iets om te 'fixen'. Dit lijkt mij een logische stap in het verhaal.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Daar zit zeker wel wat in Silvio Dante.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ik had gelijk. Spoiler voor volgende afleveringen!!!Er komt inderdaad nog een groter iets dan Widmore naar het Eiland. Wat weet ik nog niet maar als mijn Engels goed genoeg is ben ik juist.

Terug naar men eerdere redenerig over Hurley als de nieuwe Jacob. Door Seizoen 5 in snel tempo (anderhalve dag) te bekijken ben ik nog meer overtuigd geraakt dat hij het word. Misschien dat ik het antwoord krijg op de volgende episode 'Everybody Loves Hugo' maar dat denk ik niet. Alleen bij Hurley heeft Jacob gezegd dat hij terug naar het Eiland moet. Betekent volgens mij wel iets .

Roel Bogers

• 365 berichten
  • 191 stemmen

pascal83 schreef:

Desmond is sinds een paar afleveringen de enige die echt alles op een rijtje heeft. Zowel op het eiland als in de Flash-sideways. Hij weet wat ze te wachten staat en probeert ieders leven weer op het juiste pad te krijgen (zodat de 'originele' tijdlijn intact blijft, uiteindelijk zullen de 2 tijdlijnen door Desmond 1 worden)
Voor mij is het ook vrij duidelijk dat hij Locke heeft aangereden (ik was btw wel zo van: "oh shit!") om hem de originele tijdlijn te laten zien, zoals bij Charlie, Hurley en Faraday dat nu het geval is. Emoties als intense liefde of bijna dood ervaringen zijn sleutels tot deze herinneringen.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ja alleen jammer voor hem dat die nu in een put is gegooid door locke

Silvio Dante schreef:
Wat er volgens mij zal gebeuren met John Locke in de flash-sideways: Nadat hij werd overreden zal hij ook beelden terug zien uit zijn andere leven - hij ziet dat hij kan lopen, hoewel hij eerst in een rolstoel zat. Volgens mij zal hij dan in dat ziekenhuis overtuigt zijn dat een operatie (van Jack Shepherd) hem opnieuw zal kunnen doen lopen. En op die manier krijgt Jack weer iets om te 'fixen'. Dit lijkt mij een logische stap in het verhaal.

Misschien dat Locke ook wel visioenen krijgt van hem als the men in black.
In ieder geval erg interessant dat hij nu zwaar gewond is (klinkt raar )

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben er eindelijk uit wie er naar het Eiland komt . Al 2 seizoenen (of 3) krijgen we te horen dat iedereen verantwoording moet afleggen aan hun leider. En op een bepaald punt stopt dat. Dat punt is Jacob, die iedereen ziet als de leider. Maar ik denk dat iedereen vergeten is dat hij slechts de bewaker is. Dussss, Jacob zal zelf ook wel aan iemand verantwoording moeten afleggen.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

"Everybody Loves Hugo"

Ik vond het weer een heerlijke Lost-aflevering! Het was alsof een haak me vastgreep bij m'n navel en me de gehele 43 minuten lang door de aflevering heensleurde. Heerlijk. Erg mooie emotionele momenten met Hurley en Libby, weer een heerlijk charismatische Desmond en de aflevering was ook erg onverwachts: Ilana die ineens explodeert, Hurley die plotseling de leiding overneemt, het mysterieuze jongetje, Locke die Desmond de put ingooit en uiteindelijk Desmond die in de Flash-Sideways even wraak neemt door Locke te overrijden Lost begint nu echt vaart te maken, het tempo zat er ook weer lekker in deze aflevering, en de Flash-Sideways worden ook steeds spannender. Kan niet wachten tot de Last Recruit.

"The island was done with her. Makes me wonder what's going to happen when it's done with us." - Ben Linus

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ja, het is net of het eiland ook een speler in het spel is. Je hebt 2 spelers (Jacob/MiB) en de Ruler (scheidsrechter) in de vorm van het eiland ^^

Oh en misschien laat het eiland zichzelf soms zien in de vorm van dat jongetje xD

Maar nu lul ik maar wat.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

lilB schreef:
Ja, het is net of het eiland ook een speler in het spel is. Je hebt 2 spelers (Jacob/MiB) en de Ruler (scheidsrechter) in de vorm van het eiland ^^

Oh en misschien laat het eiland zichzelf soms zien in de vorm van dat jongetje xD

Maar nu lul ik maar wat.

Daar ben je fout Want The Man in Black heeft namelijk een nog grotere 'vijand' dan Jacob.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Ja, maar ik haal dit uit wat we tot nu toe weten. Voor mensen onder ons die geen spoilers lezen enzo van komende afleveringen

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Nee, moest je mijn bovenstaand bericht ook gelezen hebben...

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Oh, ik dacht die info heb je gevonden op een spoiler site ofzo.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

lilB schreef:
Oh, ik dacht die info heb je gevonden op een spoiler site ofzo.

Ik denk alleen dat je ernaast zit.
Volgens mij bedoelde jacob echt widmore (en desmond dus)
Als er nog een grotere baas als Jacob onthuld word in de laatste paar afleveringen dan zou ik dat teleurstellend vinden.

Meer iets voor 24

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Curly1985 schreef:
(quote)

Ik denk alleen dat je ernaast zit.
Volgens mij bedoelde jacob echt widmore (en desmond dus)
Als er nog een grotere baas als Jacob onthuld word in de laatste paar afleveringen dan zou ik dat teleurstellend vinden.

Meer iets voor 24

En dat denk ik dus echt niet Afwachten maar.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Waarom quote je mij Curley, ik zei dat toch niet ^^

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

haha oeps..

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Wat als Desmond Locke aanreed omdat de Man in Black in de Flash-Sideways ook in Locke zit? ^^

Oh, en Kevin13, ik zie dat je veel spoilers post van de latere afleveringen. Als je dat gaat doen wil je dan voortaan even zeggen dat het een spoiler is voor de latere afleveringen? Want ik wil echt nog geen dingen weten die ik nog niet hoor te weten; ik wil alles pas weten in de aflevering zelf.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Hmm, ik denk dat ik nog maar één ding gepost heb over een latere aflevering en dat heb ik erbij vermeld. Wat hierboven staat zijn eigen redeneringen.

Albus Dumbledore schreef:
Wat als Desmond Locke aanreed omdat de Man in Black in de Flash-Sideways ook in Locke zit? ^^

Nee want ondanks het een illusie is, is alles gereset. Locke is dus nooit op het Eiland geweest.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Silvio Dante schreef:

Dat zou behoorlijk lame zijn. Ze moeten die flash-sideways op een of andere manier over laten lopen in originele verhaallijn, anders is het meer opvulling van de tijd dan dat daadwerkelijk het verhaal van 'Lost' wordt verteld.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Kevin13 schreef:
Hmm, ik denk dat ik nog maar één ding gepost heb over een latere aflevering en dat heb ik erbij vermeld. Wat hierboven staat zijn eigen redeneringen.
(quote)

Nee want ondanks het een illusie is, is alles gereset. Locke is dus nooit op het Eiland geweest.

Oh, ik dacht dat dat ook spoilers waren van latere afleveringen my bad... En ja, daar zit wel wat in... maar ik zit nog wel eens te denken dat Flocke de Losties op het eiland de volgende keuze gaat aanbieden: óf je probeert mij te doden, en geeft daar eventueel je leven voor, of je vervangt Jacob niet en hervat je oude leven weer. Dat "oude leven" zijn dan de Flash-Sideways, waarin Flocke een oogje in het zeil houd.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Oh, en Kevin13, ik zie dat je veel spoilers post van de latere afleveringen. Als je dat gaat doen wil je dan voortaan even zeggen dat het een spoiler is voor de latere afleveringen? Want ik wil echt nog geen dingen weten die ik nog niet hoor te weten; ik wil alles pas weten in de aflevering zelf.

Mogen spoilers over de 1e 3 seizoenen ook niet?

moviemike

• 1411 berichten
  • 5876 stemmen

"Episode 11: Happily Ever After"

5. Wat weet Eloise meer van deze Flash-Sideways en deze visioenen?

De toekomst is verandert toen Juliet die bom heeft doen afgaan. Eloise was daar de enige getuige van en had net tevoren haar zoon gedood. zij is, samen met de jonge Ben Linus, die nieuwe wereld ingestapt. Eloise weet daarom dat er iets verandert is. Dr. Linus weet dat niet en is samen met zijn vader een tijd na het incident van het eiland vertrokken!

Een logischere verklaring kan ik niet vinden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.