• 17.341 nieuwsartikelen
  • 182.507 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 656.576 acteurs
  • 200.497 gebruikers
  • 9.470.027 stemmen

Lost

zoeken in:

jacobine_rodijk

• 2806 berichten
  • 9511 stemmen

Na weer helemaal up-to-date te zijn met de Lost afleveringen even snel het topic doorgespitst en moest even het volgende (hilarische) bericht omhoog halen.

Curly1985 schreef:
Michael Emerson was te gast bij Jimm Kimmel en de flash sideways kwamen ter sprake.
Zal snel ff een link posten, was wel interessant.

Vind dat een geweldige kerel! Als je hem alleen kent als Benjamin Linus dan denk je hoe kan zo iemand een gewoon sociaal leven hebben?
Tot dat je hem ziet in een interview, een hele vriendelijke man met heel veel humor.
Dan ben je een goede acteur!

Zou hem graag nog eens in een komedie-rol zien.

No offense, maar wat denk je? Dat elke acteur die ooit een badguy heeft gespeeld ook daadwerkelijk een gigantische l*l in het echte leven is?

Dat heet ac-te-ren (doen alsof).

Zou een ontzettende lage criteria zijn om een acteur goed te bestempelen als die alleen even als zichzelf moest komen opdagen op TV en bewijzen dat die geen "slechterik" is. Michael Wincott zou denk ik dan inmiddels al overladen zijn met Oscars.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Geweldige aflevering met behoorlijk wat antwoorden!

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Behoorlijk goede aflevering zeg! Gaaf om het verhaal eens te zien van dat gestrandde schip op het eiland. Je zag dat ding geloof ik al in seizoen 1.

Artemis

• 3869 berichten
  • 2450 stemmen

Beste episode van het seizoen maar ik denk dat Locke er minder blij mee is

(afbeelding)

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

jacobine_rodijk schreef:

Na weer helemaal up-to-date te zijn met de Lost afleveringen even snel het topic doorgespitst en moest even het volgende (hilarische) bericht omhoog halen.

(quote)

No offense, maar wat denk je? Dat elke acteur die ooit een badguy heeft gespeeld ook daadwerkelijk een gigantische l*l in het echte leven is?

Dat heet ac-te-ren (doen alsof).

Zou een ontzettende lage criteria zijn om een acteur goed te bestempelen als die alleen even als zichzelf moest komen opdagen op TV en bewijzen dat die geen "slechterik" is. Michael Wincott zou denk ik dan inmiddels al overladen zijn met Oscars.

Haha natuurlijk met een korreltje zout nemen deze comment

Ik wist natuurlijk wel beter.

Ik ken Michael Emerson van zijn kleine rol in Saw en natuurlijk vooral als Ben in Lost.

Zijn uitstraling als die zo een rol speelt is op zijn zachtst gezegd creepy.

Het was dan ook een aangename verrassing dat het een hele vriendelijke en erg grappige man blijkt te zijn in het echt.

Hij heeft vaker gezegd in interviews dat fans hem heel formeel benaderen omdat ze hem natuurlijk alleen maar kennen als Ben.

Vanavond eindelijk Ab Aeterno kijken.

Hier een lijstje met afleveringsratings van Darkufo:

http://1.bp.blogspot.com/_RrObyQ3XzcY/S6oKuytlb9I/AAAAAAAAyUY/DCoCXTX457U/s1600/Clipboard014.png

Vind ik wel een leuk lijstje om elke week ff te checken.

Ab Aeterno word beoordeeld als 1 na beste aflevering ooit!

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik vond het de hype niet echt waard. Er zaten veel antwoorden in, ja, maar dit was de eerste aflevering in het seizoen die bewees dat ik de lat te hoog had gelegd. Eigenlijk werd er alleen bevestigd wat we al wisten o, en Black Rock heeft het beeld verwoest...sure. De aflevering tussen MIB en Jacob was een verlengde van het stuk dat we al zagen in de seizoen vijf finale. Meer ook niet. En waarom deze nou per se vier minuten langer moest? Het enige echte goede was Hurley en de intense verwardheid die je hebt over wie nou precies wat is. Nouja, het was een must aflevering om het verhaal een beetje in te vullen. Maar ik voel me meer LOST dan ooit te voren. Niet omdat ik het niet begrijp, maar omdat ik geen idee heb wat ze met de rest van het seizoen gaan doen..

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Darlton's missie is dan denk ik geslaagd.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Sure er kwamen niet echt veel nieuwe dingen aan te pas.. maar damn. wat was deze aflevering gruwelijk. De scénes waren stuk voor stuk genieten.. mooie locaties.. mooie dialogen.. Alpert's doen en laten is nu wat vollediger en logischer en het verhaal voelt nu voller aan. Misschien dat we op meer actie of WTF-momentjes hadden gehoopt.. maar we zijn aan t afronden.. en dit is de perfecte manier. Heb er van genoten en het is de hype zeker waard !

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Vond het een bijzonder goede aflevering. Veel antwoorden en mythologie en een prachtig achtergrondverhaal over Richard Alpert.

Nog steeds onder de indruk.

Moet toegeven, de black rock die het beeld omver vaart was idd ongeloofwaardig. Bullshit en slecht in beeld gebracht.

Verders was elke minuut episch.
Vooral de scene tussen Jacob & Richard vond ik interessant maar ook het hele verhaal met zijn vrouw zat erg goed in elkaar.

Topper!

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Het was denk ik niet alleen de boot maar ook de tsunami-achtige golf die er tegen aan sloeg.

Ik vond het in elk geval een mooi shot, al helemaal vergeleken met de gebruikelijke special effects die ik van Lost gewend ben.

jay73

• 1184 berichten
  • 1389 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:
Eigenlijk werd er alleen bevestigd wat we al wisten

a. Dan is jouw iets groots ontgaan of
b. Je had te veel spoilers gelezen

De hele metafoor met de wijn en de kurk is het grootstse puzzelstukje van het LOST-mysterie dat de makers ons in 6 seizoenen hebben prijsgegeven.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Inderdaad B, ik blijf normaal altijd weg van spoilers, maar aflevering 9 werd overal opgehyped en er werd al geteased dat het eiland omschreven zou worden. De oplossing was interessant, maar de shock bleef uit. Zoals ik al zei, te hoge verwachtingen van dingen door dingen die van te voren "geteased" waren terwijl het uiteindelijk vette spoilers bleken te zijn. Hoe het ook zij, het kijkplezier werd er beduidend minder op.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Njaa.. ik ben lekker spoilervrij gebleven en ik vond het een heerlijke aflevering. Er zat een lekkere sfeer in ! Voor mij de beste aflevering sinds "The Incident". Wil nog wel meer van Ilana zien trouwens.. ze lijkt nu nog niet heel veel toe te voegen maar iets aan haar intrigeert mij.

jay73

• 1184 berichten
  • 1389 stemmen

catdog schreef:

Wil nog wel meer van Ilana zien trouwens..

Zeker!

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Super aflevering! Heb er zo naar uit gekeken, en het heeft me niet teleurgesteld! Echt 1 van de beste afleveringen ooit! Boven in het rijtje met The Constant.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Nog wat aardigs van de muziekafdeling van ABC. klik

O, en de laatste afleveringtitel is bekend: *tromgeroffel*

Dit verwacht je nooit

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

vind het maar een domme aflevering titel.. maar goed, boeit natuurlijk weinig..

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Aflevering 8 was wederom een leuke aflvering! Maar toch dat Sawyer nu opeens agent is...

dduval

• 5 berichten
  • 60 stemmen

Lost is echt de beste serie van zijn soort, de vorige aflevering heeft inderdaad niet veel nieuwe informatie opgeleverd, maar was zeker wel genietbaar vond ik. Ik blijf zeer benieuwd naar 'the end'

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Kevin13 schreef:
Aflevering 8 was wederom een leuke aflvering! Maar toch dat Sawyer nu opeens agent is...

Wacht.. je snapt het concept van de sideways toch wel?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Dit is het eerste wat ik ervan hoor.

moviemike

• 1411 berichten
  • 5879 stemmen

Artemis schreef:

Beste episode van het seizoen maar ik denk dat Locke er minder blij mee is

(afbeelding)

Hij hoeft niet te klagen. Het is de enige die momenteel al in elke aflevering van seizoen 6 heeft mogen opdagen!

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Kevin13 schreef:

Dit is het eerste wat ik ervan hoor.

Die soort "flashbacks" die je nu ziet zijn geen flashbacks maar flash-sideways. Ze laten zien wat er was gebeurt als Oceanic 815 in LA was geland en niet op het eiland.

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Volgende aflevering gaat over Jin en Sun. Die 2 ben ik al een paar seizoenen behoorlijk zat en voegen weinig toe aan het verhaal. Hopelijk bewijst deze aflevering het tegendeel..

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

SanderSander88 schreef:
(quote)

Die soort "flashbacks" die je nu ziet zijn geen flashbacks maar flash-sideways. Ze laten zien wat er was gebeurt als Oceanic 815 in LA was geland en niet op het eiland.

Dat bedoel je dus met sideways. Dat wist ik idd al. Weet iedereen trouwens. Als ik me niet vergis werd dat al vertoond in Aflevering 1. Vind het gewoon onlogisch dat hij nu agent is. Dat Jack een kind heeft was ook zoiets maar word ongeveer gezegd in Seizoen 1. Sawyer integendeel..

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Huh? In seizoen 1 heeft Jack echt geen kind. Het concept van de flash-sideways is juist dat alles anders is (behalve Kate en Locke, coincidence?). Jack heeft nu wel een zoon, en in het normale leven totaal niet (ik snap ook niet hoe je dat ongeveerd gehoord kan hebben in seizoen 1). Sawyer die een agent wordt is even appart als Hurley die nu gelukkig is en Jin & Sun die niet getrouwd zijn. Daar draait het juist bij de flashsideways om...

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Bij Locke is het zijn relatie met Helen en blijkbaar zijn goeie relatie met zijn vader waardoor hij dus op een andere manier in die rolstoel is belandt.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Ik heb hem net gezien, Ab Aeterno. Ik vond hem geweldig. Niet alleen de onthullingen, maar ook het verhaal liep lekker en er werd goed in geacteerd. Maar het is dus eigenlijk zo dat het eiland de plek is waar de "duivel" gevangen word gehouden (The Man in Black) zodat die zijn duisternis niet verspreid. Hij kan het eiland niet verlaten zolang de "bewaker" (Jacob) op het eiland is. Jacob zoekt dus naar een goede kandidaat om zichzelf te vervangen, zodat The Man in Black nooit kan ontsnappen. Maar nu kan hij dus wel ontsnappen, want er is nog geen opvolger van Jacob en Jacob zelf is dood. Toch denk ik dat er nog meer achter zit dan dit eigenlijk, ik denk niet dat dat het volledige verhaal is. Ik heb heel sterk het gevoel dat er nog meer achter zit.

Ook die witte steen die The Man in Black indirect van Jacob kreeg. Dat was geloof ik de steen die ze samen met die zwarte steen bij die skeletten vonden, die Locke destijds bestempelde als "Our own Adam and Eve." Ik ben heel erg benieuwd naar wat er nu gaat komen!

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:
Huh? In seizoen 1 heeft Jack echt geen kind. Het concept van de flash-sideways is juist dat alles anders is (behalve Kate en Locke, coincidence?). Jack heeft nu wel een zoon, en in het normale leven totaal niet (ik snap ook niet hoe je dat ongeveerd gehoord kan hebben in seizoen 1). Sawyer die een agent wordt is even appart als Hurley die nu gelukkig is en Jin & Sun die niet getrouwd zijn. Daar draait het juist bij de flashsideways om...

Sun & Jin die niet getrouwd zijn wist ik nog niet. Jack zegt in seizoen 1 Vader zijn is een lastige job.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.