• 17.341 nieuwsartikelen
  • 182.513 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 656.625 acteurs
  • 200.499 gebruikers
  • 9.470.200 stemmen

Lost

zoeken in:

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Gvd, hij was weer geweldig! Niet de kick die je kreeg zoals bij Sayid maar het ziet er gewoon naar uit dat het weer te goed gaat worden!

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

Albus Dumbledore schreef:
Aflevering zeven was weer een zeer sterke aflevering. Michael Emerson zette een prachtige prestatie neer hier, hij raakte me op een gegeven moment echt. Ik kreeg gewoon medelijden met Ben.

Wat me wel opviel was dat Richard zei dat hij deze mystieke krachten had gekregen omdat Jacob hem een gift had gegeven (die hij zelf een vloek noemde). Deze gift zou je volgens Richard krijgen als Jacob je aanraakt. Nu heb ik een paar weken geleden een theorie op youtube gezien waarin het iemand opviel dat Jacob elk personage aanraakte in de flashbacks in de laatste aflevering van seizoen vijf. Hij had bewijs: YouTube - Lost season 5 - Theory about Jacob - Did you notice...?

Gezien Richard in feite zei dat hij door deze gift/vloek alleen dood kon gaan als iemand anders hem zou vermoorden, zou dat ook meteen verklaren waarom het dynamiet niet ontplofte tijdens het gesprekje tussen Jack en Richard. Als de bom was ontploft dan had Jack min of meer zelfmoord gepleegd... en dat is onmogelijk door de "touch of Jacob".

Hehe, dat kon je toch ondertussen al zelf weten...;), ik herinner me die aflevering met die flashbacks anders nog zeer goed...

louisvf

• 1462 berichten
  • 2523 stemmen

wurffie schreef:

Dit laatste seizoen van Lost telt 18 afleveringen. Dan is het over met Lost. Wat moet ik dan gaan kijken?! Laat ze maar snel komen met een nieuwe serie, en niet FlashForward wat de opvolger van Lost moest worden. Die serie is het gewoon net niet!

Ben je dan niet blij dat er een einde komt? Nuja het is voormij ook een dubbelgevoel...

En bwa kijk toch uit naar de nieuwe afleveringen ! Maar je moet het dan ook totaal niet met lost vergelijken eh !

Als ik u was zou ik kijken naar Sons of Anarchy, The Pacific, V en Spartacus

wurffie

• 78 berichten
  • 11 stemmen

Ja een dubbelgevoel inderdaad. 6 seizoenen is lang genoeg. Anders lopen ze het verhaal uit te melken en gaat de magie van Lost verloren. Dus stoppen is goed! Maarja wat daarna, The Pacific ga ik wel kijken inderdaad, lijkt me wel wat. Misschien geef ik FlashForward zelfs een 2e kans

Tot nu toe is dit seizoen van Lost wat je van Lost kan verwachten. Of juist niet, want alles kan in Lost. Dat is het mooie van deze serie. Een gekke Claire en Sayid, Widmore teug op het eiland. Sawyer die weer aan het worden is zoals hij was in de eerste 3 seizoenen. Het Smokemonster/Locke die tekeer gaat als een beest in de temple. Kortom smullen de komende weken.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Vond het wel een leuke aflevering, niet heel bijzonder.

Erg veel zin in volgende week

promo: YouTube - Lost 6x09 Promo #1 Ab Aeterno "Para Toda la Eternidad"

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Zulke mensen gaan dadelijk het hardst zeuren over het einde van lost

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Ik vraag me iets af: Waar is Desmond en waarom zien we hem niet meer?

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Weet ik niet en je gaat hem nog zien.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ik vermoed dat Desmond opgesloten zit in de onderzeeër

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Niet zo'n geweldige aflevering als Dr. Linus, maar Recon was ook leuk!

En volgende week beloofd zoveel goeds! Dat is dé aflevering waar ik op zit te wachten!

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Hopelijk valt ie dan niet tegen.. maar dat heeft LOST eigenlijk nog nooit bij mij gedaan. Kan niet één mindere episode opnoemen eigenlijk.. zelfs Fire + Water vond ik een sterke episode. Hetzelfde als met Friends.. er zit geen mindere aflevering tussen.. alles is constant.

moviemike

• 1411 berichten
  • 5879 stemmen

catdog schreef:
Maar Michael's achternaam : Dawson stond wel aangegeven als coordinaat bij 'the mirror' als je de screenshot ervan hebt gezien.. dus hij was wél een kandidaat. Hij kon back in Season 4 ook niet de bom zelf laten afgaan weetjenog..

Michael kon geen zelfmoord plegen, maar Keamy kreeg hem ook niet doodgeschoten. Die theorie is dus ook niet helemaal waterdicht.

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Hmm.. dat is inderdaad zo. Misschien zat hier ook nog een verborgen betekenis achter.. of was het daarbij echt toeval. ?

moviemike

• 1411 berichten
  • 5879 stemmen

Als Michael al dood is! Het zou niet de eerste keer zijn dat doodgewaande personages plots weer voor je neus staan en de boel een beetje komen opvrolijken. Er is nooit een lichaam gevonden, maar zelfs dat is geen bevestiging!

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

catdog schreef:

Hopelijk valt ie dan niet tegen.. maar dat heeft LOST eigenlijk nog nooit bij mij gedaan. Kan niet één mindere episode opnoemen eigenlijk.. zelfs Fire + Water vond ik een sterke episode. Hetzelfde als met Friends.. er zit geen mindere aflevering tussen.. alles is constant.

Ik heb wel een paar aflevering die ik minder vond.

Fire+Water inderdaad en Dave, of die aflevering waarin Locke niet kan praten en in een tentje op het strand gaat zitten.

Plus de afleveringe van vorig jaar in Dharma ville vond ik ook lang niet allemaal even boeiend.

Maargoed dat zijn er nog niet echt heel veel van de 100 afleveringen

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Curly1985 schreef:
Ik vermoed dat Desmond opgesloten zit in de onderzeeër

Na het bekijken van de laatste episode tot nu toe, denk ik het ook inderdaad.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik vond hem weer geweldig. Al waren de meeste shocks dankzij het terug zien van oude bekende, het bleef heerlijk mysterieus met het idee dat je antwoorden krijgt. Ik geniet ontzettend veel van deze trip down memory lane. Die kooien...
En volgende week Nr. 9!!! It's gonna bee gooood

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Ik vond Episode 7: Recon dan toch weer iets minder. Het was een sterke aflevering, Sawyer was wel geweldig met dat iedereen bedriegen en ik blijf de manier waarop Terry O'Quin de "nieuwe" Locke speelt heel interessant vinden. Maar toch waren er maar weinig (eigenlijk helemaal geen) antwoorden gegeven. Tja, waarom Widmore op het eiland is, om Locke te doden, maar ik denk toch dat dat een dwaalspoor is en dat hij eigenlijk iets anders of meer wil. En we hebben er een nieuwe vraag bijgekregen: wie zit er opgesloten in de onderzeeër? Ook ik heb het vermoeden dat het Desmond is. Het was dus een sterke aflevering, maar toch een van de mindere van seizoen 6, moet ik zeggen.

EDIT:
Beter! Ik heb net de promo van de nieuwe aflevering gezien. "All this... it is not what you think it is." Die MOET ik zeker zien!!!

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ik kan ook niet wachten, word zonder twijfel een van de betere afleveringen van de serie.

lilB

• 201 berichten
  • 39 stemmen

Albus, Recon was episode 8

catdog

• 1438 berichten
  • 2068 stemmen

Jaa maar IMDB list 'Recon' ook als Episode 7.. heel raar.

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

En ik weet hoe dat komt. De eerste aflevering, LAX, zijn eigenlijk twee afleveringen. Op IMDb staat LAX als één aflevering, en dan zou Recon dus aflevering zeven zijn. Als je LAX als twee losse afleveringen ziet, en niet als één lange (zoals IMDb zegt), dan is Recon aflevering 8.

O ja... en viel jullie dat zinnetje dat Sawyer zei in Recon niet op? "It hasn't got anything to do with god." Hint van de schrijvers? Ook viel het me op dat Flocke vertelde over zijn moeder. Zou dat een leugen zijn om Kate wat verder in te palmen? Of zou hij echt geen soort god zijn (ik weet niet of goden moeders hebben... of het is misschien de zoon van een god)?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Het maakt niet echt uit of je het aflevering 7 of 8 noemt. Bij die eerste heb je "minder" afleveringen dit seizoen, bij de tweede lijkt het meer.

@albus Flocke liegt gerust, maar ik denk dat het verhaal over zijn moeder, net als Sawyers hint over niets te maken met God, een grote hint was. De serie is overvloed met daddy issues, dus een big bad guy met mommy-issues lijkt een logische stap. Nee, ik denk dat het verhaal over zijn moeder (Goden en afgoden hebben idd gewoon moeders en vaders) waar is. Nu heb ik voor Cultuur moeten leren of Jacob en Isaac, maar ben nu al weer vergeten hoe het gesteld was met hun ouders. Weet iemand het die niet te lui is om 't in een boek het op te zoeken?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Goden en afgoden hebben idd gewoon moeders en vaders

Het ligt er maar een beetje aan welke mythologie je aanhangt.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Morgen

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Vannacht.

Silvio Dante

• 2943 berichten
  • 2153 stemmen

Wanneer exact?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3639 stemmen

Can't wait!! Wat is deze serie verslavend zeg!

SanderSander88

• 605 berichten
  • 0 stemmen

Wat was dit een epische aflevering. Precies zoals ik wilde dat ti was.
Heerlijk hoelang Man in Black al probeert een loophole te vinden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.