Lost
SanderSander88
-
- 605 berichten
- 0 stemmen
Gaan ze nodig hebben. En Alpert verdiend het. 
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
The Lighthouse
Dit vond ik nou hét voorbeeld van een heerlijke Lost-aflevering. Nostalgisch, een lekker tempo, geweldige muziek (het Jacob-thema vind ik briljant), een aantal vragen en een aantal antwoorden, mysterieus en... Jacob. Word geweldig gespeeld. Ook mooie emoties met een sterke vader-zoon relatie van Jack. Van deze aflevering heb ik alleen maar genoten, geweldig!
Sundown
Ook een sterke aflevering, alhoewel ik hem niet zo geniaal vond als The Lighthouse. Sowieso is Sayid niet mijn favoriete personage. Maar toch een interessante aflevering, met een plottwist die je even goed wakkerschudt. Ik dacht eerst dat daar in die tempel de "Final Battle" plaats zou vinden, maar daar is nu iedereen vermoord. Maar wat er nu zal gaan gebeuren... Flocke is aan het recruten, ik denk dat hij met zijn legertje de echte wereld wil binnenvallen, en Jacobs geest doet van alles om dit te voorkomen. Denk ik.
Kortom: Lost is gewoon een geweldige serie. Tot nu toe vind ik seizoen 6 zeer goed en god, wat wil ik graag antwoorden weten. Kijk nu alweer uit naar morgen, als de volgende aflevering verschijnt, waarin Ben centraal staat, toch wel een van mijn favoriete personages.
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Je gebruikt spoiler haakjes, maar niet bij alles 
Dat jack een zoon heeft in de flash sideways is ook een behoorlijke spoiler
vandaag afl. 7 herkeken, Ik vond ik de flash sideways minder boeiend als bij de vorige 2 afleveringen.
Volgens mij word het doel van de flash sideways pas duidelijk aan het einde van het seizoen wat jammer zou zijn want... ik wil het nu weten
Niet echt belangrijk maar wil het toch ff melden: We zien deze aflevering de black rock weer, richard wil zichzelf laten opblazen met dyamiet.
Toevallig dat Dr. Arzt deze aflevering ook een grote rol heeft
Vraag me echt af of dit nou toeval is of niet.. niet dat het heel veel boeit.. 
Het werd deze aflevering duidelijk dat het eiland wel bestaan heeft. Ben is zelfs nog even op het eiland geweest en weer vertrokken. Mogen dus wel aannemen dat vanaf het incident (jaren 70) de tijd veranderd is.
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
opvallend goede actiescènes ook in de vorige 2 aflv.
mooi mooi
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen
Lost is de enige serie die ik zelfs op mijn werk tijdens de pauze wil bekijken omdat ik niet kan wachten tot 's avonds! Episode 7 was weer leuk. Minder Claire dan gehoopt, maar wel veel Ben er voor in de plaats! Kon deze aflevering weer sympathie voor hem opbrengen. Geen Kate en Sawyer, hopelijk volgende week wat meer hierover.
Ik wacht op het moment dat Jin en Sun elkaar weer zien. Ik werd vandaag al emo toen Hurley en Sun stonden te knuffelen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
@Curly; je vraagt je af of iets toeval is in Lost..... werkelijk? Na zes seizoenen. Werkelijk?
@Eline; next week is all Skate.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3639 stemmen

Ik zit nu dezelfde episode te kijken op tv als vanmiddag.. maar tsja.. hoe meer ik er over nadenk, hoe dommer ik mezelf ga vinden. Begin te twijfelen aan mezelf, omdat ik (net zoals jullie natuurlijk) met zoveel vraagtekens zit, loopt het me allemaal door elkaar.
Bijvoorbeeld de zoon van Jack? Ik zal het vast wel gezien hebben, maar het is me nu al ontschoten. Verwarrend.
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Wát een geweldige aflevering! Heb echt zitten genieten, en de tijd vloog weer voorbij. We kregen een aantal antwoorden, ook van Richard. Die man boeit me al sinds ie verscheen lang geleden ^^ Kan daarom ook niet wachten op aflevering 9! Geweldige acteerprestaties ook weer.
En dat einde, als Jack, Hurley en Richard aankomen lopen over het strand. Dat is echt weer als vanouds! Geweldige nostalgie! En daarna als Ben daar zo heel zielig staat. Dat vond ik echt heel zielig ^^
En alsof het allemaal nog niet genoeg is: Daar komt Widmore!
Volgende aflevering all about Skate? Sawyer, oké. Kate? Nee toch.. >.<
Gelukkig hebben we aflevering 9 om naar uit te kijken 
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Het was idd een traditioneel lost einde. Rustige shots van de mensen op het strand en vervolgens nog een coole cliffhanger 
Ja ik zat te twijfelen, had beter moeten weten. 
@Elineloves: Dat jack een zoon had in de flash sideways werd 2 afleveringen geleden onthuld.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Lost seizoen 6: aflevering 6
Wat was me dat een aflevering. Ik had er iets totaal anders van verwacht doorwat Angrod_Pallanen tegen mij zei. Voorlopig de beste van het seizoen maar toch (en dat is voorlopig in elke aflevering van seizoen 6) wekt het frustraties bij mij op. Alle interessante personages sterven en de oninteressante blijven leven. De rol van Kate, Miles, Benjamin, Sun, Lapidus etc zijn afgerond en komen alleen nog maar uitgemelkt over. Het personage Dogen integendeel... Soit, het was leuk om Martin Keamy nog eens weer te zien. Alhoewel hij ook meteen een kogeltje krijgt. Maar het klopt natuurlijk wel in het totaalplaatje. Keamy werkt voor Widmore, Widmore is bevriend met Paik en Jin moest dat horloge afleveren dat hij niet gedaan heeft.
Het einde was eindelijk nog eens een waardige afsluiter. Ben benieuwd naar Aflevering 7.
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Toch verwacht ik nog wel een belangrijk moment voor Miles. Frank loopt er ook altijd nog wel leuk bij. Maar Kate en Sun boeien me al heel lang niet meer eigenlijk. Ik erger me al tijden aan Kate.
Jack daarentegen heeft in de afgelopen aflevering zichzelf weer waardig bewezen wat mij betreft. En kom op, Benjamin is alleen al een genot om te kijken door die geweldige Michael Emerson ^^ Oh, en dan doel ik op acteerprestaties. 
Maar ik snap je punt wel, geloof ik 
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Over een paar uur zet ik hem op, aflevering zes. Ben zeer benieuwd, mijn verwachtingen zijn flink gestegen door alle enorm positieve reacties over de zesde aflevering van het zesde seizoen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
En kom op, Benjamin is alleen al een genot om te kijken door die geweldige Michael Emerson ^^ Oh, en dan doel ik op acteerprestaties. 
Benjamin Linus is een tijd lang mijn favoriet personage geweest. Een geniaal iemand met al zijn trucjes. Maar sinds seizoen 5 is hij een parodie op zichzelf geworden wat ik enorm spijtig vind. Hij is nu niet meer Benjamin Linus maar een schoothondje.
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Titel van aflevering 16: "What They Died For"
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Dat zegt genoeg over wat we kunnen verwachten 
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Aflevering zeven was weer een zeer sterke aflevering. Michael Emerson zette een prachtige prestatie neer hier, hij raakte me op een gegeven moment echt. Ik kreeg gewoon medelijden met Ben.
Wat me wel opviel was dat Richard zei dat hij deze mystieke krachten had gekregen omdat Jacob hem een gift had gegeven (die hij zelf een vloek noemde). Deze gift zou je volgens Richard krijgen als Jacob je aanraakt. Nu heb ik een paar weken geleden een theorie op youtube gezien waarin het iemand opviel dat Jacob elk personage aanraakte in de flashbacks in de laatste aflevering van seizoen vijf. Hij had bewijs: YouTube - Lost season 5 - Theory about Jacob - Did you notice...?
Gezien Richard in feite zei dat hij door deze gift/vloek alleen dood kon gaan als iemand anders hem zou vermoorden, zou dat ook meteen verklaren waarom het dynamiet niet ontplofte tijdens het gesprekje tussen Jack en Richard. Als de bom was ontploft dan had Jack min of meer zelfmoord gepleegd... en dat is onmogelijk door de "touch of Jacob".
lilB
-
- 201 berichten
- 39 stemmen
Jup, en daarom kon Locke zich waarschijnlijk ook niet zelf ophangen, en Jack niet van die brug springen. En misschien heeft ie Michael ook wel aangeraakt zodat het pistool niet af ging toen Michael zelfmoord wou plegen.
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Ja, inderdaad, het verklaart een hoop. Toen net had ik trouwens een ingeving over Lost. Jacob zei in de aflevering The Lighthouse en in de laatste aflevering van seizoen vijf, The Incident, dat er mensen naar het eiland kwamen: 'They're coming...' had de stervende Jacob gezegd. En dan aan het eind van de laatste aflevering, Dr. Linus, zien we dat Charles Widmore in een onderzeeër het eiland weer gevonden heeft. Refereerde Jacob naar Widmore en zijn mensen? Is Widmore de grote vijand? Gaat het verhaal misschien in de richting van wetenschap versus het bovennatuurlijke? Maar wat is de (zo door de fans genoemde) Men in Black (Fake-Locke, Flocke)zijn rol hierin dan? Of is Widmore's onderzeeër misschien Flocke's "escape ticket" van het eiland?
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
damon & carlton zeiden in een podcast dat jacob idd widmore bedoelde. er zullen nog wel een paar verassingen uit die onderzeeër springen denk ik
catdog
-
- 1438 berichten
- 2068 stemmen
Hmmm dacht dat hij Ilana en co bedoelde aangezien hun zijn 'beschermers' waren en hun hem eventueel konden uitschakelen.. Niet dus wat dus eigenlijk weer positief is. Als Widmore idd. de ticket van Flocke van het eiland is .. had Jacob dan Widmore geweerd van het eiland.. wat dus de reden zou zijn waarom hij het heel lang niet kon vinden ?
Albus Dumbledore
-
- 2041 berichten
- 884 stemmen
Jahaa... time will tell
. Heb al heel erg veel zin in de volgende aflevering. Het plot is al te lezen op IMDb en het lijkt me meteen al interessant. Het gaat namelijk over dat Flocke Sawyer een missie geeft ("Locke tasks Sawyer for a mission")
wurffie
-
- 78 berichten
- 11 stemmen
Afl 7 Recon valt mij toch een beetje tegen. Maak je klaar want volgende week gaat het over Alpert. Dan zullen we wel wat oplossingen van vragen krijgen. Nu al zin in!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Jup, en daarom kon Locke zich waarschijnlijk ook niet zelf ophangen, en Jack niet van die brug springen. En misschien heeft ie Michael ook wel aangeraakt zodat het pistool niet af ging toen Michael zelfmoord wou plegen.
Dat was volgens mij niet omdat Jacob hem had aangeraakt. Michael moest nog één iets doen voor het eiland voordat hij dood kon gaan.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Vond de ep van vandaag niet erg super. Net als de vorige...
Maar het zal stilte voor de storm zijn denk ik. Hoeveel afleveringen telt dit seizoen?
catdog
-
- 1438 berichten
- 2068 stemmen
Maar Michael's achternaam : Dawson stond wel aangegeven als coordinaat bij 'the mirror' als je de screenshot ervan hebt gezien.. dus hij was wél een kandidaat. Hij kon back in Season 4 ook niet de bom zelf laten afgaan weetjenog..
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Hmm ik denk idd dat je gelijk hebt Catdog. Mr. Friendly of Tom weet niet zo goed meer hoe hij heette zei tegen Michael dat het Eiland het niet toelaat. Daarmee zal waarschijnlijk bedoeld geweest zijn Jacob.
wurffie
-
- 78 berichten
- 11 stemmen
Dit laatste seizoen van Lost telt 18 afleveringen. Dan is het over met Lost. Wat moet ik dan gaan kijken?! Laat ze maar snel komen met een nieuwe serie, en niet FlashForward wat de opvolger van Lost moest worden. Die serie is het gewoon net niet!
catdog
-
- 1438 berichten
- 2068 stemmen
Vond het helemaal geen mindere episode. De flash-sideway was niet bijzonder maar wist te vermaken door de toevoegingen van Charlotte, Miles, Kate en Gretchen (van Prison Break).. On-island was het zeer interessant tussen Flocke en Sawyer en Widmore. Ben benieuwd wat dat voor strijd gaat opleveren.. Sayid die aan het struggelen is en de verhouding tussen Kate en Claire. Claire has LOST it.
Curly1985
-
- 819 berichten
- 357 stemmen
Nu nog 8 losse afleveringen plus de dubbele finale aflevering.
Over een half uurtje aflevering 8 kijken 
louisvf
-
- 1462 berichten
- 2523 stemmen
Nu nog 8 losse afleveringen plus de dubbele finale aflevering.
Over een half uurtje aflevering 8 kijken
Ik heb hem juist binnen, kan niet wachten!