• 12.224 nieuwsartikelen
  • 165.660 films
  • 10.693 series
  • 30.874 seizoenen
  • 623.212 acteurs
  • 194.921 gebruikers
  • 9.098.521 stemmen

CSI New York

zoeken in:

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Iemand enig idee wanneer deze CSI-versie op de TV gaat verschijnen?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

ben ik ook weleens benieuwd naar

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

afgelopen zondag de eerste aflevering gezien, en het is wederom een schitterende serie, net als Miami en Vegas.

een topcast onder leiding van Gary Sinise leveren topacteerwerk het verhaal zat weer uitstekend in elkaar en de visuele stijl ziet er wederon prachtig uit, en wat voor mooi einde had deze eertse aflevering zeg ! echt super.

de eerste aflevering werd door ruim 1 miljoen kijkers bekeken en komt naast CSI Vegas te staan als best bekeken buitenlandse serie op tv !

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

Ik heb zondag ook gekeken en vind het ook een prima begin van de serie en vooral de het gebruik van de grijs/blauwe kleuren vond ik mooi gekozen. En Gary Sinise is ook een reden om te kijken

B&W

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

Naar aanleiding van de nieuwe opleiding Forensic Science aan de Universiteit van Amsterdam, willen wij eventueel in een uitzending van het programma B&W van de Vara aandacht besteden aan deze opleiding en aan de serie Crime Scene Investigation.

Hiervoor zijn wij o.a. op zoek naar fans. Zou je het leuk vinden om hier over mee te praten of ken je nog meer CSI-fans? Ik ben te bereiken per e-mail en op 020-5307505.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Eva Kelder

Redactie B&W

Vara

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

...uit ervaring weet ik dat er gratis drank is , misschien helpt dat mensen over de streep

Over de serie: Ik moet zeggen dat ik de eerste (Las Vegas) beter vind dan Miami en New York. De spelers spreken me meer aan. Het is wat minder kil en het lijkt wat dieper in te gaan op de personen. Bovendien vind ik de twee afzonderlijke zaken in 1 aflevering ook boeiender. Maar dat is mijn mening.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

toch mooi om te zien dat door o.a de enorme populairiteit van een tv-serie er een speciale opleiding komt

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

roda schreef:

afgelopen zondag de eerste aflevering gezien, en het is wederom een schitterende serie, net als Miami en Vegas.

een topcast onder leiding van Gary Sinise leveren topacteerwerk het verhaal zat weer uitstekend in elkaar en de visuele stijl ziet er wederon prachtig uit, en wat voor mooi einde had deze eertse aflevering zeg ! echt super.

de eerste aflevering werd door ruim 1 miljoen kijkers bekeken en komt naast CSI Vegas te staan als best bekeken buitenlandse serie op tv !

Ik snap niet dat je CSI:Miami een schitterende serie vond...:o

Tot nu toe alle afleveringen van NY gezien en echt een genot om te kijken...!

spuit11

• 247 berichten
  • 365 stemmen

Ik probeer CSI en CSI NY te volgen, alleen Miami trekt me op de een of andere manier niet. Maar vind de versie in NY erg goed, de donkere sfeertje is ook mooi neergezet

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

ik denk dat dat waarschijnlijk door David Caruso komt, je moet echt houden van zijn soort acteren, hij acteert hier echt over the top, ik vind dat wel cool eigenlijk.

wat ik wel minder vind zijn de andere hoofdrollen op Emily Proctor na, zijn ze echt onintersant en matig geacteerd.

voor de verder rest vind ik Miami heel mooi gefilmd en bevat wat meer actie dan de andere CSI's

Falkor

• 45 berichten
  • 0 stemmen

niks voor mij.

durf nog geen eens naar baantjer te kijken.

dat dreuntje dat bij baantjer voorkomt vind ik zo irritant.

( en eng ook nog, durf dan geen eens te gaan slapen )

en het zelfde bij CSI ook. al die lijken. BAH!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.