- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Koefnoen
Koefnoen

sinterklaas
-
- 11755 berichten
- 3285 stemmen
De eerste seizoen van de nieuwe dvd box weer eens bekeken en ik vind hem nog steeds leuk. Vooral Bruce Irwin vind ik grappig.
Ik kijk nu al uit naar de 7de seizoen.

sinterklaas
-
- 11755 berichten
- 3285 stemmen
Waneer komt er weer een nieuw seizoen?

tukkerstein
-
- 2201 berichten
- 3323 stemmen
Ik ben benieuwd naar het nieuwe seizoen, Koefnoen is steeds leuker geworden sinds het begin. Soms zitten er echt goede sketches bij.

sinterklaas
-
- 11755 berichten
- 3285 stemmen
Koefnoen heeft een seizoen overgeslagen blijkt. Ik dacht dat ze in het voorjaar ook kwamen.
Maar het nieuwe seizoen van Koefnoen begint op 27 September t/m 3 november.

606
-
- 23834 berichten
- 12044 stemmen
zit nu te kijken en lig weer dubbel vooral sinterklaas stukje
geweldig gewoon

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ze waren vanavond inderdaad weer geniaal.

606
-
- 23834 berichten
- 12044 stemmen
Ze waren vanavond inderdaad weer geniaal.
jazeker

sinterklaas
-
- 11755 berichten
- 3285 stemmen
En "Toe Maar" vond ik ook erg leuk. En ook die digitale foto-filmpjes
Voor mij is het begin van het nieuwe seizoen opnieuw geslaagd.

606
-
- 23834 berichten
- 12044 stemmen
vandaag vond ik robein met batman super goed verzonnen

mikey
-
- 28931 berichten
- 5100 stemmen
Het rapje van vanavond was echt bijzonder grappig. Ook de speech van Balk voor Balk is hilarisch.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Vanavond heb ik ze niet gezien. Ik heb eerder de persiflage van Jack de Vries, zijn minnares en Jan Peter Balkenende wel gezien. Geniaal!

sinterklaas
-
- 11755 berichten
- 3285 stemmen
Vorige week zaterdag ook de eerste aflevering bekeken. Deze zaterdag gemist btw maar het was opnieuw weer erg leuk. Alleen wat zijn die Wesley Sneijder en Yolanthe weer es snel op hun pikkies getrapt. Door een simpele (maar leuke persentage) al gelijk Koefnoen aanklagen. Nou, ze zijn zelf zo mediageil en moeten steeds opscheppen op de tv van dat Sneijder in bezit is met het lekkerste wijf (uch uch, haar op der armen
) is getrouwt En Yolanthe die op een spot van de kinderprostituee in India zegt: ik zorg dat dat stopt. (ja ze stopt niks want van ons word verwacht om het te betalen), en het is ook weer zoooo'n groot wereldnieuws van dat ze op huwelijksreis gaan naar Milaan en al het andere ellende op de wereld is dan niet belangrijk. (hetzelfte geval als met die breuk van Jan Smit). En al zo lopen klagen als ze eens (terecht) worden gepercifleerd. Alsof het goden zijn.
Wesley Sneider wint jaarlijks zoveel om een Afrikaans land te vreten te geven en Yolanthe is dan weer de trotse pauw om een rijke vent te treffen en dan nog is een grapje over hun al de grootste schande ooit.
En Jan Wolkers daarintegen kon gewoon lachen als hij gepercifleerd werd.

happie
-
- 6196 berichten
- 426 stemmen
Zaterdag weer eens koefnoen gekeken, maar het niveau word met het seizoen bedroevender. De nieuwe opzet is gewoon leuk. Ze zitten een beetje grappig te doen op die bank tussen de filmpjes door. Misschien word het voor de heren van koefnoen, maar eens tijd om in de spiegel te kijken en te gaan stoppen, want het niveau nadert nu de grappen van de tv kantine en dat is ook allesbehalve leuk.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het geniale uit hun beginjaren is er helaas vanaf. Ik blijf er zeker niet meer voor thuis.

happie
-
- 6196 berichten
- 426 stemmen
Het niveau dat ze bij kopspijkers hadden was echt grandioos, maar toen zaten er veel meer verschillende personen bij, die BNers persifleerden. Mike en Thomas zater er ook bij bijvoorbeeld.

Donkerwoud
-
- 8446 berichten
- 3832 stemmen
Iemand die Koefnoen Presenteert nog een kans gegeven? Na twee afleveringen moet ik concluderen dat ze pijnlijk onleuk zijn als ze niks doen met bekende Nederlanders en geforceerd 'de actualiteit' vangen met hun zelf bedachte typetjes.

kappeuter (crew films)
-
- 74651 berichten
- 5943 stemmen
NPO-hit Koefnoen stopt na vijftien seizoenen | Show | AD.nl
Ik zal er niet om rouwen. Ik vond de imitaties (vooral Paul Groot) en grime best goed, maar de grappen en teksten meestal maar matig en te bedacht.