menu

Overig / Televisie / 20 jaar villa achterwerk

zoeken in:
Het is in ieder geval met een wat frissere insteek gecreëerd....:)

pjotr schreef:

Het is in ieder geval met een wat frissere insteek gecreëerd....:)

Tja, kan je van South Park ook zeggen Pjotr. Ik hou het bij amateuristisch

Jij ziet graag style over substance terwijl het bij South Park net andersom is.

Overigens niets tegen Teddy Ruxpin en Alfred J. Kwak want dat ik keek ik vroeger ook altijd.

Villa Achterwerk had trouwens wel degelijk tekenfilms (voor de jongere kijkers dan): De grote dikke beer vertelt (van Janosch). Stukken origineler en mooier getekend dan Vrouwtje Theelepel.

Naast travestieten en debielen kwam er ook altijd veel viezigheid in Villa Achterwerk voor, zie Theo&Thea en Rembo&Rembo . Dat vond ik als kind altijd frappant (niet in die bewoording denk ik )

Purno de Purno als hij in het bikinibroekje van een meisje op het strand zit: "Goh, ik denk dat ik weer een groot avontuur ga beleven!"

En dat is viezigheid?

Onderhond schreef:

Voor mij wie zich afvraagt waarom Belgen ook wel eens laagdunkend over Nederlands kunnen doen ... wij kregen dit vroeger in het Belgenland ook te zien op onze TV

Ze doen maar. Stelletje preutse conservatievelingen!

Wouter schreef:

Ze doen maar. Stelletje preutse conservatievelingen!

Ach, het kleinste kind weet dat het net de preutse conservatievelingen zijn die het hardst om van die kak/pis/sex grapjes moeten lachen.

pjotr schreef:

En waar was Max Laadvermogen en Dr. Krankenstein?

...en Punky Brewster?

Goh, ik zit nu die fimpjes van Purno de Purno te bekijken en het heeft niets van zijn kracht verloren! Het goede aan Villa Achterwerk is toch zeker dat ze niet preuts zijn en taboes in zekere zin bespreekbaar maken. Seks of drugs, waar andere kinderprogrammas erg moeilijk over deden lieten zij gewoon zien. Mocht ik kinderen krijgen, ik hoop dat er dan nog zulke programma's bestaan.

De theorie van hedel? Meer haar op je zak dan op je schedel!

Waar kijk je die filmpjes? Heb ze weer eens gemist zoals gewoonlijk...

Wat voor programma moet ik daarvoor hebben?

Wouter schreef:

En dat is viezigheid?

Je kan beter mijn berichtje beter lezen.

Phoenix schreef:

Wat voor programma moet ik daarvoor hebben?

Bij mij spelen ze gewoon af in IE. Bij Firefox werkt het niet omdat hij een plug-in niet kan vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:00 uur

geplaatst: vandaag om 08:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.