menu

Overig / Televisie / Nowhere Man

zoeken in:
wat mij betreft de beste serie ooit gemaakt na 'the x-files'. is een jaartje of 7-8 op veronica ofzo geweest. op Imdb staat hij geloof ik nog wel tussen.
mocht deze serie ooit weer een keer ergens op tv komen (Nederland, Belgie of Engeland), laat het me aub weten. ik heb van de 10 afleveringen alleen de laatste nooit gezien namelijk!! en dat was de hele #%^$%&# ontknoping!!

dit moet natuurlijk zijn:
"eer jaartje of 7-8 !!GELEDEN!!"

Nowhere Man was idd een geweldige serie, maar de serie heeft nooit een echt einde gehad, hij werd voortijdig van het scherm gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.
helaas, want het was één van beste series ooit, met een sublieme Bruce Greenwood in de hoofdrol.

Jordy (admin)
Vond de eerste aflevering ge-wel-dig, daarna werd het heel snel heel veel minder.

nogmaals, mocht iemand toevallig ontdekken of en waar deze serie weer eens uitgezonden wordt, ik houd mij zeer warm aanbevolen...

Film Pegasus (moderator)
Dit is één van de beste series die ik ooit gezien heb. Moest deze op DVD verschijnen ga ik hem direct halen. De serie draaide 10 jaar geleden in Amerika maar werd helaas te snel van het scherm gehaald.

De serie had volgens mij het niveau van The X-Files (muziek was ook van Mark Snow)

idd deze mogen ze weleens op dvd uitbrengen, maar waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren, want de serie heeft nooit een einde gehad he.

25 afleveringen, heb de eerste 8 inmiddels gezien. blijft een top serie !!

jaapw
Hallo Bart,

Onlangs heb ik de eerste van de 25 Nowhere Man series gedownload. Helaas krijg ik alleen geluid en geen beeld wanneer ik die afspeel met Windows Media Player. Heb jij enig idee wat ik moet doen om wel beeld te krijgen, of om de series zonder problemen af te kunnen spelen?

Mvg Jaap

vdc
Jordy schreef:
Vond de eerste aflevering ge-wel-dig, daarna werd het heel snel heel veel minder.

Eens.
Ontzettend vernuftig idee, prachtige sfeerschepping ; maar waarom moet zoiets uitgemolken worden in 25 afleveringen ? Hadden ze dit in filmvorm gegoten, dan was dit een pareltje geweest, misschien wel vergelijkbaar met mijn alltime favoriet ‘Memento’.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:09 uur

geplaatst: vandaag om 03:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.