- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Never Mind the Buzzcocks
Never Mind the Buzzcocks
(matthijs)
-
- 95 berichten
- 261 stemmen
Hilarische Engelse muziekshow, Dit was het nieuws-style (jaja, ik weet dat dat ook naar Engels voorbeeld is...). Misschien handig om te kijken met Engelse ondertitels (888) want de grappen volgen elkaar in rap tempo op. Een van de weinige programma's waar ik nog naar uitkijk tegenwoordig. Elke maandagavond om 22.00 uur, BBC2.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Erg leuk inderdaad, bedankt voor de waarschuwing
aegron
-
- 4030 berichten
- 1166 stemmen
kleine aanvulling de engelse dit was het nieuws is nav de nederlandse. niet andersom!
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2654 stemmen
(even dit topic omhoog schoppen)
Was weer een geweldig seizoen! Noel Fielding (van The Mighty Boosh (wat ook al zo'n fantastisch programma is!)) verving Bill Bailey en dat deed hij echt geweldig. Hoewel ik Bailey trouwens ook top vind (veel leuker dan Phill Jupitus).
Jammer dat ik dit programma wel wat laat ontdekt heb. Kan persoonlijk niemand anders voorstellen als presentator dan Simon Amstell omdat hij zo'n geniale, scherpe presentator is en daardoor zowat HET element van het hele programma, maar mensen die dit al langer kijken zullen wel weer veel meer gewend zijn aan de oude presentator.
Kan niet wachten tot het weer opnieuw begint. Kijk momenteel ook best vaak wat losse afleveringen op YouTube (waar mensen zo aardig zijn zowat elke aflevering te posten).
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2654 stemmen
De herhalingen zijn begonnen! Elke donderdag kijken dus allemaal!
Panta Rei
-
- 489 berichten
- 7 stemmen
kleine aanvulling de engelse dit was het nieuws is nav de nederlandse. niet andersom!
Nee, hoor! 'Have I got news for you' was er veel eerder.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Kan persoonlijk niemand anders voorstellen als presentator dan Simon Amstell omdat hij zo'n geniale, scherpe presentator is en daardoor zowat HET element van het hele programma, maar mensen die dit al langer kijken zullen wel weer veel meer gewend zijn aan de oude presentator..
Simon Amstell - wat een held!
depri83
-
- 6742 berichten
- 1352 stemmen
Eindelijk weer een nieuwe aflevering van NMTB straks om 23:00 uur op BBC2!
depri83
-
- 6742 berichten
- 1352 stemmen
depri83
-
- 6742 berichten
- 1352 stemmen
Ze zijn weer begonnen! Op Sky nu.
Met Greg Davies als nieuwe presentator maar nog immer met Noel Fielding als teamcaptain.