• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.545 stemmen

Child's Play tv-serie

zoeken in:

Valak

• 626 berichten
  • 405 stemmen

Chucky TV-serie komt er zeer binnenkort aan! Het zal duisterder worden dan ooit te voren, en erg creepy zegt Don Mancini:

Don Mancini Teases "Child's Play: The TV Series," Coming Soon! - Bloody Disgusting - bloody-disgusting.com

MGM gaat snel van start met Child's Play remake, met een "killer-pop" door misgelopen kunstmatige intelligentie:

MGM Fast-tracks 'Child's Play' Remake With a "Technologically Advanced" Killer Doll - Bloody Disgusting - bloody-disgusting.com

Don Mancini, David Kirshner en Brad Dourif ondersteunen níet de remake van MGM en zullen er ook niet aan meewerken. Ze blijven bij elkaar om de TV-serie te ontwikkelen, en nieuwe toekomstige films te blijven doen voor Universal in de originele en nog springlevende franchise:

'Child's Play' Creators Moving Forward On TV Series With Brad Dourif Amidst Reboot Announcement [Exclusive] - Bloody Disgusting - bloody-disgusting.com

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

en

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Op hoop van zegen...

kleintje 2

• 473 berichten
  • 965 stemmen

Valak schreef:

Chucky TV-serie komt er zeer binnenkort aan! Het zal duisterder worden dan ooit te voren, en erg creepy zegt Don Mancini:

Don Mancini Teases "Child's Play: The TV Series," Coming Soon! - Bloody Disgusting - bloody-disgusting.com

MGM gaat snel van start met Child's Play remake, met een "killer-pop" door misgelopen kunstmatige intelligentie:

MGM Fast-tracks 'Child's Play' Remake With a "Technologically Advanced" Killer Doll - Bloody Disgusting - bloody-disgusting.com

Don Mancini, David Kirshner en Brad Dourif ondersteunen níet de remake van MGM en zullen er ook niet aan meewerken. Ze blijven bij elkaar om de TV-serie te ontwikkelen, en nieuwe toekomstige films te blijven doen voor Universal in de originele en nog springlevende franchise:

'Child's Play' Creators Moving Forward On TV Series With Brad Dourif Amidst Reboot Announcement [Exclusive] - Bloody Disgusting - bloody-disgusting.com

Voor iedere Chucky fan zal de serie een leuke bijkomstigheid zijn vanwege het feit dat we daarvan al weten dat het een sequel op de huidige franchise gaat worden, en daar ben ik het volkomen mee eens. Jammer genoeg moet er dan gelijk ook weer een remake achteraankomen, die bijna gedoemd is te falen. Als Dourif dan ook geen inspreker wordt van Chucky - als die nieuwe pop überhaupt de naam Chucky krijgt - dan is het eigenlijk geen Chucky meer te noemen. Het verhaal krijgt, zoals bij elke remake, een complete aanpassing. En dat lijkt me voor deze film echt niet het juiste denk ik.

Zoals er al in het artikel stond, het zou gaan over een groepje jongeren die te maken krijgen met een soort van misgelopen A.I. pop. Er is een grote kans dat er geen Dourif als inspreker is. Terwijl ik denk dat zijn decennia lange vertolking van de pop de franchise een beetje in leven heeft weten te houden. We weten niet eens of de pop wel hetzelfde uiterlijk krijgt, wat gezien de omstandigheden toch wel goed mogelijk is. En waarom moet nu juist de eerste film weer een remake krijgen? Ik zie niet in wat er mis was met de eerste film, die volgens mij zelfs de beste is van de gehele franchise tot nu toe. Als er van de franchise dan een remake moet komen kijk dan naar de falende vervolgen.

Ik vind het idee voor een remake zeker niet slecht, maar houd het dan wel een beetje bij het origineel. En verander dan na 30 jaar niet ineens de iconische vertolker van de pop. Ik denk dat de serie wel het een en ander goed kan maken, maar die remake heb ik geen vertrouwen in.

En men mag zeggen dat ik het fout heb, dat de remake een opheldering kan worden voor de franchise. Maar ik geloof daar helaas niet in. Maar ja, het kan natuurlijk zijn dan we dan eindelijk weer eens een Chucky bioscoop film krijgen. En ja, het kan zijn dat ze hem op de een of de andere manier toch leuk weten te krijgen. Maar ik blijf mijn vertrouwen houden in de klassieke franchise.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Doordat de films nauwelijks tot niet aanslaan doen ze maar een serie? Dat klinkt erg logisch.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Alexander1900 schreef:

Doordat de films nauwelijks tot niet aanslaan doen ze maar een serie? Dat klinkt erg logisch.

Lol ik zou ook eerder het omgekeerde denken.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Films die nauwelijks aanslaan? Het is natuurlijk niet zo beroemd als een Halloween, maar qua kijkers zakt Chucky volgens mij ook niet bepaald laag in de cijfers.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Kondoro schreef:

Films die nauwelijks aanslaan? Het is natuurlijk niet zo beroemd als een Halloween, maar qua kijkers zakt Chucky volgens mij ook niet bepaald laag in de cijfers.

Qua kijkers misschien niet maar enkel de eerste film krijgt hier een goed gemiddelde. Denk dat Alexander dat bedoelde. Nu goed de Police Academy films scoren ook beroerd en er zijn er toch 7 van gemaakt plus een serie.

Valak

• 626 berichten
  • 405 stemmen

Nou, dat de films niet aanslaan kun je absoluut niet zeggen vind ik.

De films slaan hier in Nederland misschien minder aan, en de laatste twee hebben (onterecht naar mijn mening) geen bioscoop-release gehad, maar online hebben ze toch echt een soort "cult-following" gekregen.

Als je een beetje bekend bent binnen de horror-communities online, op social media en met de vele horror-websites, kom je er vrij snel achter dat er enorm veel fans zijn van de films, en dat Chucky zelf ook als een van de grote horror-iconen wordt gezien net als Freddy Krueger, Michael Myers en Jason Voorhees.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

alexspyforever schreef:

Qua kijkers misschien niet maar enkel de eerste film krijgt hier een goed gemiddelde. Denk dat Alexander dat bedoelde. Nu goed de Police Academy films scoren ook beroerd en er zijn er toch 7 van gemaakt plus een serie.

Klopt, qua kijkcijfers is het prima, maar het gemiddelde van de Chucky films ligt rond de 5. Dat is best laag. Om een serie te maken verwacht je toch minimaal een 6.

Neem nou bijv. de Evil Dead films. Het gemiddelde lag rond de 7. Dat is best hoog en de films zijn niet voor niets populair. Er werd toen een serie van gemaakt namelijk Ash vs Evil Dead, maar die heeft niet lang geduurd. Helaas.

Verder lijkt mij dat een Chucky serie saai en voorspelbaar wordt. Dan had ik het eerder bij een film gehouden. Maar goed, het is mijn investerings geld niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.