• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

The Punisher (Netflix)

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

One van Metallica altijd +1. Ziet er tof uit. Plus Woll natuurlijk.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Eindelijk een waardige adaptatie van 'The Punisher'. 'Daredevil' gaf al een leuk voorproefje dat naar meer smaakte. Nu alleen nog wachten tot de release.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Marvel's The Punisher | Netflix - te zien vanaf 17 november

linxde1

• 394 berichten
  • 346 stemmen

Wanneer begint ie? Dit is de serie waar ik op wacht! "one batch, two batch, penny and dime"

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

linxde1

kappeuter schreef:

te zien vanaf 17 november

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1737 stemmen

Deze serie word zo insane goed dat is niet normaal. Vanaf vrijdag sluit ik mijzelf op in mn kamer en kom er pas weer uit als ik dit heb afgekeken. Eindelijk zover, fucking hell.

Warp

• 963 berichten
  • 3044 stemmen

Holy shit, waarom zie ik dit nu pas. Hier ben ik echt beniewd naar. Laatste tijd vallen series toch wat tegen, hopelijk maakt deze een hoop goed.

Arnoud87

• 156 berichten
  • 144 stemmen

2 gezien dodelijk saai

FlorisV

• 1854 berichten
  • 795 stemmen

De serie is wel aardig maar niet verslavend. Ik vond Daredevil boeiender, ook omdat ik de hoofdrolspeler toch echt beter vond. Berntal is verdienstelijk als Punisher maar heeft wat irritante maniertjes met dat norse rondkijken o.a.. Ik ga hem waarschijnlijk nog wel afkijken een keer maar heb er geen haast bij.

Erwinianus

• 5 berichten
  • 239 stemmen

Mag gezien worden .

behangdelul

• 197 berichten
  • 354 stemmen

Uitstekend 2e seizoen met eigenlijk non-stop actie die fantastisch in beeld wordt gebracht.

NRT

• 813 berichten
  • 484 stemmen

Ik ben nu 3 of 4 afleveringen ver en er zit iets in deze serie. De momenten waarop hij mensen straft zien er uitstekend uit en Jon Bernthal is uitstekend gecast. Ik vind echter dat er in het begin nog heel wat 'dode en saaie' stukken in zitten. Hopelijk gaat het tempo wat omhoog.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

‘The Punisher’ & ‘Jessica Jones’ Canceled By Netflix; Latter’s 3rd Season Still To Air

In de lijn der verwachting is ook 'The Punisher' gecanceld. Jammer, want hier had nog zoveel mee gedaan kunnen worden.

https://i.imgur.com/jOEGA6t.gif

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Nee! Zonde! Moet seizoen 2 nog kijken maar vond het wel heel tof!

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Erg jammer inderdaad. Zonden dit.

Een toffe serie is het zeker. Moet seizoen 2 nog kijken maar dan zal het helaas ophouden.

Pestiis

• 191 berichten
  • 127 stemmen

NRT schreef:

Ik ben nu 3 of 4 afleveringen ver en er zit iets in deze serie. De momenten waarop hij mensen straft zien er uitstekend uit en Jon Bernthal is uitstekend gecast. Ik vind echter dat er in het begin nog heel wat 'dode en saaie' stukken in zitten. Hopelijk gaat het tempo wat omhoog.

De 2e helft van het 1e seizoen wordt een stuk heftiger. Veel meer actie en een heel smerig verhaal! De laatste aflevering van het eerste seizoen is zó naar! Ik vind t fantastisch!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.