• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.980 gebruikers
  • 9.370.617 stemmen

Crossing Lines

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Serie van de maker van Criminal Minds, waarin een speciale eenheid van de politie misdadigers opspoort die zich over de Europese landsgrenzen begeven

Carl Hickman, een voormalig rechercheur uit New York, kan vanwege een oude schotwond geen wapen meer hanteren en is in Amsterdam aan lagerwal geraakt. Hij wordt door oud-collega Louis Daniel uit Parijs bij een internationale eenheid van de politie gehaald. Daniel heeft dit eliteteam samengesteld uit de beste politiemensen van Europa, om gezamenlijk misdadigers op te sporen die zich over de landsgrenzen begeven. Het team wordt juridisch bijgestaan door Michel Dorn, die werkzaam is bij het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.

De internationale misdaadserie Crossing Lines werd bedacht door Edward Allen Bernero, die eerder de serie Third Watch creëerde, meewerkte aan Criminal Minds en de spin-off Criminal Minds: Suspect Behavior in het leven riep. De hoofdrollen zijn onder meer voor William Fichtner (Black Hawk Down, The Dark Knight), Marc Lavoine (The Good Thief) en veteraan Donald Sutherland (Mash, Don't Look Now, Invasion of the Body Snatchers, Ordinary People).

Crossing Lines (TV Series 2013? ) - IMDb

BRON

Crossing Lines (tv-serie, 2013) - Filminfo - Film1.nl

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Ik ben erg benieuwd naar deze serie, William Fichtner & Donald

Sutherland komen op mijn lijstje voor als zeer sterke acteurs.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik ook, ga het zeker checken

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Dan werken wij na elke aflevering / seizoen dit topic wel even bij .

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ja is goed

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Dan werken wij na elke aflevering / seizoen dit topic wel even bij .

heb jij al wat gezien ? Ik ben nu bij aflevering 8 van seizoen 1. Het is op zich een leuke serie, maar moest wennen aan al de accenten.

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien, maar ik moet zeggen dat ik niet echt onder

de indruk ben van deze serie, ik heb hem even aan de kant gezet, dus voor nu is

het moeilijk en niet rechtvaardig om wat over deze serie te schrijven.

Kuwiel

• 221 berichten
  • 249 stemmen

Beide Seizoenen gezien ( 2 ) .Echt een Super serie !!!!

Goede verhalen , vaak lekker spannend, 1 aflevering is ca 45 minuten maar deze vliegen voorbij.

Prima acteer werk !!

NB leuk om Donald Sutherland weer eens te zien.

Macady

• 315 berichten
  • 760 stemmen

Meer dan aardige serie, jammer van de enkele afleveringen, te weinig ruimte voor spanning en diepgang, niet meer van deze tijd.....

Macady

• 315 berichten
  • 760 stemmen

Eerste seizoen gezien. Toch wel heel erg vet.....

Macady

• 315 berichten
  • 760 stemmen

Seizoen 2 opgepakt, na vijf afleveringen kan je stellen dat dit seizoen seizoen 1 overtreft...Seizoen 3 is inmiddels aangekondigd!

Tinq

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Seisoen 3 waardeloos,er word helemaal niet op in gegaan wat er met Eva is gebeurd!En de nieuwe cast valt tegen!ik kijk niet verder,terwijl ik het een goede serie vond!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.