menu

Overig / Televisie / The Flash (The CW)

zoeken in:
http://i62.tinypic.com/14scrux.jpg

Based upon characters published by DC Comics. Through a freak accident, scientist Barry Allen is given the power of super speed that transforms him into the Fastest Man Alive. Semi spin-off of the fellow The CW DC comic show "Arrow".

Trailer volgt de komende dagen. Erg positieve ontwikkeling dat de Superhelden naar tv komen. Leent zich veel beter voor series dan film. Als het al een beetje in de buurt komt van Arrow dan hebben we weer een hit te pakken. Sign me up!

AHWA
Maar eens snel aan S2 van Arrow beginnen dan.

Kijk hier ook erg naar uit, Arrow behoort toch wel tot een van mijn favoriete 'tussendoor' series, en het plot van The Flash is veelbelovend, Hopelijk laten ze zich niet te lang op zich wachten, want kan tussen Orange is the New Black en Suits prima nog een topper gebruiken.

(al zal het wel september worden)

First look.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=rnXsnR-2AvU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Zal voor mij niet beter gaan worden dan Arrow, alleen al omdat Amell meer draagkracht heeft maar toch erg nice. Spin offs van een geweldige serie altijd +1.

Grant Gustin als The Flash? Leuke keuze als Glee kijker.

AHWA
Vond het maar een irritant ventje in Glee. Gelukkig heeft hij S2 van Arrow nog om dat imago van zich af te schudden. Ik had ook altijd iets tegen Paul Wesley, vanwege z'n eikelige rol in The OC. Daarom heb ik lang gewacht met Vampire Diaries, maar toch blij dat ik daar ooit aan begonnen ben.

Pretty fucking sweet! Arrow cameo in de pilot.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Yj0l7iGKh8g

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Geen verkeerde pilot. Nog niet helemaal waar het moet zijn maar toch vrij duidelijk dat het het 'broertje' is van Arrow. Ondanks de wat slepende cliche's voor sommigen ijkt The Flash de grte comic achilleshiel niet te gaan uitmelken, ook The Flash's zijn identiteit wordt al aan een sleutelpersoon onthuld . Dat is een goede zaak. Zelfde geldt voor de production value die enorm is. Aangezien Arrow ook zo zijn tijd nodig had komt het wel goed met The Flash, en heeft zelfs een wat flitserende (jaja) start. En Arrow cameo FTW!

Nog een pak minder dan Arrow maar The Flash weet wel al snel een ritme te vinden. Ook wat bovennatuurlijker dan zijn grote broer maar vind het vooralsnog erg vermakelijk. Ook een prima cast en spanningsboog, al mag er wel net wat meer structuur in de afleveringen komen mbt de main story. Nu oo kde eerste cliffhanger, dus het lijkt eraan te komen.

Na een geweldige crossover episode wordt er vrolijk doorgepakt, met hele sterke reverse-Flash ontwikkelingen. Serie wordt beter en constanter.

Renewed voor seizoen 2!

Wow, episode 15, wat een aflevering! Had niet verwacht dat ze zo snel bepaalde ontwikkelingen zouden gaan inzetten.

Deze serie ook opgepakt en het bevalt tot nog toe best goed. De serie lijkt steeds beter te worden.

Zojuist seizoen 1 afgekeken, wat een geweldige finale. Enkele zeer onverwachte ontwikkelingen in de laatste 20 minuten en wat een geweldige cliffhanger hebben ze achtergelaten!

Gelukkig begint The Flash in de herfst alweer aan seizoen 2!

Grote nadeel is dat de serie zichzelf niet zo serieus neemt, aangezien ik zojuist the flash stripboek zag lezen van Batman die bestaat toch gewoon in zijn wereld.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:44 uur

geplaatst: vandaag om 10:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.