ad
  • 141.695 films
  • 6.853 series
  • 20.830 seizoenen
  • 469.205 acteurs
  • 285.204 gebruikers
  • 8.175.925 stemmen

Dames en heren in de dop

zoeken in:

Tonypulp

• 21149 berichten
  • 4485 stemmen

Kas was het iig met me eens .

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ja, en dat spraaklesmevrouwtje ook

Jammer, maar helaas.

Linn

• 3286 berichten
  • 3705 stemmen

Echt super dat Meron gewonnen heeft!!! Ik denk dat Jenna als ze weer thuis is snel weer een terugval zal krijgen. Je zag dat al een beetje toen ze een dagje terug was bij haar ouders en vrienden. Ik denk dat Meron echt wel een dametje zal blijven en ik vond ook dat zij het het meest verdiende!

Nou mijn zoon dominique is er uit getreiterd en wie van hem zegt dat hij lelijk is heeft nooit naar zichzelf gekeken..ze speelde allemaal onder 1 hoedje tegen dominique anders had hij echtcwel goede kans gehad om te winnen en dave tweede al verdiende dave dat niet echt .hij isxer schuldig aan dat dominique werd opgenomen in maarn utrecht in het ziekenhuis vanwegen een alcoholvergiftiging een wedd3nschap dave dronk gewoon water.de gluipert

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.