- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Ja beetje wel nu. Maar die opdracht van Laura, nou nou nou briljant hoor 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Van Karim ofzo toch? Kreeg het maar half mee. Beetje veel van hetzelfde, na Guido. Maar las dat Karim al door had dat het haar missie was, dus zal wel mislukken.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Vond het vandaag ook erg zielig voor Joanna. Die missie van Laura is dan weer teleurstellend slecht verzonnen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Godver, weer geen Maik of Monique genomineerd. Sukkels.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Nee Philip en Karim. Die Maik jongen, doet geen flikker en ontloopt iedere keer de nominatie en dan heeft ie weer zo'n blik van; pff wauw hoe kan dat? 
Hoop echt dat Karim blijft, wel een toffe gast, maar al die 15-jarige meisjes zullen wel hopen op een nieuw koppel dus zal Philip er wel in blijven 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Karim heeft volgens mij wel een flinke fanbase, omdat hij zo 'lekker normaal' is.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop ook dat Philip erin blijft. Ik zal wel tussen die 15-jarige meisjes thuishoren, maar ik hoop ook dat Joanna en Philip een stelletje worden! 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Haha ik ook! Ze zijn zo leuk samen.
![]()
Lucky bastard! 
Het is lekker weer in Portugal, reden genoeg voor Joanna om met kleren en al in het zwembad te springen. Ze klimt op Philips rug en berijdt de golven van het zwembad. Philip noemt Joanna glad, maar als de bewoners hun wenkbrauw optrekken bij deze opmerking zegt Philip dat hij het niet zo bedoelde.Hij doet een poging om zijn onbedoelde woordgrap te corrigeren. Philip: ''Ik bedoel dat ze nat is'', ook deze woordspeling zorgt voor een brede glimlach op de gezichten van de andere bewoners.
Hij is wel echt droog, die Philip. Ik kan zijn humor wel waarderen.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik ook. Hij weet zichzelf soms ook niet echt goed te verwoorden inderdaad. Dat zorgt ook voor leuke humor, terwijl hij het helemaal niet grappig bedoelt eigenlijk. Vind hem ook de leukste jongen die in dat huis zit/gezeten heeft.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik blijf Joanna ook leuk vinden, en als ik haar was zou ik die ex een poepie laten ruiken.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ja, die vind ik ook leuk. Al vanaf de eerste uitzending is zij mijn favorietje. Maik was toen al een van mijn minst favorieten en ik heb nu nog steeds een hekel aan hem. Blegh.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Jammer dat Monique steeds de nominatie weet te ontlopen, van mij mag zij als eerste weg. Haar gejank, manipulerend gedrag en haar stemafspraakjes bevallen me niet.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Ik hoop ook dat Philip erin blijft. Ik zal wel tussen die 15-jarige meisjes thuishoren, maar ik hoop ook dat Joanna en Philip een stelletje worden!
Haha ik ook! Ze zijn zo leuk samen.
Oke, hier moest ik om lachen. Typisch
Maar het maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk. Dat verdriet komt er toch wel want er kan er maar één winnen. En dat mag Gerard van mij zijn.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Mee eens, Gerard moet winnen. Als tweede Karim.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Mee eens, Gerard moet winnen. Als tweede Karim.
Ja dan moet Philip er toch uit of niet? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ja, maar als voorlaatste ofzo, want de knapste moet er zo lang mogelijk inblijven.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat stukje met Joanna en Philip was echt schattig om te zien, zat toevallig net live te kijken toen ze op zijn nek klom. Vind het ook een leuk stel samen, al vond ik het wel raar dat Joanna de hele dag al met Alex loopt te flirten, maar goed. En ik ben steeds meer fan van Philip aan het worden, het is zo'n schatje en hij was zo lief aan het huilen in de kamer van de waarheid
Alex is trouwens ook genomineerd omdat Laura niet naar de stem heeft geluisterd in verband met haar missie. Nou lekker dan, speel je het spel samen krijg je zoiets. Lullig voor Alex natuurlijk, al vind ik hem minder dan Philip en Karim, dus hij mag van mij naar huis 
Vanavond in de daily komt de zus van Maik even vertellen waarom zij Mo niet als schoonzusje wil, dat word natuurlijk lachen 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
OH echt?
Hopen dat Alex dan weg moet. In het begin vond ik hem leuk, maar Karim en Philip hebben meer te bieden voor mij. 
Is dat wat die zus komt vertellen? Ik dacht dat ze kwam vertellen dat ze niet boos zijn over alle seksescapades van die 2, dat ze haar zegen wou geven.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Nee schijnbaar wil ze Mo niet als schoonzusje en komt ze vanavond haar verhaal doen, dus ik ben wel benieuwd 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ha! Je hebt me blij gemaakt!
Drama-tv. Kan het niet zien tussen half 8 en half 9, maar dan pik ik zeker de herhaling mee straks!
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha. Ik ben ook benieuwd. Dat wordt lachen!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik vraag me wel eens af hoe de stem dat doet, zit daar iemand van 's ochtends tot 's avonds, of 24 uur per dag om alles in de gaten te houden? Zijn er meerdere 'stemmen' die door zo'n stemvervormer spreken of is het maar een persoon? wat denken jullie?
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik weet het niet. Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht, maar het is inderdaad wel raar. Misschien zit hij er wel gewoon heel de dag, want 's nachts komt de stem toch ook nooit?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Heb ik wat gemist de eerste 20 minuten?
Schakel nu pas in en kan de herhaling niet zien.
edit: Wat jankt Mo nou weer om niks... als familie en vrienden zulke beelden van me zouden zien zouden ze gewoon denken dat ik het naar m'n zin heb 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Jij bent een man, wanneer een vent daar iets heeft om de nacht mee door te brengen om het maar even netjes te zeggen is hij stoer, een vrouw is meteen een.... juist.

Ik zit de herhaling even te kijken, nog niet veel bijzonders tot nu toe. Wacht op de zus van Maik.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Was niks bijzonders, behalve wanneer Laura haar missie mislukt was 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Monique zou op die foto zo een dochter van Bonnie St Claire kunnen zijn trouwens.
Had het in de preview gezien van Laura, maar dat was ook wel een rotopdracht hoor.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Ja klopt, maar je wens om Philip én Karim erin te kunnen houden is bij deze in vervulling gegaan 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Hopelijk wint Philip het van Alex. Heb nog geen tussenstand gezien, maar denk dat het Karim - Alex - Philip gaat worden.
Laat die verliefde tienermeisjes hun zakgeld even opbellen..
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Was niks bijzonders, behalve wanneer Laura haar missie mislukt was
Inderdaad niet bijzonder. Terwijl ze het filmpje kijkt zit ze met een big, big smile te kijken.. en daarna een flinke jankbui? Dat gaat er bij mij niet in. Ben benieuwd of ze haar gedrag nu gaat aanpassen, of dat ze toch op deze voet door blijft gaan.
Die zus had ook niet veel toegevoegde waarde.