menu

Overig / Televisie / Het Zonnetje in Huis

zoeken in:
Iemand ook een liefhebber van Het Zonnetje in Huis? Ik vind het geweldig, keek het vroeger altijd. Heb nu alle seizoenen op DVD. Lees weinig meningen over HZIH op internet. Dus wil gewoon weten of anderen het ook zo leu vinden.

Ben er "vroeger" het moet rond 1996 zijn geweest naar een uitzending geweest. Was wel geinig. De serie zelf vind ik niet zo best, hoewel Johny Kraaykamp SENIOR natuurlijk wel een prachtvent is.

Kraaijkamp senior was de enige leuke in de serie.
Martine Bijl was gewoon niks toevoegend en de zoon van Kraaij Sr is echt 1 van de allerslechtste acteurs die ik ooit heb gezien. Echt, wat tenenkrommend slecht acteerwerk legt hij op de mat zeg.

De stukken in het cafe waren wel altijd leuk met die oude man en vrouw erbij en de moeder van die vrouw. Ben de namen kwijt.

Zou er nu niet meer naar kunnen kijken. Kwam laatst een stukje tegen op digitale tv, maar het is best wel slecht eigenlijk. Net als series als SamSam, wat ik vroeger ook graag keek maar waar ik tegenwoordig niks meer aan vind. Mijn kijkniveau is ook toegenomen merk ik. Sowieso zuigen Nederlandse komedieseries. Alleen Flodder was echt goed.

Ajax&Litmanen1 schreef:
De stukken in het cafe waren wel altijd leuk met die oude man en vrouw erbij en de moeder van die vrouw. Ben de namen kwijt.

Voor die oma (Ella Snoep) had je Sacco van der Made, dat was ook een topvent.

Flodder is overigens enorm kinderachtig. Sam Sam was destijds erg leuk, maar ook kinderachtig. Zat laatst een stukje en ik moet zeggen dat de rol van Nol tijdloos is.

Vond Fred meestal saai maar Bert is echt geniaal.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Voor die oma (Ella Snoep) had je Sacco van der Made, dat was ook een topvent.

Flodder is overigens enorm kinderachtig. Sam Sam was destijds erg leuk, maar ook kinderachtig. Zat laatst een stukje en ik moet zeggen dat de rol van Nol tijdloos is.

Nol Brouwer is wel geweldig

Hopeloze televisie.

speranza
Kraaijkamp senior was natuurlijk heel sterk. Maar hiervoor bleef ik zeker niet thuis.

JA JA WAS ÉÉN VAN MIJN FAVORIETEN !!!!!!! SAMEN MET, KEES EN CO - SAM SAM - VRIENDEN VOOR HET LEVEN - FLODDER - MIJN DOCHTER EN IK - TOEN WAS GELUK HEEL GEWOON - ZEG NS AAA - VROUWENVLEUGEL - BAANTJER - FLIKKEN MAASTRICHT

Gast
geplaatst: vandaag om 16:56 uur

geplaatst: vandaag om 16:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.