- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2570 stemmen
Boer zoekt vrouw is gewoon een mooi programma. Waarom ligt iedereen hier te vergelijken met die kuttalentshows. Ik zie die vergelijking totaal niet?
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Dat zegt toch ook bijna niemand. Ja Robertus, maar die snapt er niet zoveel van is wel gebleken 
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Leg mij dan eens uit waarom die reality programma's op RTL5 dan geen miljoenenpubliek hebben?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zou vast de winnaar worden van ''I want to be a Cock''.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Leg mij dan eens uit waarom die reality programma's op RTL5 dan geen miljoenenpubliek hebben?
Waar maak je je eigenlijk druk om? Je was toch zo blij en trots dat je niet bij het kuddevolk hoort dat dit programma leuk vindt? Maar dan wel het forum volspammen 
En zondag mocht Johannes op het laatste moment toch nog even de poes van Annemarie aaien..
(excuses)
Ik hoorde hem al voorbij komen in de minuut van Giel 
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
@Robertus
We hadden het nu over de vergelijking met de talentenshows, maar goed.
Ik ben niet de juiste persoon om dat uit te leggen, aangezien ik niet of nauwelijks kijk naar de commerciele zenders. Mag iemand anders doen!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
bijna 5.000.000 kijkers..... Hebben die mensen geen dvd-speler of zo?
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Wel als die hoge aantal zo blijven, Dogie.
Joy4ever
-
- 4609 berichten
- 1832 stemmen
5,2 miljoen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mijn eega weet dat ik voyeurisme haat en aangezien ik de baas in huis ben, kijken we nooit naar dit ''oh, het is zo'n normaal en realistisch'' programma gepresenteerd door die ''ze is zo echt, zo puur'' Yvon Jaspers. Een datingshow, maar dan met uiers.
Anyway, kwam ik gister beneden, zat ze Boer Zoekt Vrouw stiekem te kijken.
''Best een leuk programma zeg!'' Mijn autoriteit komt in het geding. 
Joy4ever
-
- 4609 berichten
- 1832 stemmen
Begrijpt iemand hier die Annemieke? Natuurlijk heeft Richard het niet bepaald tactisch aangepakt maar Annemieke is toch niet naar die boerderij gegaan omdat ze Richard niks vind? De meeste andere deelnemers zouden maar wat graag na pakweg een dag alleen over blijven met de boer(in) van hun keuze. Al dat moeilijke gedoe
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Joy4ever
-
- 4609 berichten
- 1832 stemmen
Naar dat programma heb ik ondanks Yolanthe gekeken.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Yolanthe is nog tot daar aan toe, maar de 3JS! 
Nee, ik heb niet gekeken.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Gijsbert toch naar Femke, goeie keus
(ik laat de kwijlsmiley ditmaal achterwege)
Lijkt me verder gelopen zaak.
Annemarie --> Harrie
Marcel --> Ksenia
Gijsbert --> Femke
Frank --> Kapster (naam?)
Richard --> Annemieke (voor hoelang het duurt)
Alleen Frank zou nog kunnen switchen, want stiekem vind-ie Anita leuker...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Geen gelopen zaak:
1. Frank kiest niet ('geruchten' circuleren al weken, dat 1 boer niet kiest)
2. Annemarie --> Adriaan: praktischer: boer Harrie verlaat eigen bedrijf niet, Annemarie verlaat maatschap niet. Overall: voor hoelang het duurt... ('werknemer/arbeidskracht')
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Annemarie --> Harrie
Marcel --> Ksenia
Gijsbert --> Femke
Richard --> Annemieke (voor hoelang het duurt)
Alleen Frank zou nog kunnen switchen, want stiekem vind-ie Anita leuker...
Dit stond van tevoren al vast, zeker de keuze van Richard. 
Alleen Frank vindt Anita leuker, inderdaad. Maar hij kiest voor vastigheid.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
2. Annemarie --> Adriaan: praktischer: boer Harrie verlaat eigen bedrijf niet, Annemarie verlaat maatschap niet. Overall: voor hoelang het duurt...
Zou kunnen. Annemarie gaat voor een werknemer, niet voor een vriend. Dan is Adriaan praktischer, inderdaad.
Treurige meid, die Annemarie. Ging ze voor een intiem gesprek, praat ze enkel en alleen over het bedrijf. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen

Daarnaast wordt de kijker gemanipuleerd door de KRO, zie o.a. de recente uitlatingen van ene José op 3FM en het goedoe of mevr. Jaspers zelf dat VW-busje bestuurd. 
Dus alle conclusies onder voorbehoud.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Lekker belangrijk of mevr. Jaspers in een rode auto of in een blauw busje rijdt. Voor het programma was het leuker geweest als ze klompen droeg en de boeren op een traktor bezocht... 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
@Dogie_Hogan:
Grapjas. Dat artikel over die VW-bus staat op HOAX-blog. Ik neem aan dat je weet wat een hoax is? 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De leugen over het busje, staat in schril contrast tegenover (sic) de geheime afspraakjes waarmee boer Richard de kijker bedroog. En daarmee lijkt de doodsteek voor Boer zoekt Vrouw definitief te zijn gegeven. De finale was al geschrapt en de KRO zal het programma naar verwachting vanaf zondag helemaal van de buis halen.

Overigens vind ik Jaspers niet zoveel toevoegen aan het program, hoewel ze nog al eens in 1 adem wordt genoemd met het succes van BZV.
Geen gelopen zaak:
1. Frank kiest niet ('geruchten' circuleren al weken, dat 1 boer niet kiest)
2. Annemarie --> Adriaan: praktischer: boer Harrie verlaat eigen bedrijf niet, Annemarie verlaat maatschap niet. Overall: voor hoelang het duurt... ('werknemer/arbeidskracht')
1 zou kunnen (ik zit niet in de geruchtenmolen) 2 geloof ik niks van 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Annemarie --> Harrie
Tot zover uw love-expert otherfool...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Dat zijn inderdaad vaak hun favorieten, Dogie_Hogan. Maar wel na het lezen van de brief en het zien van de foto, dus het zegt nog niet alles.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Dat zijn inderdaad vaak hun favorieten, Dogie_Hogan. Maar wel na het lezen van de brief en het zien van de foto, dus het zegt nog niet alles.