• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.969 gebruikers
  • 9.370.274 stemmen

Boer zoekt Vrouw

zoeken in:

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2569 stemmen

Het viel me op dat voor een van de beter programma's van de Nederlandse tv nog geen topic is. Dat kan natuurlijk niet.

sara-pezzini

• 447 berichten
  • 8 stemmen

nou ik snap anders niet dat iemand hier iets aan vind, laat staan dat ze kijkcijfer records blijven breken, vind dit helemaal niks, en kijk er dus ook niet naar...maar heb er wel ooit genoeg van gezien om een oordeel te kunnen geven

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2569 stemmen

Dan moet je eens die uitzendig van gister terug kijken. Boer Marcel en die discussie met boer frank hahah.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Ik heb dit toevallig gisteren voor het eerst eens helemaal gezien, daarvoor wel eens wat losse fragmenten.

Je kan er op twee manieren naar kijken. Of je neemt het heel serieus en gaat helemaal op in dat datinggebeuren. 'Oh voor wie zou hij kiezen' of 'nou dat wordt echt niks tussen die twee hoor'. Ik zelf zag er een pure vorm van cabaret/satire in, wat me deed besluiten om het verder te kijken. Ongelooflijk, wat een simpele en inhoudsloze figuren doen daar aan mee. Heb er bij vlagen hard om kunnen lachen. Retardtelevisie pur sang.

Sowieso heeft het niet veel zin om dit programma echt heel serieus te nemen denk ik. Interessant hoor die authenthieke situaties die er geschetst worden. Bij de boer logeren, de dates in de stal aan het werk en gezamenlijk avondeten..ja leuk, alleen ik denk niet dat dezelfde situaties zouden ontstaan als er geen cameraploeg op stond. (Maarja, dan was het programma er ook niet geweest natuurlijk ). Overgeregisseerd allemaal en weinig spontaniteit als je het mij vraagt.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Ik heb gisteren hard moeten lachen om boer Marcel, inderdaad. Staat 'ie met z'n strakke boxer en z'n sokken, met één hand tegen de deurpost - geleund - met de 3 dames te praten en geeft ze allemaal drie kussen. Wat een suflul is dat toch.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Ja maar volgende week is toch de aflevering dat de boer met alledrie de dames even een paar uurtjes het bed mag delen, om vervolgens tot een beslissing te komen? Lijkt me wel zo fair.

O nee KRO he..

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Haha... Denk dat er dan nog meer dan 4,5 miljoen kijkers zijn...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Enkele seizoenen geleden wel eens naar gekeken. Ik ben er volledig op uitgekeken.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik heb gisteren hard moeten lachen om boer Marcel, inderdaad. Staat 'ie met z'n strakke boxer en z'n sokken, met één hand tegen de deurpost - geleund - met de 3 dames te praten en geeft ze allemaal drie kussen. Wat een suflul is dat toch.

Hilarisch pijnlijk. Hele aflevering zat sowieso boordevol schaamteloos klein leed!

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Heerlijke kneuterigheid. Schaamteloos klein leed is een mooie omschrijving

Ik zou het programma alleen al kijken voor Femke trouwens, wát een schoonheid...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heb je een foto voor mij?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Leuke meid. Ik wil wel met haar naar The Notebook kijken.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

otherfool schreef:

Heerlijke kneuterigheid. Schaamteloos klein leed is een mooie omschrijving

Ik zou het programma alleen al kijken voor Femke trouwens, wát een schoonheid...

Op het eerste gezicht best een knappe meid. Maar als je beter kijkt, valt het toch tegen.

Sowieso is ze nogal nors.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Wel typisch dat juist dit topic reclame-banners heeft voor een chat-/date-site met alleenstaande papa's...

Een van de (gelukkig) weinige programma's die ik noodgedwongen samenkijk met m'n vriendin. Was het vorige seizoen dan eindelijk eens amusant, dit jaar is het huilen met de pet op. Wat een vreselijke personen. M.u.v. boer Gijsbert dan, die als enige nog enigszins 'interessant' is. De rest heeft zich al ontpopt tot eikels (Frank), losers (Marcel), creeps (Richard en natuurlijk Marcel), en het ergste wat het programma kan overkomen: saaie burgerlijkheid (Annemarie). Pfffffff.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Ik hoorde via via dat die boeren in Friesland nog nooit van tiramisu gehoord hadden.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dat waren de boeren die logeren bij de Wassenaarse (ZH) Annemarie. Ik weet niet precies waar zij vandaan kwamen, maar het waren zeker niet allemaal Friezen. Dus het was niet een hele betrouwbare bron.

Maar goed, we hebben niet voor niets het spreekwoord "wat een boer niet kent...."

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Ik hoorde via via dat die boeren in Friesland nog nooit van tiramisu gehoord hadden.

Dus? Ik ook niet. Hoeft ook niet. Wij hebben Fryske dúmkes. En Femke.

joyce.bb

• 41 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha... Denk dat er dan nog meer dan 4,5 miljoen kijkers zijn...

(meer dan ) -4,5 miljoen suflullen in Nederland.

hahahaha..

nouja,dat komt aardig overeen met een zekere partij van meneer witkuif

robertus65

• 1130 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, de tv klok is weer 50 jaar teruggezet. Oubolligheid en tuttigheid regeerd weer met tuthola koningin Yvon Jaspers op de troon.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

robertus65 schreef:

Inderdaad, de tv klok is weer 50 jaar teruggezet. Oubolligheid en tuttigheid regeerd weer

Dat zal één van de redenen voor het grote succes zijn.

met tuthola koningin Yvon Jaspers op de troon.

Nog eentje.

Yvon Jaspers is echt te preuts, inderdaad.

Joy4ever

• 4609 berichten
  • 1832 stemmen

Lekkere actie van Marcel gisteren. De enige meid die hem echt leuk vind wegsturen. Niet dat zij de knapste van de drie is maar ik vond haar wel het sympathiekst. Die Poolse gaat het uiteraard worden. Die andere meid is veel te complex. En wil geen kids meer. Ofwel: exit.

Voor de rest niet veel aan dit seizoen. Ik zie voorlopig ook geen echte vonken overslaan. Die Annemarie gaat volgens mij gillen als Hannes of Jodocus haar even aanraakt. Om Richard kan ik wel lachen. Wat een mannetje. "Ik ben een beetje opgewonden" .

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Joy4ever schreef:

Die Poolse gaat het uiteraard worden.

Zodat ze binnen de kortste keren die boerderij van Marcel toe kan eigenen.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Wat is je toekomstdroom?

Huisje, boompje, beestje, dat is het wel voor mij.

(afbeelding) .

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Zo sympathiek vond ik Sonja niet, een hoop stiekeme opmerkingen. En hoe on-sexy oubollig kun je er uit zien op je 30e Marita mag 10 jaar ouder zijn maar die heeft tenminste een voorraad kekke petjes. Strakke actie dus van Marcel die inderdaad vanaf minuut 1 Poolse Ksenia op het oog had. Die leven nog lang en gelukkig in die mooie badkamer van hem, tenzij Marcel alsnog uit de kast gaat komen.

Frankie-boy had ook een mooie exit; slimme Berber pakte opgelucht haar tas en was krullemans na 3 minuten alweer vergeten had ik het idee. Welkom terug in Groningen! Schattige Anita blijft over maar die zijn op de reünie geen stelletje meer denk ik zo. Frank gaat alle 1000 brievenschrijfsters opbellen, die houdt tot zijn 40e logeerweekendjes.

Gijsbert heeft 3 echt hele leuke vrouwen uitgenodigd, ik vond het zonde voor zo'n lieverd als Marjanne Timmer look-a-like Yvonne dat ze naar huis moest. Als ik vrijgezel was had ik haar vandaag nog gebeld. Van de overgebleven groene blaadjes mag Fraaie Friese Femke blijven, lijkt me een leuk stel.

Richard (stiekem mijn held) schijnt het volgende week nogal lastig te krijgen en dat kan ik me voorstellen want hij heeft de verkeerde vrouwen over de vloer; met de één kan-ie letterlijk niet communiceren, de tweede ziet het als een lolletje en de derde (Maxima) wil zo graag als een gehaaide zakenvrouw overkomen dat ze gaat kirren bij elke huistuinenkeuken management-term die voorbij komt. Geen van drie haalt de reünie, zoveel is helder.

Van Annemarie word ik gewoon heel moe. Als ik daar bij haar gezeten had was ik na een uur al huilend weggelopen; elke vorm van charme ontbeert ze en er zit gewoon kraak noch smaak aan. Als zelfs Johannes gaat klagen dat er wel erg weinig uitkomt dan kun je wel raaien hoe het zit. Gezellige Harrie blijft over, ik geef ze samen wel een kansje (fifty-fifty).

4,9 miljoen kijkers trouwens

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Gijsbert is veruit de leukste boer die ertussen zit. Heerlijke bos haar en wat een charmante boerderij heeft hij zeg, prachtig! Daar zou ik mezelf ook nog wel zien wonen. Heeft volgens mij ook de leukste vrouwen als ik het gister zo zag.

Marcel vind ik echt een rare snuiter, evenals Richard en Frank. Al heeft Frank nog wel een leuk koppie, en zijn beroep vind ik ook prachtig, heeft toch ook wel iets aparts.

Van Annemarie kan ik helemaal geen hoogte krijgen, wat een manwijf zeg, verschrikkelijk

Joy4ever

• 4609 berichten
  • 1832 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Gijsbert is veruit de leukste boer die ertussen zit. Heerlijke bos haar en wat een charmante boerderij heeft hij zeg, prachtig!

. Eén goede windhoos en die hele boerderij valt uit elkaar

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ja het is wel een oud zooitje maar dat geeft juist veel sfeer. Ik dat heb liever dan zo'n geavanceerde boerderij zoals bij Richard.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Dat was wel weer een leuk (en genant) stukje televisie gisteren ja!

Boer Marcel, de ouwe player, die de verliefde Sonja naar huis stuurt..En dat doet aan de hand van een zwak excuus, waar hij zich totaal niet meer uit wist te redden bij zijn nadere uitleg.

Dat had deze aflevering ook wel even nodig zeg.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2569 stemmen

Vergeet niet dat Marcel ook blij was een weduwe erbij te hebben. Haha ik kon het eerst niet geloven dat hij dat zei.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.