- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Boer zoekt Vrouw
Boer zoekt Vrouw
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Jij zit nog in de ontkenningsfase Don? 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Gijsbert is veruit de leukste boer die ertussen zit. Heerlijke bos haar en wat een charmante boerderij heeft hij zeg, prachtig! Daar zou ik mezelf ook nog wel zien wonen. Heeft volgens mij ook de leukste vrouwen als ik het gister zo zag.
Marcel vind ik echt een rare snuiter, evenals Richard en Frank. Al heeft Frank nog wel een leuk koppie, en zijn beroep vind ik ook prachtig, heeft toch ook wel iets aparts.
Van Annemarie kan ik helemaal geen hoogte krijgen, wat een manwijf zeg, verschrikkelijk
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jij zit nog in de ontkenningsfase Don?

Nee maar serieus, ik heb nog nooit één aflevering gekeken. Nou ja, afgekeken. Heb het wel eens geprobeerd hoor, het is ook zo'n hype. Maar ik snapte er werkelijk hélemaal niks van, wat hier nou zo bijzonder aan is. Het is toch gewoon een datingshow maar dan met boeren? Wat is er speciaal aan?
Vorige week hoorde ik toevallig nog Jan Mulder over dit programma bij DWDD. Gelukkig ben ik niet de enige want Mulder zei preciés hoe ik erover dacht, hij snapte er ook helemaal niks van. 
Maar ieder zn ding natuurlijk, ik zal verder ook niet mee gaan lullen in dit topic. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Blijkbaar niet, want ik hoor niet bij de meerderheid.

merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen

Nee maar serieus, ik heb nog nooit één aflevering gekeken. Nou ja, afgekeken. Heb het wel eens geprobeerd hoor, het is ook zo'n hype. Maar ik snapte er werkelijk hélemaal niks van, wat hier nou zo bijzonder aan is. Het is toch gewoon een datingshow maar dan met boeren? Wat is er speciaal aan?
Vorige week hoorde ik toevallig nog Jan Mulder over dit programma bij DWDD. Gelukkig ben ik niet de enige want Mulder zei preciés hoe ik erover dacht, hij snapte er ook helemaal niks van. 
Maar ieder zn ding natuurlijk, ik zal verder ook niet mee gaan lullen in dit topic.
Ik snap je punt opzich wel. Ik volg het nu pas sinds een week of 2 en ik weet eigenlijk ook niet precies waarom. Nou oke, ik vind de pijnlijke momenten wel leuk om te zien. Vooral leedvermaak. Maar wat hier nou zo speciaal aan is dat half Nederland het elke zondag kijkt, weet ik ook niet.. Ook niet echt meer een hype volgens mij, want de voorgaande edities werden ook al erg goed bekeken.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Ze vestigen nu wel records, met die kijkersaantallen.
Ik denk vooral dat het een combinatie is van "gezellige" televisie, die pijnlijke momenten en dat liefdesgebeuren. Gewoon een goede mix. En stop er een paar rare snuiters als Marcel en Richard in en het is een hit.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Boer Zoekt Vrouw doorbreekt vijf miljoen kijkers-grens
(Mediacourant) Boer Zoekt Vrouw heeft voor het eerst in haar geschiedenis de grens van vijf miljoen kijkers doorbroken. De aflevering van zondag trok ruim 5,1 miljoen kijkers en is daarmee het derde best bekeken Nederlandse tv-programma sinds de Stichting KijkOnderzoek in 2002 begon met het meten van de kijkcijfers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Het huwelijk van prins Willem-Alexander en prinses Máxima in 2002 (6 miljoen kijkers) en de verborgen camera-actie van Peter R. de Vries en Joran van der Sloot in 2008 (7,1 miljoen kijkers) staan op de eerste en tweede plaats in de top drie van best bekeken programma's sinds 2002. Boer Zoekt Vrouw sluit deze ranglijst nu af.
Vorige week noteerde Boer Zoekt Vrouw ook al een record. Toen keken er ruim 4,9 miljoen mensen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Het is toch gewoon een datingshow maar dan met boeren? Wat is er speciaal aan?
Echt + kneuterig + pijnlijk + liefde = win.
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig hoor ik ook niet bij het kuddevolk dat kijkt naar Boer zoekt vrouw, Popstars, Idols, The Voice of Holland of How to become a ponstar of hoe het ook heet! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
of How to become a ponstar of hoe het ook heet!
Wat bedoel je precies, popstar of..? 
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Ik moet ook niks van die gekke zangshows hebben. Boer zoekt vrouw is ook echt heel iets anders.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2570 stemmen
Gelukkig hoor ik ook niet bij het kuddevolk dat kijkt naar Boer zoekt vrouw, Popstars, Idols, The Voice of Holland of How to become a ponstar of hoe het ook heet!
Boer zoekt vrouw is heel iets anders dan die talentenjachten die altijd het zelfde zijn en waar nooit een ster over blijft. En wat is er mis mee als veel mensen een program kijken.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk zijn die talentenjachten niets. Heb er samen met mijn vriendin wel naar gekeken. Maar kom mij s.v.p. niet aanzetten dat dit een kwaliteitsprogramma met diepgang is. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Volgens mij zegt niemand van de 5,1 miljoen dat het een kwaliteitsprogramma met diepgang is... Maar dat maakt het niet minder leuk... nog 6 nachtjes slapen!
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2570 stemmen
Natuurlijk zijn die talentenjachten niets. Heb er samen met mijn vriendin wel naar gekeken. Maar kom mij s.v.p. niet aanzetten dat dit een kwaliteitsprogramma met diepgang is.
Wie heeft dat ooit beweerd?? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij zegt niemand van de 5,1 miljoen dat het een kwaliteitsprogramma met diepgang is... Maar dat maakt het niet minder leuk... nog 6 nachtjes slapen!
Het schijnt dat van alle provincies in Groningen en Drenthe de meeste mensen kijken. OF, je hoort er dus echt bij, oue boer. 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
'Boer slaat vrouw', daar zou ik misschien nog naar kijken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
'Boer slaat vrouw', daar zou ik misschien nog naar kijken.

Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Annemarie zoekt werknemer, Marcel zoekt baarmoeder, Gijsbert zoekt schoonmaker, Frank zoekt vleeseter en Richard zoekt Annemieke.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Leuk!
En zondag mocht Johannes op het laatste moment toch nog even de poes van Annemarie aaien..
(excuses)
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook nog geen enkel argument gelezen waardoor ik moet kijken. Ik vind het simpelweg het zoveelste oninterresante realityprogramma. Gisteren bij DWDD snapte die pipo van de nrc er ook al niks meer van. Ik geef toe, er is nauwelijks concurentie. Daarom misschien een idee voor de commerciële, een talentjacht voor koks: I want to be a kok!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De commerciële zenders grossieren in onzinnige programma's. Het gaat hier echter om een onzinnig programma op een publieke zender waar jij en ik belasting voor betalen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Talentenjachten voor koks heb je al heel veel: Over de Kook, Wie is de Chefkok (en hoe het ook allemaal mag heten) en al die programma's met de mopperende tv-koks die mensen proberen op te leiden. Nee, ook die markt is al voorzien. 
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Haha, komt robertus met een idee, dat momenteel helemaal uitgemolken wordt. Er is ook al "Topchef" en "Masterchef".
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Misschien moeten ze eens klusprogramma's overwegen, of programma's waarbij mensen geldnood/schulden hebben en dan op nationale tv gered worden van de ondergang..
He wacht eens even....
Ooooh. 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
robertus, 1995 belde, ze willen hun idee terug.