- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Voice of Holland - TVOH
The Voice of Holland - TVOH
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2583 stemmen
Ik heb 2 smsjes verstuurd voor Esther. 
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
Sjerrie en toch?
LOL
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Een man (nouja, jongen
) die smst voor een programma als The Voice.

melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Haha, Sjerrie Enn volgens mij. 
Jessen0wnt, zo mag ik het horen.
Krijg jij ook zo'n leuk smsje terug?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik wil een persoonlijk smsje van Shary-An. Anders spam ik dr hyves vol. HOU VAN ME! TROUW MET ME!
Ik heb slaap tekort, ik draaf door.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik had voorheen ook nog nooit gesmst. Ik weet nog wel dat we met Idols 1 gebeld hadden voor Hind. Dat was wel mijn idee, maar mijn moeder belde destijds. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik stemde op Jim omdat ik die knap vond, geloof ik. Toen Jamai won, had ik met mezelf afgesproken nooit meer te smsen.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik wil een persoonlijk smsje van Shary-An. Anders spam ik dr hyves vol. HOU VAN ME! TROUW MET ME!
Ik heb slaap tekort, ik draaf door.
Haha, leuk toch?
Ik voel me zo tijdens dat smsen weer eventjes 15.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2583 stemmen
Haha, Sjerrie Enn volgens mij. 
Jessen0wnt, zo mag ik het horen.
Krijg jij ook zo'n leuk smsje terug?
Wat is je nummer
?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik denk dat zij het minder leuk gaat vinden als ik me als zo'n verliefde idioot opwerp. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Jamai had wel een leuker Gay-nummer als Jim.
'Step Right Up, Walk Right In.. ' 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Jim is toen nog eens bij mijn middelbare school komen optreden, buiten. Kreeg hij eieren tegen zijn hoofd. Maarja, Jim en Jamai hoor je nog wel regelmatig iets van, die andere winnaars... ?
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Wat is je nummer
?
Hahaha,
Ik bedoel van Esther.
Ik kreeg: 'Super bedankt voor je stem. Blijf je mij ajb steunen? Thnx Esther'
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2583 stemmen
Ach, met huistelefoon en samen besloten met mijn 2 zussen en mijn moeder. De dames beslissen de televisie, ik de films. En ja, als je dit vanaf het begin volgt dan word je er natuurlijk helemaal in mee gesleept. Soms een beetje erg, krijg adrenaline van het feit dat Esther voor staat, haha.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Jim is toen nog eens bij mijn middelbare school komen optreden, buiten. Kreeg hij eieren tegen zijn hoofd. Maarja, Jim en Jamai hoor je nog wel regelmatig iets van, die andere winnaars... ?
Niet veel inderdaad.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
'' Enorm bedankt voor je stem. Blijf je mij please steunen? Tnx Shary-An ''
Nouja, dat 'Hoi lieve Eline' er niet bij staat, vergeef ik haar wel.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg er ook adrenaline van zeg. De zenuwen gieren op de een of andere manier door mijn lijf. Toch sleept The Voice me veel verder mee als andere talentenjachten.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2583 stemmen
Hahaha,
Ik bedoel van Esther.
Ik kreeg: 'Super bedankt voor je stem. Blijf je mij ajb steunen? Thnx Esther'
Haha snap ik, ja heel ''persoonlijk'' smsje.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Yeah, Nu kunnen we allemaal zeggen dat we een smsje van een 'bekende Nederlander' gehad hebben. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Die tvkantine tussendoor is ook niet echt een succes voor me. Ik word er erg melig van.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
En als ze niet wint, ga ik mijn geld terugeisen. 
Die tvkantine tussendoor is ook niet echt een succes voor me. Ik word er erg melig van.
Haha ik voel me ook alsof ik flink wat passoa's achterover heb gegooid. Giechelachtig zenuwachtig moe maar ook weer klaarwakker, vol energie.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2583 stemmen
Haha yes. Vind het wel heel irritant dat TV kantine er tussen zit. Wil gelijk de uitslag, dan kan ik er nog een (lange) film achteraan plakken. Nu zit ik nog tot 2 uur in de woonkamer een film te kijken haha. Standaard procedure hier op vrijdag...
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
Kim zegt, onwijs bedankt voor je stem,blijf je mij please steunen,tnx Kim....ik had ooit al eens gestemd op Rachel in X factor
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
tv kantine is sowieso irritant, walgelijk programma,zie daar echt de humor niet van in...
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik wil ook graag nog een filmpje kijken, had er eigenlijk al eentje aangezet om half 9, maar toen kreeg ik door dat The Voice bezig was en heb ik het filmpje maar weer afgezet
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2583 stemmen
Ik ook niet. Afentoe wel grappig, zoals ''het zwarte schaap'' gewoon erg goed hoe ze het nadoen, maar verder dan een glimlach kom ik niet.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
tv kantine is sowieso irritant, walgelijk programma,zie daar echt de humor niet van in...
Ik wel. Ik lig hier over de bank te rollen van het lachen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik wil de uitslag ook nog zien, en sla een film maar over. Uitslag loopt sowieso een beetje uit, en moet morgenochtend al vroeg de deur uit richting reisbureau dus wil beetje fit zijn. Behalve als Shary doorgaat, dan haal ik een nachtje door met een romantische film.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik ook niet. Afentoe wel grappig, zoals ''het zwarte schaap'' gewoon erg goed hoe ze het nadoen, maar verder dan een glimlach kom ik niet.
Ik kon anders een knorretig lachje niet onderdrukken bij 'Ben'.