menu

Overig / Televisie / Mike & Molly

zoeken in:
AHWA
Nieuwe sitcom over Mike & Molly, die elkaar ontmoeten tijdens een Overeaters Anonymous-bijeenkomst. Je raadt het al, veel dikzakgrappen. Toch is de droge delivery van zowel Mike en Molly, en de leuke bijrollen eromheen best goed te noemen. Ik kon in ieder geval best een paar keer lachen, dus deze blijf ik denk ik ook wel volgen.

Mike wordt gespeeld door Billy Gardell, en Molly door Melissa McCarthy, de welbekende Sookie uit Gilmore Girls. Bijrollen van Swoosie Kurtz (die je nog zag in Heroes) en Katy Mixon (April Big Cannons uit Eastbound & Down).

Mescaline (moderator)
Leuke serie inderdaad! in de eerste aflevering gelijk al warme personages en een paar goede grappen, ook een serie voor mij die ik blijf volgen

AHWA
Ha, best een leuke tweede aflevering. Nog steeds veel ik-ben-dikgrappen, maar het zijn originele grappen die leuk worden gebracht door de cast.

Mescaline (moderator)
Inderdaad een leuke 2de aflevering, heb hem pas vandaag gekeken maar de serie blijft nog steeds boeiend.

Mescaline (moderator)
Leuke 4de aflevering, de derde was wat minder vond ik persoonlijk

Mescaline (moderator)
Zo stil in dit topic? jammer..

AHWA
Ik geloof dat ik door te veel series bij 107 gebleven ben of zo.

Mescaline (moderator)
Seizoen 2 bijna afgelopen, de serie is dan wel niet zo briljant als Two and a half men ooit was of Big bang theory is maar het kijkt toch allemaal wel lekker weg.

Nog steeds weinig aandacht op Moviemeter, nog steeds jammer

Heb dit een paar afleveringen gevolgd, Lorre moet die lachband eens achterwege laten; is dodelijk.

Mescaline (moderator)
Ach die lachband heb je net zo goed bij Big bang theory, maar ik geef je gelijk dat het onnodig is.

Één van de redenen waarom ik BBT ook heb laten vallen. Waar meest sitcom-showrunners vooruit gaan met de tijd en 't publiek voor zichzelf laat bepalen wat wél en niét grappig is blijft Lorre achterwege met dit, Big Bang en Two and a Half Men.

Mescaline (moderator)
Maar ook How i met your mother gebruikt een lachband en dat is niet van Lorre De echte sitcoms hebben volgens mij op enkele na allemaal een lachband.

How I Met Your Mother heb ik al seizoenen geleden laten vallen wegens slechte schrijfwerk, niet vanwege de lachband.

Anno 2012 weet ik niet precies wat de term 'sitcom' meer inhoud, maar in mijn vocabulaire reken ik half-uur komedies als sitcoms (bijv. 30 Rock, Parks & Recreation, Office etc).

Mescaline (moderator)
Zijn toch weer andere soort Sitcoms

Volgens mij is er geen serie die meer dan 5 seizoenen loopt die altijd goed schrijfwerk heeft? en ik moet zeggen dat het laatste seizoen How i met your mother toch weer de betere kant op gaat.

Mescaline (moderator)
Seizoen 2 eindigt niet al te sterk, hopelijk hebben ze de betere scripts voor het derde seizoen klaar liggen.

Ik vind Carl echt het beste persnage uit de serie. Elke scene met hem staat garant voor een lachbui. Zowiezo een zwaar ondergewaardeerde serie. Leuke personages, leuke cast, heerlijke droge humor. Ben benieuwd naar seizoen 3.

Mescaline (moderator)
Spartaan1986 schreef:
Ik vind Carl echt het beste persnage uit de serie.

Zeker! maar ook Vince vind ik met tijden lekker sarcastisch, vooral toen hij tegen die dikke bezig was in die limo. Geweldig!

Mescaline (moderator)
Aardig begin, beetje een middelmatige aflevering maar nog steeds goed kijkbaar.
Benieuwd hoe de rest van het seizoen gaat verlopen.

Mescaline (moderator)
Laatste aflevering is misschien wel de leukste van het seizoen, Carl die eindelijk bij zijn oma weg gaat en Mike die overdreven stoned is. Toch wel een paar keer hardop kunnen lachen

Mescaline (moderator)
Dit topic mag ook wel weer wat actiever worden, zijn er nog leden die het kijken? De intro is inmiddels in het 4de seizoen wat aangepast en vooral Molly hebben ze in de afgelopen afleveringen wat gekker gemaakt( iets wat niet altijd even goed uit de verf komt helaas)

Ik zag het wel eens voorbijkomen op Veronica. Maar sinds het daar niet meer is niet de moeite genomen om het op een andere manier te kijken. Vond het dan ook een vrij matige sitcom waar ik zelden om moest lachen.

Het verbaast mij überhaupt dat dit al een 4de seizoen telt. Deze sitcom is dan ook totaal niet aan mij besteed, dat werd mij na 5 min kijken wel duidelijk.

Mescaline (moderator)
Mike & Molly heeft voor mij als serie ook moeten groeien maar ik heb het altijd wel vermakelijk genoeg gevonden, zolang de serie maar handig gebruik maakt van de andere personages en niet alleen maar op Mike & Molly, het is de combinatie die het leuk maakt.

Mescaline (moderator)
Mike & Molly gaat zijn laatste 6de seizoen in die voor zover bekend uit 13 afleveringen gaat bestaan, ergens ben ik hier wel blij mee omdat de serie zoals sommige andere series van Chuck lorre te lang had doorgegaan en het een sleur begon te worden.
Ik ga de personages wel missen maar ga dan ook zeker wel de serie weer van begin tot eind kijken, misschien komt er nog een baby in het laatste seizoen maar dat lijkt mij sterk! Vind het prima dat de serie er nu mee gaat stoppen zonder dat het 1 groot cliché is geworden.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:21 uur

geplaatst: vandaag om 00:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.