ad
  • 141.830 films
  • 6.870 series
  • 20.903 seizoenen
  • 470.548 acteurs
  • 285.338 gebruikers
  • 8.181.892 stemmen

Shin Chan (1922)

zoeken in:

sjano1244

• 75 berichten
  • 0 stemmen

Een geweldige serie is dat

606

• 23516 berichten
  • 10779 stemmen

sjano1244 schreef:

Een geweldige serie is dat

Kan je niet wat uitbreiden met info ?

Dit is wel erg weinig om een topic te starten.

Tonypulp

• 21150 berichten
  • 4486 stemmen

Ah Shin Chan . Leuk! Was vroeger vaak te zien op Fox Kids (ondertussen al tig keer van naam gewisseld) en behoorde met gemak tot m'n favoriete tekenfilms.

Onlangs nog de film gezien, was weer ouderwets lachen met 't brutale mannetje. Serie had ook zo'n leuke theme song

Shin Chan werd in 1992 voor het eerst uitgezonden in Japan op TV Asahi.

Shin Chan kenmerkt zich door zowel volwassen als 'kinderlijke' humor waarbij de gezinssituaties in het algemeen onder de loep worden genomen, alswel de dagelijks en absurde beslommeringen van het hoofdpersonage.

Het is echt typisch Japans. Dus: heel absurd en overdreven in humor, maar ook de tekenstijl kenmerkt shin chan, erg 'kinderlijk'.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Shin Chan was/is hilarisch. Geen serie die het van andere side-characters moet hebben voor zover ik herinner, maar Shin Chan had dat gelukkig niet nodig!

Tonypulp

• 21150 berichten
  • 4486 stemmen

Andere personages op zichzelf zijn inderdaad niet veel, maar in combinatie met Shin Chan en dankzij hun manier van reageren op hem zijn het stuk voor stuk geniale karakters .

Zoals Cosmo (die slimme), Shin Chan probeert hem altijd boos te maken door o.a met hem te 'flirten' . Gewoon in verlegenheid brengen, viel me laatst weer op tijdens de film, echt geniaal aangezien Shin Chan een jochie van ong. 5 is

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Is al te lang geleden om andere namen echt te onthouden, maar ik weet denk ik wie je bedoelt. Maar door de combinatie met Shin Chan en hun reactie op hem zijn ze inderdaad onmisbaar in het totaalplaatje, al blijft het Shin Chan die het hem doet

sjano1244

• 75 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

(quote)

Kan je niet wat uitbreiden met info ?

Dit is wel erg weinig om een topic te starten.

lekker boeien man alsof dat zoveel uitmaakt. doe jij het dan gewoon

goongumpa

• 3041 berichten
  • 3926 stemmen

Haha, dit was ik al vergeten. Vond het toen geweldig, is het nog ergens te bekijken?

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

606

• 23516 berichten
  • 10779 stemmen

sjano1244 schreef:

lekker boeien man alsof dat zoveel uitmaakt. doe jij het dan gewoon

Was maar een vraag driftkikker.

Minotaures

• 7794 berichten
  • 1970 stemmen

Als het ooit op Dvd uitkomt, koop ik alle seizoenen. Geweldige tekenserie!

chevy93

• 12500 berichten
  • 1106 stemmen

Say hey! Hey! Shin Chan!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2503 stemmen

Grappig dat hier een topic van is. Ik keek vroeger ook altijd Shin Chan, vond het enorm grappig, maar wel lelijk getekend. Zou het nu ook niet zo snel meer opzetten. Die foto van dat jochie in jeroentjuhhh's youtube filmpje, lijkt echt sprekend haha

sjano1244

• 75 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

(quote)

Was maar een vraag driftkikker.

My bad

movie acteurs

• 2913 berichten
  • 3040 stemmen

1922

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.