menu

Overig / Televisie / The Big C (met Laura Linney)

zoeken in:
AHWA
The Big C is een nieuwe serie op Showtime (de zender van Californication) over Cathy, gespeeld door een weergaloze Laura Linney, die te horen krijgt dat ze kanker heeft. Klinkt als een drama, maar er zit veel zwarte humor in de pilot, dus zeker aan te raden voor fans van Laura Linney.

Andere leden van de cast; Oliver Platt, toch ook niet de minste, Gabourey Sidibe uit Precious, en in de eerste aflevering zit ook HOOCH!

Wat een fantastische monoloog aan het einde van de eerste aflevering. Zelden zo'n sterk acteerwerk gezien op tv. Linney is subliem.

AHWA
Sterke tweede aflevering, wederom een weergaloze Linney. Nog niemand anders dit gezien?

Hooch is crazy!

AHWA
Wat vond je ervan?

AHWA
Aflevering 3 ook gezien, en Sidibe wordt steeds hilarischer. Linney weer top.

AHWA
Aflevering 5 was weer fantastisch. Linney blijft maar schitteren. Het is jammer dat niemand dat hier lijkt te kijken, want dit is echt een heerlijk droge serie met heerlijke dialogen en geweldig acteerwerk. Voor mij lonkt de Emmy al voor Linney.

AHWA schreef:
Voor mij lonkt de Emmy al voor Linney.

Is er een serie die jij volgt met acteurs/actrices die volgens jou niet een Emmy verdienen?

Overigens kijk ik het ook gewoon op wekelijkse ritueel, erg fijne wegkijker samen met Weeds achteraan.

AHWA
Ik zal voortaan 'nominatie' zeggen Of shortlist

Fijne afsluiter, ik kijk uit naar seizoen twee.

kappeuter (crew)
Er komt zelfs nog een derde seizoen!

"Showtime has renewed The Big C for a third season ahead of the dark comedy series’ second season finale on Sept. 26. Ten new episodes will go into production starting early next year for debut in the second quarter of 2012. "

Showtime Renews ‘The Big C’ For Season 3 – Deadline.com

Prachtige serie. Omvat alles wat een goede serie behoort te hebben. Fan geworden van Lauren!!!

Net ontdekt bij toeval. Werd net uitgezonden op Fox en ik herkende Laura meteen. Ik had haar eenmaal eerder gezien in Love actually en vond haar toen al een van de topactrices (samen met Emma Thompson).

Gast
geplaatst: vandaag om 03:36 uur

geplaatst: vandaag om 03:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.