menu

Overig / Televisie / The Gates

zoeken in:
The Gates is een kleine woongemeenschap in de bergen. De straten zien er perfect (Amerikaans) uit, er geen vuiltje te bekennen, de beveiliging is op en top en het geheel is afgeschermd door massieve ijzeren poorten. Toch herbergt het dorp een donker en smakelijk geheim.

Net als de meeste gezinnen die verhuizen naar The Gates, zijn de Monahans gevlucht uit het gecompliceerde leven van Chicago. Nick Monahan gaat aan de slag als de nieuwe politiechef van The Gates, is verwacht een verandering van tempo in deze rustige buitenwijk. Nick's vrouw Sarah en hun kinderen Charlie en Dana zijn behoorlijk opgewonden van de verhuizing naar het luxe oord.

Toch is er iets vreemds in The Gates, het lijkt in hun huis te spoken. Ook de bewoners van het dorp blijken niet allemaal ?normaal? te zijn, hoewel iedereen wel een zo gewoon mogelijk leven probeert te leiden. De familie Monahan komt voor diverse uitdagingen te staan.

The Gates (2010) schijnt een bovenatuurlijke drama serie te zijn compleet met vampieren en weerwolven. Rhona MItra speelt een van de personages
Ik begin zometeen aan de pilot, daarna zal ik mijn mening er over geven.

De pilot vond ik niet direct boeiend, het wil precies een combinatie zijn van Desperate Housewives en Vampire Diaries maar slaagt daar niet echt in. Toen ik dan ook nog las dat de kijkcijfers hiervoor enorm tegenvielen ben ik direct gestopt met kijken. Als het echt goed zou worden hoor ik het nog wel, ik gok dat deze gecancelled wordt.

Ik had dus hetzelfde gevoel bij de pilot. Rhona Mitra vond ik ook heel erg tegen vallen. Maar dit zou niet de eerste serie zijn die na een aantal afleveringen steeds beter word. True Blood vond ik na 4 afleveringen ook niet heel erg veel, maar ik ben toch door blijven kijken. Ik ben nu met seizoen 3 bezig en het is toch een erg goede serie geworden.
Dus ik geef The Gates nog wel een (klein) kansje.

Ik wacht eerst om te zien of het een 2e seizoen gaat krijgen, in dat geval probeer ik het allicht opnieuw
True Blood had mij ook absoluut niet direct mee en vind ik nu wel geweldig. Moet wel nog aan het 3e seizoen daarvan beginnen.

Ik ben nu met aflevering 7 bezig en het begint nu wel wat interessanter te worden. Helaas is gaat de karakter uitdieping te langzaam, de eerste afleveringen weet je gewoon te weinig over de personages.
Het meest spannende is eigenlijk nog "hoe lang gaat het duren voordat ze weten in wat voor een dorp ze wonen en wat gaat er dan gebeuren?" Maar die spanning kan niet heel erg lang blijven volhouden denk ik. De chief weet inmiddels al wel over de vampieren.
Ik denk dat de voornaamste reden dat ik ben blijven kijken de hoeveelheid mooie vrouwen is

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.