menu

Overig / Televisie / Mongrels (volwassenen poppenshow @ BBC3)

zoeken in:
Mocht deze show na 1 season al gecanceld worden jammer, maar voor mij en vele kijkers met mij is het nu al een hit!

Mongrels is een poppenserie alla The Muppets en Meet The Feebles. Ik noem die laatste, omdat dze serie zich richt op volwassenen.
We nemen een kijkje in het leven van een aantal (zwerf)dieren. Een onzekere en dromerige vos, een domme en dikke kat, een ijdele hond in de rol van het dom blondje en een sarcastische duif vormen de basis. Gek genoeg spreken ze allemaal elkaars taal en de discussies en avonturen tussen deze dieren is het middelpunt van de show.

De show zit vol hollywood referenties, muziek, sex en expres weg gepiepte vloekwoorden, die op een leuke manier weggemoffeld worden. Zeker niet voor tere zieltjes, want bij een overlijden schrikken de dieren er niet voor terug om het lijk op te eten bijvoorbeeld. De serie pretendeert wel grover te zijn dan het werkelijk is, maar uniek is het zeker.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=x5zsxfhAh6Q

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Heh heh, inderdaad erg geestige serie. Maar dit lijkt me toch echt gedoemd om een klein cult dingetje te blijven. Kan me niet voorstellen dat hier een groot publiek voor is.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.