• 155.456 films
  • 9.300 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.335 acteurs
  • 346.597 gebruikers
  • 8.762.862 stemmen

Luck

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Episode 3 ook lekker! Ik zit er nu echt in, dat renbaan sfeertje is zo ontzettend tof.

Kwaliteit druipt er ook van af, die details die er allemaal worden ingespeeld...

Mooi om te lezen dat Luck nou al renewed is voor S02.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Man, man, die 720p versie duurde een eeuwigheid. Vanavond eindelijk.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Zeg waar zijn de updates Naomi?

Ben een week op vakantie geweest dus mag nu 2 episodes achter elkaar kijken, jummie

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik loop nogal achter, van de week even een inhaalslag maken. Je loopt zelfs nog voor .

jacobine_rodijk

• 2515 berichten
  • 8958 stemmen

The second season of “Luck” will only be two episodes long, and that will be it.

HBO and showrunner David Milch announced Wednesday the series would shut down production for good following the production-related death of a horse. It was the third horse to die during the series’ production.

The first season of “Luck” will run nine episodes (the eighth airs this Sunday).

HBO is expected to air the two completed season-two episodes.

Hmm...na John from Cincinnati wederom weer geen tweede seizoen voor Milch.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Dat is wel heeeeeel erg zuur.

Zit bij 6 en het heeft zoveeel interessante plotlines...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pffff klote. Erg interessante serie en echt spijtig dat de serie genoodzaakt is om te stoppen. Lijkt wel een vloek op Milch te rusten.

Fortune

• 3845 berichten
  • 2427 stemmen

Hoe zijn die paarden dan doodgegaan?

jacobine_rodijk

• 2515 berichten
  • 8958 stemmen

Fortune schreef:

Hoe zijn die paarden dan doodgegaan?

Even snel van IMDb overgenomen (m.b.t. de derde paard);

when news broke yesterday that a horse had suddenly reared up during what apparently was a routine walk, fell backward, hit its head, and was euthanized on a veterinarian's orders.

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Wilde de serie ook nog wel gaan volgen, bizarre stop haha.

Echter wat een andere bron zich terecht afvroeg: Luck was een show met crap ratings, dus dan is zo'n beslissing "sneller"gemaakt, Was er hetzelfde gebeurd als er paarden doodgingen bij Game Of Thrones?

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Klopt het dat ze S02 ook helemaal niet meer gaan uitzenden? Sickbeard zegt dat S01E09 de laatste ep is en de serie nu officieel 'Ended' is.

Zonde! Hopelijk gaat Mann nog een serie projectje doen

AC1

• 5754 berichten
  • 895 stemmen

Mann of Milch?

Nou goed, my beloved Man Men is weer ten einde en ik zoek een nieuw serietje. Ik ben geïnteresseerd in Luck maar ben niet zo'n fan van Michael Mann. Is het pure Mann of toch eerder Milch?

Mijn favoriete shows zijn Breaking Bad, The Sopranos, The Wire, Six Feet Under, Mad Men, ... Je weet je, The Golden Age of Television.

Ik haat series zoals The Mentalist, NCIS, CSI, Hawaii-Five-O, Castle, Blue Bloods, Hunter, ...

Is Luck my kinda show?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Luck is wel jouw ding, al is de invloed van Mann wel duidelijk voelbaar, al is dat voornamelijk de pilot. Echt jammer dat het gecancelled is, geen serie gezien die (op Carnivale na) dichterbij kwaliteitscinema staat dan Luck.

AC1

• 5754 berichten
  • 895 stemmen

Ik weet dat het maar één seizoen is maar dat vind ik niet erg. Je bedoelt dat het visueel ook dik in orde is? Klinkt als een uitgelezen reeks voor op Blu-ray te bekijken maar ze hebben alleen maar de DVD in de rekken liggen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cinematografisch is het echt om van te watertanden. Hoofdcamera is de Arri Alexa, met Cooke S4 en Angenieux lenzen. Succes verzekerd. Ook qua inhoud er gsterk opgezet, alleen jammer dat het zo snel ten einde moest komen. Acteerwerk is echt subliem.

Spijtig van het ene seizoen maar ik koester dit seizoen enorm. Kwaliteitsserie. Bluray is wel een must ja . Enig nadeel is dat je het straks enorm gaat hekelen dat het gecancelled moest worden.

Fortune

• 3845 berichten
  • 2427 stemmen

Ik raad je aan om er niet aan te beginnen omdat het gecanceld is. Nu is het een koekje uit een trommel pakken terwijl je die eigenlijk helemaal leeg wil eten.

AC1

• 5754 berichten
  • 895 stemmen

Maar ik zal het genot kennen van dat ene koekje en daar gaat het me om. Als je de hele trommel eet dan is de kans groot dat je het beu wordt. Maar dat ene koekje, dat vergeet je nooit.

Outblasty

• 167 berichten
  • 779 stemmen

Ik ben nooit begonnen aan deze serie begonnen omdat ie zo vlug alweer stopgezet was maar nu zie ik op IMDB dat er wel een tweede seizoen gaat komen (weliswaar nog geen datum maar toch...) Weet iemand hier meer over? Als er meer afleveringen gaan komen ga ik zeker kijken want het verhaal en de acteurs spraken me wel aan.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

2e seizoen?

Kan het me niet voorstellen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, dat tweede seizoen was toen na de pilot al aangekondigd maar de serie is nog steeds down, even het gelobby van Hoffman ter zijde. Eerst maar de rechtzaak afwachten.

AC1

• 5754 berichten
  • 895 stemmen

Eerste eppy gezien en kom er nog niet meteen in maar de paardenracescènes zijn wel indrukwekkend.

AC1

• 5754 berichten
  • 895 stemmen

Vierde aflevering (dat meisje van de serie Rome wint de race in zenuwslopende slow motion) zit erop en ik begin er langzaam maar zeker in te komen. Straks ga ik nog spijt krijgen dat het bij één seizoen gaat blijven. Dustin is ook echt de moeite. Ik heb 'm al lang niet meer zo goed zien acteren.

seriejunk

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Luck is wel jouw ding, al is de invloed van Mann wel duidelijk voelbaar, al is dat voornamelijk de pilot. Echt jammer dat het gecancelled is, geen serie gezien die (op Carnivale na) dichterbij kwaliteitscinema staat dan Luck.

Ik ben een nieuwe gebruiker hier (speciaal voor dit bericht een account aan gemaakt) maar ik ben al jaren een trouwe lezer van dit forum, vooral op het gebied van series.

Het valt mijn smaak in dezelfde lijn ligt als Naomi Watts, en Carnivale is (met verre, verre voorsprong) mijn nummer 1 serie, en ook Luck (na lang getwijfel i.v.m. dat er maar 1 volledig seizoen beschikbaar is) een kans gegeven, en ik ben erg onder de indruk.

Na het lezen van dit berichtje kan ik het niet laten om te vragen welke series er na Carnivale en Luck nog meer in hetzelfde rijtje horen.

Natuurlijk als iemand anders dan Naomi Watts nog een serie (of film) weet die op visueel vlak indrukwekkend is, hoor ik het graag!

Met grote angst dat er alleen series opgenoemd gaan worden die ik al ken, hoor ik graag suggesties!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Te veel eer maar toch bedankt seriejunk.

Als groot Game of Thrones fan moet ik Game of Thrones zeggen maar dat doe ik maar niet. Als het puur gaat om een serie te noemen die heel dicht bij kwaliteitscinema komt is de enige echte titel House of Cards. Seizoen 2 is net afgelopen vrijdag gereleased dus tel uit je winst. Al is de kans groot dat je als serieliefhebber het al gezien hebt.

Dan hebben we nog het pas begonnen True Detective, waar ik zeker weet dat het in je straatje gaat passen. Ook rectify is een serie die toch erg unieke creatieve trekjes heeft en ook die is niet te missen. Ook top of the Lake raad ik aan, maar wel een miniserie. Ook The Returned (Les Revenants) raad ik ten zeerste aan.

Dus House of Cards, True Detective, Rectify, Top of the Lake, The Returned en daar voeg ik graag Game of Thrones (al zal je die wel kennen) en Mad Men aan toe. Ik zal wel even een trailer proberen of wat inlezen want er zitten wat series bij die niet voor iedereen is. Ik hoor graag of je er wat aan hebt gehad, of helemaal niet natuurlijk .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Dan kan Boardwalk Empire daar ook wel in.

True Detective is trouwens echt Luck-kwaliteit ja, wat een serie nu al. Louisana

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe kon ik Boardwalk vergeten, zonder twijfel ja.

seriejunk

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Game of Thrones is inderdaad bijna net zo geweldig als de boeken, ik ben zowiezo een groot fan van de (bijna) alle HBO drama series, en True Detective was ik ook al aan begonnen, maar het is leuk om te weten dat er meer mensen nu al zo enthausiast zijn. Boardwalk Empire is inderdaad ook steengoed!

Na een trailer van House of Cards heb ik besloten dat dat mijn volgende serie wordt zodra ik door Luck heen ben. Rectify, Top of the Lake, The Returned en Mad Men sluiten achter aan dat lijstje in een nog nader te bepalen volgorde.

Bedankt voor de tips! Ik zal zeker laten weten wat ik er van vond, en zodra ik zelf nog nieuwe pareltjes tegenkom horen jullie van mij!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Top of the Lake is een mini serie dus dat zijn slechts 8 aflevering (of 9? of 7? Weet niet meer exact).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Veel plezier en we horen van je.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.