menu

Overig / Televisie / Walker Texas Ranger

zoeken in:
GuyB
Serie uit mijn jeugd, en wat voor één! Chuckmeister was nergens zo interessant als daar. Wat vond je van die serie en wordt ze nog ergens uitgezonden?

Van Nunen
Ik heb Der Chuckmeister zondagavond nog op tv gezien, toen was ie vermomd als Nigel de Jong.

GuyB schreef:
Serie uit mijn jeugd, en wat voor één! Chuckmeister was nergens zo interessant als daar. Wat vond je van die serie en wordt ze nog ergens uitgezonden?

Ben ik met je eens.
Dat was zijn beste rol, op zijn lijf geschreven.
Stevige kost, geen mietjes gedoe.
De echte Texas Rangers waren (zijn) ook niet om mee te spotten.
Tough guys.
Ik weet niet of de serie nog op TV te zien is.
Vorige week zag ik wel nog een van de speelfilms op de een of andere zender (MGM of TCM?)
Weer blijven 'plakken'.

Inmiddels heb ik 7 afleveringen van Walker Texas Ranger gezien en tot nu toe kijkt het goed weg. Het grote pluspunt is dat elke aflevering totaal verschillend is - wat je bij veel series niet kunt zeggen - want daar zit vaak veel structuur in. Soms is het ook nog spannend mede doordat de 'bad guys freaks' zijn. Het acteerwerk gaat ermee door.

Er is niet voor niets 9 seizoenen gemaakt... met bijna 200 afleveringen van circa 45 minuten per aflevering. Ik vind de serie leuker dan de vele films die hij heeft gemaakt want de meeste zijn niet al te best.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.