- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Camelot
Camelot
Brix
-
- 19395 berichten
- 4811 stemmen
De Amerikaanse Starz Pay TV company begint deze maand met de opnames voor de 10-delige serie 'Camelot'.
In de cast o.a.:
Joseph Fiennes als Merlin
Eva Green als Morgana,
Jamie Campbell Bover als koning Arthur,
Tamsin Egerton als Guinevere.
Uitzending gepland voor de eerste helft van 2011.
Thorongil
-
- 1514 berichten
- 541 stemmen
Juist de eerste aflevering bekeken. Nog niet echt volledig overtuigd, maar dat was ik ook niet na de eerste afleveringen van Spartacus.
De sets zijn goed, knappe actrices en wat volwassener dan Merlin van de BBC.
Brix
-
- 19395 berichten
- 4811 stemmen
Verdorie..gemist!
Op welke TV zender is die te zien Thorongil?
Thorongil
-
- 1514 berichten
- 541 stemmen
Ben na de 2e aflevering afgehaakt. Er is beters op tv in dit genre.
En vooral omdat James Purefoy al uit de serie is, die zou ten minste nog een goede baddie zijn. En eerlijk gezegd die twilight-kerel - ik gaf hem een kans - maar hij stak me meer en meer tegen.
Thorongil
-
- 1514 berichten
- 541 stemmen
Starz heeft de serie gecancelled, geen 2e seizoen. En eigenlijk terecht, ze kunnen zich beter op Spartacus richten.
Marvinleeaday
-
- 730 berichten
- 6556 stemmen
Is de serie echt gecancelled? zonde, ik zojuist alle 10 de afleveringen gezien en ik vond het echt goed, een stuk realistischer dan Merlin van de BBC.Groot pluspunt is ook dat de dames hun pluspunten regelmatig tonen. Alleen de Arthur figuur vind ik wat schrielig ensjofel. Ik ga het eens "uitgoogelen".
Marvinleeaday
-
- 730 berichten
- 6556 stemmen
Helaas Wikipedia geeft inderdaad aan dat het gecancelled is
Thiver
-
- 429 berichten
- 5096 stemmen
Erg spijtig inderdaad dat deze serie niet verder is gekomen dan een eerste seizoen, want hij had zeker potentie. Er wordt een interessante draai gegeven aan de vaste Arthur-elementen en de acteurs kwijten zich op zeer vakkundige wijze van hun taak. Jamie Campbell Bower lijkt misschien een wat vreemde keuze als Arthur, maar vergeet niet dat hij hier nog een onbezonnen jongeling is die in zijn koningsrol gedwongen wordt snel volwassen te worden (en daar in iedere aflevering een stapje dichterbij komt). Ik had graag gezien hoe deze serie zich verder ontwikkeld had wanneer ook Galahad, Tristan en Lancelot ten tonele waren verschenen.
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Ik vind het ook nog altijd bijzonder jammer dat deze gecancelled werd. Serie begon een beetje twijfelachtig maar groeide enorm snel. Sterke cast ook en hier had gewoon nog veel meer uit gehaald kunnen worden, jammer!
Thorongil
-
- 1514 berichten
- 541 stemmen
Vandaag de serie voor een goed prijsje kunnen kopen. Éen dezer dagen eens aan (her)beginnen.