• 12.309 nieuwsartikelen
  • 166.164 films
  • 10.734 series
  • 30.942 seizoenen
  • 623.912 acteurs
  • 195.095 gebruikers
  • 9.109.960 stemmen

Diagnosis Murder

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

sbs 6 blijft maar herhalen,die afleveringen die nu uitgezonden worden,hadden ze afgelopen maand ook al uitgezonden.

dat ze dan weer beginnen met seizoen 1,dat is tenmnste wat langer geleden dat ik die gezien heb.

diagnosis murder is een hele leuke detective serie met dick van dyke en barry van dyke.serie liep van 1992 tot 2001,nu worden alleen nog wat tv-films gemaakt van diagnosis murder.

wat vinden jullie van deze serie?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

het is Diagnosis Murder week:

vandaag zend de BBC de eerste film uit (Diagnosis Murder) morgen ook op BBC The House on Sycamore Street.

waarna SBS 6 vanaf maandag de serie gaat uitzenden, van maandag t/m vrijdag om 18.05.

soom

• 24869 berichten
  • 2707 stemmen

Ik vond Diagnosis Murder echt een geweldige serie. Keek er wel graag naar, toen het op de televisie kwam.

Dick van Dyke vond ik echt zo goed. Ik hou wel van politieseries, en het was zeker weten een zeer leuke serie.

606

• 23805 berichten
  • 11917 stemmen

erg leuke serie al wat ik er van gezien heb is paar afleveringen

is al oude serie.

acteur Dick van Dyke was plezierig om naar te kijken

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.