menu

Overig / Televisie / Parenthood

zoeken in:
AHWA
Nieuwe serie van de showrunner van Friday Night Lights Jason Katims, naar de film Parenthood met Steve Martin. Die heb ik niet gezien, maar dit is wel een geweldige serie. Fris geschreven, geweldig geacteerd. Wie zitten er onder andere in:

Peter Krause uit Sports Night, Six Feet Under, Lauren Graham uit Gilmore Girls, Erika Christensen, Jason Ritter, Craig T Nelson, Dax Shepard, Minka Kelly, Bonnie Bedelia, een hele rits aan geweldige acteurs en actrices.

Dikke vette aanrader.

Lekkere feel good serie inderdaad. Moraal zit er dik in, maar de cast is zo super op elkaar ingespeeld en erg sterk geschreven dat je het gewoon pikt.

AHWA
Tweede seizoen begonnen, vanavond de 201 kijken

AHWA
En Parenthood is weer terug, en gaat precies op dezelfde voet verder als in seizoen 1. Heerlijke serie. Ontzettend herkenbaar, fantastisch geacteerd, geweldig geschreven, een boel personages die allemaal iets leuks hebben. Jammer dat Jason Ritter er niet meer in zit, maar met het terugkerende gastrolletje van Minka Kelly heb ik geen probleem.

AHWA
Ook de 202 was weer zo goed. Zo herkenbaar, zo fantastisch geacteerd, vooral Lauren Graham is een lust voor het oog in deze serie. De hele familieband wordt zo ontzettend goed neergezet, het is gewoon niet normaal meer.

AHWA
Leuk om Minka Kelly weer te zien in 203. Ook Kevin Alejandro uit True Blood zit nu ook in Parenthood en hij speelt een leuke rol. De cliches worden op een herkenbare, natuurlijke manier opgelost en dat maakt deze serie zo goed. Plus het losse en frisse spel van de cast is heerlijk om naar te kijken.

En wat is Lauren Graham toch geweldig.

AHWA
Na een weekje afwezigheid is Parenthood weer terug met aflevering 208. Wederom een zeer sterke aflevering, met heel veel herkenbare situaties. Goed acteerwerk ook van Peter Krause, en leuk om op de boot de vier kinderen eens samen te zien. Hun chemie is gewoonweg fantastisch.

AHWA
Jammer dat deze serie hier weinig aandacht krijgt. Een van de beste feelgoodseries van het moment, briljante cast. Lauren Graham en Mae Whitman zijn echt perfect als moeder-dochter, nog beter zelfs dan het Graham-Bledel-koppel uit Gilmore Girls, there I said it.
Maar ook geweldige gastrollen komen voorbij van Michael B Jordan uit FNL, Jason Ritter uit The Event en John Corbett uit SATC. Bij 215 inmiddels en nog steeds uitstekend vermaak.

AHWA
Schitterende aflevering weer. Mae Whitman is zo ontzettend goed in deze serie, niet normaal meer. Misschien wel m'n favoriete personage.

AHWA
Geen Mae Whitman deze week, maar wel de (kortstondige?) terugkeer van Jason Ritter, en dat stond weer garant voor schitterende scenes met Lauren Graham. Het hele gedoe met Crosby en Jasmine boeit me niet zo heel erg, maar de gevolgen voor Max en pa en ma waren wel weer interessant. Krause acteert de sterren van de hemel weer.

AHWA
220 ook weer sterk acteerwerk van de hele cast. Parenthood blijft toch de serie waarin blikken veel meer zeggen dan woorden. Het non-verbale acteerwerk is van de allerbovenste plank. Het is een feelgoodserie, dus je weet dat we het allemaal al eens eerder hebben gezien, maar Parenthood doet het gewoon beter.

AHWA
Mooie seizoensfinale met geweldig acteerwerk weer van de hele cast, er zit eigenlijk geen zwakke schakel bij. Ook leuk om het ziekenhuis van Scrubs te zien. Brings back memories.

AHWA
Prima begin van seizoen 3. Alle vertrouwde elementen weer terug, een leuke verwijzing naar FNL, Ritter weer terug, alleen de kapsels van Hattie en Amber...brr....

Wat is die Krause toch een held. Een van de beste tv-acteurs.

AHWA
302 was ook weer prima. Ik hoop dat Ritter nog lang blijft. Gelukkig maar dat The Event gecancelled is.

AHWA
303 had weer van die scenes met Lauren Graham en Mae Whitman om van te smullen. Ik ben blij dat ze Craig T Nelson nu veel leuker gebruiken dan in seizoen 1, toen hij werd neergezet als een wat knorrige schuinsmarcheerder. Het is hilarisch om te zien hoe hij z'n (klein)kinderen helpt.

Net de eerste aflevering gekeken en ik ben gelijk verkocht

Wat een goeie eerste aflevering, dit is echt typisch een serie waar ik optimaal van kan genieten en helemaal verslaafd aan kan raken. Hele boeiende personages, waar je gelijk bij de eerste aflevering al een klik bij voelt. De cast is echt GE-WEl-DIG, ze weten je gelijk mee te krijgen en wekken zodanig veel sympathie op, dat ik in de eerste aflevering al zat te snotteren. Wat is het toch geweldig als een serie dat met je kan doen, en dat al zo snel. Iedereen is goed op elkaar ingespeeld en alle elementen zijn aanwezig, er is zowel drama als humor en romantiek. Dit alles speelt zich af in een lekker tempo, en er is een bepaalde verbondenheid in dat gezin wat je als kijker gelijk meetrekt.

Ik ben echt helemaal enthousiast en aangenaam verrast, want ik weet nu al dat Parenthood één van mijn favoriete series gaat worden, kan gewoon niet anders, zeker niet na deze eerste aflevering die mij al zo heeft geraakt.

En nu ik dan toch bezig ben, wat een schande dat deze serie niet meer aandacht krijgt. Er horen hier veel meer mensen aanwezig te zijn in dit topic! Kan deze serie dus echt aanraden, zeker als deze thematiek je ligt! Dus kijken mensen

Ja baas. Ik zal ook Parenthood eens gaan proberen. Graham, Krause en de prachtige Monica Potter zie ik. Op de lijst.

Zeker doen Denk dat jij dit ook wel wat kan gaan vinden. Met name door de geweldige cast en chemistry die ze samen hebben. Het is wel zoet hoor, dat je vast bent gewaarschuwd

Zal rekening houden met de sappiness .

AHWA
Kijk, misschien dat jullie het wel voor elkaar krijgen om de serie meer aandacht te geven. Blij met de reactie van Rianneke, en helemaal mee eens ook. Waar ik vroeger weleens vochtige oogjes kreeg bij greys anatomy, weet nu Parenthood dat al drie seizoenen te doen. Krause en Potter zijn geweldig samen, maar ook de scenes van Graham en Whitman zijn om van te smullen. En NW in S 1 komt ook Minka Kelly voorbij

kos
Hm... de film was lichtjes fantastisch, maar toch trekt dit me niet echt.

Thanks voor de heads up .

Ja, sterk begin. Vooral een erg fijne cast die al snel op elkaar ingespeeld raakt. Meestal heb ik bij dysfunctional family series dat ik er even in moet komen maar hier geen probleem. Vooral weer genoten van Krause, wat een powerhouse is dat toch. Weet me altijd wel te raken, ook nu weer met zijn strubbeling met zijn autistische zoon. Dat kan je wel aan 'm over laten. Ook erg leuke wisselwerking met Potter. Kracht blijft vooral dat iedereen van de familie Braverman even interessant is en je hierdoor niet per segment out of focus gehaald wordt. Ook fijn om Shepard weer eens te zien.

Erg fijne serie. Wel zoet op momenten maar wel met drama dat door de sublieme cast gewoon werkt. Ja, een blijvertje. Volgens mij nog sterker als je zelf vader/moeder bent. Ja fijne thematiek voor een serie.

AHWA
Naomi Watts schreef:
Volgens mij nog sterker als je zelf vader/moeder bent.

AHWA
306 was ook weer fantastisch. Ik hoop echt dat Monica Potter en met name Peter Krause niet overgeslagen worden bij de Emmy's volgend jaar, want wat zetten ze fantastische rollen neer. Ook Craig T Nelson was weer super, maar ook de scene waarin Sam Jaeger tegen hem in ging was om van te smullen.

Parenthood blijft naast TVD de beste serie van dit moment.

Wat een top serie is dit toch. Heb pas seizoen 2 afgesloten en ben nu bij de 8ste aflevering van seizoen 3, bijna helemaal bij dus. (helaas) Ga het ontzettend missen, als ik het niet meer achter elkaar kan kijken

Maar dit is echt één van de beste series die ik ooit heb gezien. Ik heb echt het gevoel dat ik gewoon bij de familie hoor, ik leef met ze mee en heb sympathie voor elk personage. Dit komt doordat de cast gewoon geweldig is, stuk voor stuk! Wat een geweldig acteerwerk, daarbij sprint Krause er wel bovenuit maar de rest blijft zeker niet achter. De verhaallijnen zijn erg goed en realistisch, je kunt je als kijker echt inleven omdat het (vaak) echt alledaagse dingen zijn die ze meemaken.

Ik snap nog steeds niet dat deze serie hier zo weinig kijkers heeft en bijna niet besproken word, aangezien dit zeker één van de sterkste en beste series op dit moment is.

Ik ben in ieder geval helemaal verslaafd en kan niet meer zonder de familie Braverman!

AHWA
Kijk, dat zijn de recensies. Leuk dat het bevalt. Ben ik tenminste niet meer alleen in dit topic.

En vannacht is er weer een ep geweest, dus vanavond kijken.

AHWA
Qua acteerwerk blijft dit toch een van de beste dramaseries van het moment, alleen wat ze Mae Whitman allemaal laten aantrekken. Afschuwelijk. Courtney Ford wel weer erg cute.

AHWA
Vanaf 30 augustus op RTL 8 zie ik net.

Eerste aflevering van seizoen 4 was weer zoals vanouds. Heerlijk wegkijken en gelijk weer meeleven met de familie Braverman. Nieuwe storylines worden gevormd, al is dat voornamelijk nog bij Sarah en Hank. Rest moet nog een beetje op gang komen. Maar het is weer geweldig om te kijken, ben zo blij dat het weer terug is. Ik had ook gelijk weer zakdoekjes nodig bij de Haddie scene op het einde. Het brengen van dagelijkse situaties die jij als kijker ook meemaakt is toch wel de kracht van de serie, naast de uitmuntende cast uiteraard.

AHWA
Prachtig begin weer, ja. Ik moest heel even wennen aan Ray Romano, maar aan het einde vond ik hem geweldig. Lekker snarky doen over Mark tegen Sarah. Awesome.

Niets zo pijnlijk om te zien als de familie Braverman (Adams gezin) weer in een restaurant naar elkaar zit te schreeuwen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:24 uur

geplaatst: vandaag om 19:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.