menu

Overig / Televisie / The Prisoner (2009)

zoeken in:
Ik heb zojuist naar het tweede deel van de serie The Prisoner gekeken met Jim Caviezel in de hoofdrol en ben zeer onder de indruk. Ik weet dat het een verfilming is van een gelijknamige serie uit de jaren 60 maar helaas heb ik die nooit gezien.

Zijn er hier mensen die deze serie volgen of misschien al hebben gezien en wat vinden jullie ervan.

Nog niet gezien maar ik heb het ook opgenomen op Canvas en ga er binnenkort mee beginnen. Weet eigenlijk ook niet goed wat ik ervan moet verwachten alleen dat ik heel goeie dingen gehoord heb over het origineel en het zijn toch ook wel bekende namen, dat leek me reden genoeg om het ns te proberen

Gast
geplaatst: vandaag om 12:37 uur

geplaatst: vandaag om 12:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.