menu

Overig / Televisie / Cheers

zoeken in:
Mescaline (moderator)
Zag tot mijn verbazing dat Cheers nog miste tussen de series!
Zeker een serie die de moeite waard is voor een topic dacht ik zo, heeft 11 seizoenen gedraaid en blijft een erg vermakelijke serie!
Norm Peterson

kos
Yup, heb ze 2 jaar terug nog allemaal eens bekeken.

1 van de beste comedies ever.

Mescaline (moderator)
In Overigen > Televisie > Cheers:

Tot mijn verbazing zag ik dat er nog geen topic is over Cheers, een heerlijke serie die 11 seizoenen heeft gelopen en daarbij Frasier op de kaart zette.

Ben nu in seizoen 4 en ik kijk de serie nu voor de 2de keer, blijft een erg leuke sfeervolle serie waar ik van kan blijven genieten

starbright boy (moderator)
Mescaline schreef:
Zag tot mijn verbazing dat Cheers nog miste tussen de series!

2 jaar later:

Mescaline schreef:
Tot mijn verbazing zag ik dat er nog geen topic is over Cheers, een heerlijke serie die 11 seizoenen heeft gelopen en daarbij Frasier op de kaart zette.

Mescaline (moderator)
oeps was helemaal vergeten dat ik hier over al een topic had gemaakt. Zag het ook niet bij de zoekoptie?

Haha zal me een topper worden!

Nee joh, de ideeën zullen wel weer eens op zijn

geplaatst:
Cheers was vroeger samen met 7th heaven 1 van de beste series. Vroeger volgde ik die serie regelmatig op Nederland 2. Die cast bestaat uit echt hele leuke mensen. Sam was een hele chille gozer. Diane was in seizoen 4 en 5 echt mooi, maar wel jammer dat ze toen de serie heeft verlaten. Maar toen kwam Rebecca haar vervangen en toen bleef de serie alsnog geweldig. Carla was qua persoonlijkheid ook best wel een aardige persoon, gewoon mild en ze was ook geweldig. Toen Coach Ernie Pantusso stierf, werd de serie alsnog niet saai zonder hem. Uiteindelijk ging Woody hem vervangen en hij was echt meer dan geweldig. Cliff wist alles, hij had overal een antwoord op. Het is een blijvertje, die man. Frasier en haar ‘vrouw’ Lilith waren me er als duo er eentje. En Norm Peterson maakt het helemaal af en elke keer als hij binnenkwam riepen ze allemaal: Norm!

De theme song van de serie klinkt echt schitterend en wil het door en door en door luisteren!

Mescaline (moderator)
geplaatst:
mallowman123 schreef:
De theme song van de serie klinkt echt schitterend en wil het door en door en door luisteren!
Inmiddels al een jaartje of 2 mijn beltoon, blijft toepasselijk! Voor mij ook mijn all time favoriete serie, de personages hebben ook allemaal hun rugzak(je) mee en ze zijn getekend door het leven. Cheers was een serie die zo echt aanvoelde, dat je zelf in de bar leek te zitten.
Ik herkijk de serie iedere paar jaar, heb alle 11 seizoenen ook.

(Welkom trouwens! )

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.