- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
In de Media Markt:

En in Boekenvoordeel (geen juiste foto's te vinden op internet):
- The Wolfman
- Equilibrium
- Public Enemies
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Was altijd al benieuwd naar de binnenkant van die box. Stelt helaas weinig voor als je zo kijkt dus 
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1650 stemmen
En de film stelt ook niks voor vind ik. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Was altijd al benieuwd naar de binnenkant van die box. Stelt helaas weinig voor als je zo kijkt dus
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Zag 'm voor €7 liggen dus nam 'm maar mee haha!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Nouja, hij was eerst best aardig prijzig. Al geloof ik best dat ie inmiddels is afgeprijsd. Ik kick zelf op limited editions/speciale uitgaves. Maar als ze zo'n dikke box met lucht vullen kan ik niet anders concluderen dan dat dit echt pure naaierij is. Slimme marketingtruc.
Overigens ben ik ook niet zo sceptisch als iedereen over de film, het eerste uur is werkelijkwaar briljant. Ontspoort alleen wat richting het einde.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Maar als ze zo'n dikke box met lucht vullen kan ik niet anders concluderen dan dat dit echt pure naaierij is. Slimme marketingtruc.
Je begrijpt het idee toch wel? The Box. Dan krijg je een box.
Vind het maar een matige film, trouwens.
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1650 stemmen
Ja, maar omdat het zo'n grote box is verwacht je wel dat er iets extra's of iets meer in zit dan een doosje met een dvd erin. Dan kan je net zogoed gewoon de dvd ergens los kopen zonder die grote doos waar je toch niks meer mee doet.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
NR gaat inderdaad een beetje voorbij aan de essentie die dat soort Limited Editions/Speciale uitgaves altijd hebben idd.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Tuurlijk. Het is wel erg karig. 7 Euro is een terechte prijs. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook via Combustibility
:
Even geen zin om de covers allemaal te zoeken, dus even de mm-posters.

TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1650 stemmen
Ooeeh die heb ik ook al heel lang 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dacht eerst: Zal ik wachten op een box met 1 t/m 4, maar die zal de eerste tijd wel redelijk duur zijn. Koop ik nog wel eens los erbij.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Inderdaad, dit boxje is al jaren goedkoop. Met het uitbrengen van het nieuwe deel zal er wel een duurdere box op de markt komen. Al vind ik die RCV versies van deze box inmiddels ook al een beetje gedatteerd.
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1650 stemmen
Ik heb even een vraagje. Weet niet of ik het hier kan vragen of ergens anders, maar:
Bij DVD outlet zijn er vaak lagere prijzen dan bij andere winkels en mijn vraag is dus ook: Is die DVD outlet betrouwbaar? Dat zou ik dus graag willen weten, misschien heeft iemand er al een keer iets gekocht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.