- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Yep. Ik wilde nog meer Coens meenemen, maar ik moest stoppen... Die Volkskrant-editie, met 14 films van the Coen Brothers lag er ook nog. Toen ben ik weggelopen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Voor hoeveel lag ie daar dan? Daar ben ik nu namelijk ook mee bezig
Barton Fink staat zo op het programma.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ja, ik zag dat jij hem hebt.
Volgens mij was 'ie EUR 39,95. Maar ik heb al veel films van de Coens gezien en er ook al een paar in bezit. Maar toch wel mooi, zo'n box.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Nja is gewoon een groot boek met die discs erin
Heb nu 6 films dubbel en ik heb net eentje geruild via mailmydisc, anders had ik the Big Lebowski drie keer gehad 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hehe, the BL is goed, maar overdrijven is ook een vak...
Ik vond het wel simpele kartonne hoesjes, in die box. En over 5 jaar hebben the Coens weer 3 films gemaakt, dus dan is die box ook niet meer compleet. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Klopt allemaal, had BL al een keer los gekocht. Later zat hij ook nog in zo'n ander goedkoop Coen boxje, dan neem je het maar voor lief he.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Een oude doch redelijke film in een oerlelijk, Twilight-achtig jasje gegoten.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Inderdaad jammer van de Twilight-achtige hoes, maar oud, 'doch' redelijk? Die snap ik niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Heb die film al een tijdje liggen, toch maar eens kijken dan, ben best benieuwd. Hoes van de blu-ray vind ik wel mooi 
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad jammer van de Twilight-achtige hoes, maar oud, 'doch' redelijk? Die snap ik niet.
Wat valt er niet aan te snappen? Het is een vrij oude film (1987), doch redelijk. Niet goed of slecht, wel vermakelijk. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Je suggereert alleen dat oud automatisch niet redelijk is. Zal de interpretatie wel zijn.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
vanochtend bij de mediamarkt gekocht:
-(dvd).jpg)
.
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
Eindelijk op dvd gevonden, een klein minimalistisch pareltje:
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me wel een relaxte film om te kijken, mijn interesse is gewekt.
.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Movie Minutes gewonnen - Deze twee zojuist besteld:

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Vraagje, koop je alles telkens online?
Lijkt me wel prijzig als je elke keer de verzendkosten moet betalen
Al zie ik nu dat dit een Bart smit actie is denk ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
5 euro voor die 5. Ik kijk altijd even naar het gemiddelde hier op moviemeter. Is het rond de 3 sterren of hoger koop ik die 5 voor 5 bij de Bart Smit wel eens online. En ik haal ze dan op bij de Bart Smit hier in het dorp, zodat ik geen verzendkosten heb.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ja oke, maar omdat je ongeveer 4x per week films hebt staan in dit topic. Ik spit ook de boel even door, wilde Fireflies in the Garden sowieso nog op dvd hebben( Hayden Panettiere
), dan is 1 euro geen geld.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja oke, maar omdat je ongeveer 4x per week films hebt staan in dit topic. Ik spit ook de boel even door, wilde Fireflies in the Garden sowieso nog op dvd hebben( Hayden Panettiere
), dan is 1 euro geen geld.
Woon in een poepdorp waar ik aan benzinekosten al meer kwijt zou zijn om naar de dichtstbijzijnde FRS, MediaMarkt etc. zou rijden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.