- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Heb je ze ook op volgorde staan van de toplijst?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nog niet helemaal, maar dat is wel de bedoeling ja. Bij LOTR bijvoorbeeld vind ik het zo zonde om ze dan op andere plekken te leggen. Staat toch mooier naast elkaar. Lastige hobby soms 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Klopt, eigenlijk moet je gewoon even die lelijke bioscoopversies kopen om ze daartussen te zetten en zet je je mooie edities apart
(ervan uitgaande dat je wel de extended editions hebt).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Topacteurs en dan levensgroot Seagal en Stallone op de voorkant
Wel een leuk boxje, ondanks de vele crap wat al jaren in die topfilms boxjes zitten. Maar voor de budgetzoekers is zoiets altijd fijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja, heb de films een beetje gecheckt hier op moviemeter en er zijn er toch aardig wat die boven de 3 sterren uitkomen, dus 0,25 per film is dan een koopje natuurlijk.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Klopt, heb hem ook maar besteld hehe. Maar films als the Body, Guilty Conscience en dergelijke heb ik als het goed is nog ergens in zo'n 'topfilms' boxje zitten.
Volgens mij heb ik ook de laatst beschikbare besteld.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja sommige films heb ik nu dubbel, maar die verkoop ik dan gewoon op marktplaats en dan heb je na 3 of 4 verkochte films je 10tje er weer uit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hmz inderdaad nu al niet meer op voorraad. Vele mensen hebben de Bart Smit-folder gelezen denk ik haha.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Bart Smit
Of ze zijn na jouw tip massaal wezen inkopen hier. Ik heb volgens mij echt de laatste
Heb jij hem nog besteld?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Aangepast 
En ja, ik ben wel goed, maar niet gek. Meteen gekocht en toen pas hier neergezet. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Jammer, anders mocht je hem wel voor 20 eu overkopen(zo duur zijn ze ook bij de Mediamarkt
)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Denk dat er genoeg mensen zijn die er 10 inslaan en op marktplaats over een week of wat voor 13,50 neerzetten of zo. Zat ik ook nog aan te denken namelijk.
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Ik kom net uit de Boudisque met een nieuwe lading films. Allemaal meuk die ik langer wilde inslaan en waar ik nog nooit van gehoord had, op Thief of Bagdad na.

Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen

Met daarin: Trzecia Część Nocy (1971), Diabel (1972) en Na Srebrnym Globie (1987).
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
''Gold: Before Woodstock. Beyond Reality.'' en ''Le Crabe aux Pinces d'Or'' staan nog niet op MM, btw.
Brix
-
- 19724 berichten
- 5155 stemmen
Het is dan ook een rariteit.
Ik wist zelf tot vandaag ook niet van het bestaan van een DVD van deze Kuifje stop motion film af.
Deze blijkt in kleine oplage uitgegeven te zijn, in 2007.
De film is vroeger ook maar heel even in de bioscopen te zien geweest, en verdween in de vergetelheid door een rechten kwestie.
Ik had nooit verwacht dat ik die nog eens te zien zou krijgen.
Op YouTube staat een leuk filmpje over de geschiedenis van deze film. YouTube - Tintin - Le crabe aux pinces d'or Stop Motion 1947 Making of
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me wel de moeite waard, Brix. En die Ray Harryhausen - Early Years ook, trouwens. 
-edit- ik bedoelde met mijn opmerking meer te opperen dat een ieder zich geroepen mag voelen om ze toe te voegen. Maar mocht dat niet gebeuren, dan kijk ik er zelf nog wel even naar. 
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Lijkt me wel de moeite waard, Brix. En die Ray Harryhausen - Early Years ook, trouwens. 
-edit- ik bedoelde met mijn opmerking meer te opperen dat een ieder zich geroepen mag voelen om ze toe te voegen. Maar mocht dat niet gebeuren, dan kijk ik er zelf nog wel even naar.
Hehehehe, ik zag het zelf ook al, en heb m toegevoegd,,,
Net wat korte Harryhausen gezien (Ik kende de man hiervoor niet), en dat is een fijne aankoop geweest! Vooral Humpty Dumpty is geniaal
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Terug van de F.R.S., en alweer € 71,- lichter, ik kon niet kiezen....

beavis
-
- 6635 berichten
- 14913 stemmen
(afbeelding)
Met daarin: Trzecia Cz%u0119%u015B%u0107 Nocy (1971), Diabel (1972) en Na Srebrnym Globie (1987).
Dit zijn echt leuke box-jes! Heb er zelf twee en een derde is nu onderweg (geen regisseurs box dit keer, maar een scifi thema, met o.a. 2 films van Marek Piestrak!)
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Dit zijn echt leuke box-jes! Heb er zelf twee en een derde is nu onderweg (geen regisseurs box dit keer, maar een scifi thema, met o.a. 2 films van Marek Piestrak!)

...en heb m toegevoegd,,,
En dan is ''Le Crabe aux Pinces d'Or'' nog beschikbaar voor toevoeging als iemand zin heeft.
narva77 (crew films)
-
- 12743 berichten
- 6549 stemmen
Hehehehe, ik zag het zelf ook al, en heb m toegevoegd,,,
Net wat korte Harryhausen gezien (Ik kende de man hiervoor niet), en dat is een fijne aankoop geweest! Vooral Humpty Dumpty is geniaal
Zojuist "Le crabe aux pinces d'or" ingestuurd als toevoeging! 
En misschien kan die "Ray Harryhausen: The Early Years Collection" ook wel op de site?
http://www.imdb.com/title/t...
Wordt op IMDb omschreven als "Documentaire", en heeft releases gehad in minstens twee landen....
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
En misschien kan die "Ray Harryhausen: The Early Years Collection" ook wel op de site?
http://www.imdb.com/title/t...
Wordt op IMDb omschreven als "Documentaire", en heeft releases gehad in minstens twee landen....
hmmm, lijkt me niet echt een docu, Er staan veel korte docu's op in combinatie met shorts. Het is niet echt 1 geheel in mijn optiek, Net zoals de Quay Brothers Collection dat is.
Mescaline
-
- 7101 berichten
- 3325 stemmen
Voor 5 euro de gok maar genomen bij de Albert Heijn 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.