- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
@ Jessen0wnt: Ik ben vandaag meer in de stemming voor de luchtige tussendoortjes, dus ik ga ze vandaag nog niet kijken. Ben wel erg benieuwd, maar denk niet dat ik mijn volledige aandacht er bij zal kunnen houden. Ander keertje dus.
Jij ook veel kijkplezier!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ja, via marktplaats voor een prikkie. Begint echt een verslaving te worden het aanschaffen van die mooie boxen. Net deze nog gekocht:
(afbeelding)
De 2 disc directors cut gift set met daarin:
2 DVD Director's Cut in mooie digipack
- 160 pagina artwork book
- stripverhaal
- 10 limited edition postkaarten in een envelop
Ziet er leuk uit. Ik ga toch liever voor Ebay(paypal). Marktplaats blijf ik eng vinden, vooral omdat ik al ben opgelicht daaro. Hoe koop je zo'n dvd daar dan? Stort je eerst het geld?(dan doe ik er namelijk niet aan) of wordt het eerst verstuurd?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3135 stemmen
Ik stort idd. eerst het geld, op goed vertrouwen. Het blijft altijd een risico natuurlijk. Tot nu toe is het bij mij gelukkig goed gegaan. Ik hou er zelf normaal gesproken ook niet zo van om vooruit te betalen, gelukkig gaat het niet echt om mega bedragen, maar het is natuurlijk rot als je wel wordt opgelicht.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Don't Torture A Duckling (Lucio Fulci, 1972) Blue Underground

Suspected Death Of A Minor (Sergio Martino, 1975) Sazuma
Delirium (Renato Polselli, 1972) Blue Underground

Black Belly Of The Tarantula (Paolo Cavara, 1971) Blue Underground

Death Walks At Midnight (Luciano Ercoli, 1972) Mondo Macabro

Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2941 stemmen
Pracht aankopen, stuk voor stuk. 
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ziet er leuk uit. Ik ga toch liever voor Ebay(paypal). Marktplaats blijf ik eng vinden, vooral omdat ik al ben opgelicht daaro. Hoe koop je zo'n dvd daar dan? Stort je eerst het geld?(dan doe ik er namelijk niet aan) of wordt het eerst verstuurd?
Maar dat is bij ebay toch ook zo? Daar bestel ik ook wel eens wat en dan moet ik ook vooruit betalen. En bij Ebay kan het ook voorkomen dat je word opgelicht.
oh ja tip: op marktplaats word er ook nog wel eens gebruik gemaakt van paypal
606
-
- 23882 berichten
- 12307 stemmen
Cloverfield
War of the worlds 2005
Midnight meat train
Lake dead
Unrest.
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
- The Mummy (1932)
Besteld:
- Judex (1916)
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1902 stemmen
Gekocht voor €2 bij de (Belgische) krant De Morgen:
Cove, The (2009)

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Maar dat is bij ebay toch ook zo? Daar bestel ik ook wel eens wat en dan moet ik ook vooruit betalen. En bij Ebay kan het ook voorkomen dat je word opgelicht.
oh ja tip: op marktplaats word er ook nog wel eens gebruik gemaakt van paypal
Paypal vind ik toch veiliger, je betaalt en de ontvanger krijgt het ook gelijk. Maar het wordt pas +/- 4 dagen later van je rekening afgeschreven door Paypal zelf. Mijn Goonies box vorige week werd al verzonden voordat er uberhaupt geld van mijn rekening was gehaald. Ik koop ook bij voorkeur bij internetwinkels op Ebay zelf, zijn altijd betrouwbaar. Bij Marktplaats zou ik ook alleen nog iets halen bij iemand met veel positieve reacties.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen

(Neko no Ongaeshi)

(Heisei Tanuki Gassen Pompoko)
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
M'n aanwinsten van vandaag:
Gamer (DVD)
Trick 'r Treat (DVD)
En m'n eerste blu-ray, Zombieland.
soom
-
- 24924 berichten
- 2756 stemmen
- I'm a Cyborg, but that's okay. (moest ik echt waar, echt waar hebben volgens Jesse
)
- Uptown Girls (Brittany Murphy!!)
- Griffin&Phoenix
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Paypal vind ik toch veiliger, je betaalt en de ontvanger krijgt het ook gelijk. Maar het wordt pas +/- 4 dagen later van je rekening afgeschreven door Paypal zelf. Mijn Goonies box vorige week werd al verzonden voordat er uberhaupt geld van mijn rekening was gehaald. Ik koop ook bij voorkeur bij internetwinkels op Ebay zelf, zijn altijd betrouwbaar. Bij Marktplaats zou ik ook alleen nog iets halen bij iemand met veel positieve reacties.
Daarom zei ik ook dat er ook genoeg staan op marktplaats die ook gebruik maken van paypal. E wat ook handig is marktplaats heeft net als op ebay dat de verkopers van kleinere webshops daar ook adverteren
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2941 stemmen
@dvd-t: Welke uitgave? Amazon.fr of elsewhere?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3135 stemmen
R2UK, voor 5,- op de rommelmarkt gekocht.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat is R2UK?
(het is vroeg, dus ik kan niet helder denken)
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Hij had A l'intérieur gekocht R2UK (regio 2 engels)
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ik had zaterdag me mijn vriend ook weer wat films gekocht. Ik had DOA: Dead or alive en AVP2 voor 2,50 per stuk en Predators voor 5,50 (alle3 exrentals waarvan predators ook nog eens import) en als laatste had ik black mask voor 1,- (zonder doosje. Mijn vriend had een movie pack gekocht met 5 films voor 2,50 en bride of chucky& seed of chucky voor 5,-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.