- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Shit 
edit: Ik heb er waarschijnlijk ook nog wel een paar los, en anders wil ik best mijn pass geven, maar dan kan het niet 50/50. Ik zie het morgen wel, ik ga nu slapen!
Met die pass kan ik sowieso niks, want voor 90 punten kan je alleen maar dvd's kopen die ik óf al heb, of toch niet geinteresseerd in ben. Dus die mag je wel aan Eline geven als ze het wil.
Slaap lekker.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Speed Racer Blu-Ray
. Moet ik zeker ook nog aanschaffen, wel een BD must. Wat is die film toch visueel overdonderend.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Zowel MM als IMDB zeer negatief over die film in de score...
Is dan ook een waardeloze rukfilm, nooit kijken 
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Werken nooit? De site accepteert ze niet ofzo?
Ja heel raar maar elke code die ik intyp staat er deze code is onbekend.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Kopen jullie allemaal zoveel (veel te dure)Disney dvd's/blu-rays dat jullie die codes aaneen rijgen? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Speed Racer Blu-Ray
. Moet ik zeker ook nog aanschaffen, wel een BD must. Wat is die film toch visueel overdonderend.
Over Blu-ray must-haves gesproken:

Herziening moet natuurlijk op blu-ray
Lag er voor slechts 5eurie.

Vette Chinese Whoop-ass!
![]()

Slechts 2.-
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt jeroen, die plaatste ik destijds. Jij gaat het visueel ook wel waarderen. De Gamer BD is briljant, met een erg sterke lossless 7.1. audio track. Picture quality ook briljant. Al de Neveldine & Taylor's zijn BD must haves maar vooral Gamer ja
.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ja heel raar maar elke code die ik intyp staat er deze code is onbekend.
wel gelet op hoofdletters, of cijfers die op letters lijken? wat anders ook werkt, een mailtje sturen naar mm met een scan van de code
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ik heb echt alles geprobeerd met mijn codes heb gelet op hoofdletters maar niks doet het.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Ik heb echt alles geprobeerd met mijn codes heb gelet op hoofdletters maar niks doet het.
Zelf ook gehad met de code van Alice in Wonderland 2010. Zoals al gezegd: Gewoon een scan maken van je cover met code en een mailtje sturen naar MM. Ik kreeg binnen 5 dagen een nieuwe code toegezonden.

evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
Moet ik weer meemaken. Bol.com verstuurd me voor de tweede keer
dezelfde dvd's:
Dead Space - downfall
XXX SE
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Moet ik weer meemaken. Bol.com verstuurd me voor de tweede keer
dezelfde dvd's:
Dead Space - downfall
XXX SE
Als je ze niet dubbel hoeft te betalen 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Klopt jeroen, die plaatste ik destijds. Jij gaat het visueel ook wel waarderen. De Gamer BD is briljant, met een erg sterke lossless 7.1. audio track. Picture quality ook briljant. Al de Neveldine & Taylor's zijn BD must haves maar vooral Gamer ja
.
.
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
Als je ze niet dubbel hoeft te betalen
Nee maar toch, wel even voor zekerheid gemaild.
Vind het wel vreemd want heb ze maar 1x besteld.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Nee maar toch, wel even voor zekerheid gemaild.
Vind het wel vreemd want heb ze maar 1x besteld.
Mijn bestelling hebben ze na 6-8 weken maar weer eens vertraagd met 3 weken.... 
-edit- Gister dus verlengd met 3 weken... vandaag een mail met niet meer leverbaar.. grrrr....
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12182 stemmen
Mijn eerste aankoop dit jaar:

- Saw 3D
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2595 stemmen
Met die pass kan ik sowieso niks, want voor 90 punten kan je alleen maar dvd's kopen die ik óf al heb, of toch niet geinteresseerd in ben. Dus die mag je wel aan Eline geven als ze het wil.
Slaap lekker.
Je kan het natuurlijk ook opsparen totdat je 60 punten hebt, dan kan je wat nieuws uitzoeken. Zie het maar als een voorsprong!
---
Yeah, mijn Cinema Asia vol. 1 is binnen
Super mooie box, aanwinst voor mijn collectie.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3135 stemmen
Weer 2 mooie box sets kunnen bemachtigen.

en

Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen

Plus nog wat van de dreamworks collectie

melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Je kan het natuurlijk ook opsparen totdat je 60 punten hebt, dan kan je wat nieuws uitzoeken. Zie het maar als een voorsprong!
---
Yeah, mijn Cinema Asia vol. 1 is binnen
Super mooie box, aanwinst voor mijn collectie.
Mijne is ook binnen. Inderdaad een erg mooie box!
Dat is inderdaad wel een idee om ff te sparen, maar dan moet ik eerst weer nieuwe aankopen hebben met Movieminutes erop. Misschien dat ik binnenkort wel eerst even iets met mijn eigen minutes bestel, dan heb ik weer nieuwe binnen. 
Eerst maar eens even genieten van alle nieuwe films die ik de laatste tijd aangeschaft heb 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Die heb ik ook allebei, 2e hands gekocht?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
- Wilde Aardbeien (Ingmar Bergman)
- Beauty and the Beast (Disney)
- Metropolis (de anime, niet de film van Fritz Lang)
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2595 stemmen
Mijne is ook binnen. Inderdaad een erg mooie box!
Dat is inderdaad wel een idee om ff te sparen, maar dan moet ik eerst weer nieuwe aankopen hebben met Movieminutes erop. Misschien dat ik binnenkort wel eerst even iets met mijn eigen minutes bestel, dan heb ik weer nieuwe binnen. 
Eerst maar eens even genieten van alle nieuwe films die ik de laatste tijd aangeschaft heb
PM me maar wanneer je er klaar voor bent! Evenals ElineLoves mag ze ook ''ophalen'', ben vandaag begonnen met Dolls, hele aparte film maar moet je wel echt effe je tijd voor nemen. Ik denk eigenlijk voor alle films in de box. Spring is wel ietsje luchtiger maar is dan wel weer de volle concentratie waardig. Veel kijk plezier 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3135 stemmen
Die heb ik ook allebei, 2e hands gekocht?
Ja, via marktplaats voor een prikkie. Begint echt een verslaving te worden het aanschaffen van die mooie boxen. Net deze nog gekocht:

De 2 disc directors cut gift set met daarin:
2 DVD Director's Cut in mooie digipack
- 160 pagina artwork book
- stripverhaal
- 10 limited edition postkaarten in een envelop
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.