- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Miike beter links laten liggen (je eigen woorden in het 'ontdekkingen'-topic en dan Marebito kopen. Jij bent ook lekker bezig 
Zelf een ontdekking gedaan door Yaju Shisubeshi op DVD aan te schaffen (daar bladerde ik bij de Boudisque al ruim een jaar onwetend aan voorbij...) - staat nota bene in mijn Wishlist Top 100! Verder zijn de beloofde Yoshida Kiju films binnen en zo geef ik al wee rongemerkt meer geld uit dan een IFFR ooit zou kosten 
Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Miike beter links laten liggen (je eigen woorden in het 'ontdekkingen'-topic en dan Marebito kopen. Jij bent ook lekker bezig
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Je gaat ervoor precies
Zijn die Pasolini's wat goedkoop te krijgen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Helaas hadden ze die meesterwerken collectie van Homescreen niet liggen maar vond gelukkig wel de box van Pasolini. 20 euro, vond ik he twel waard. Nu hopen dat ik daar bij blijf nadat ik ze gezien heb
.
Voor nog meer tips hou ik mij aanbevolen maar ga voorlopige even voor Visconti, Bertolucci, Pasolini en Antonioni.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Van die Italiaanse Meesterwerken collectie vind je trouwens ook vaak boxsets per regisseurs, bij mijn weten zijn dat altijd sets van zo'n 4 films van Visconti, De Sica, Fellini, .. Visconti kan ik alleen maar toejuichen natuurlijk 
Je kunt ook eens bij de Mediamarkt, Saturn en Fnac (bestaat die laatste eigenlijk in Nederland?) gaan zien, die hebben soms ook wel een degelijke Italiaanse cinema sectie
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel handig, zal eens goed op zoek gaan. Ik ben hier bij de MM geweest maar de arthouse afdeling is behoorlijk minimaal. Morgen misschie neven in Amsterdam proberen. En indien nodig maar gewoon bij de Wehkamp
. Fnac hebben we hier niet helaas. Jullie krijgen altijd het leuke spul
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grudge is mwah, maar die voorgangers (The Curse) waren toch wel goed. Shimizu of Miike is ook wel een verschil, Miike is wel erg onnavolgbaar.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5127 stemmen
De Smurfen en Yogi,...oké dan durf ik ook diep(er) te gaan (per slot komt kerstmis eraan
)
Tadáá!

DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Via ruil:

En een vervroegd verjaardagscadeautje:

Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen
Karakter? Laat ik gebruiker ToNe maar citeren die schrijft dat Miike niet meer dan een ''gun-for-hire'' regisseur is. 
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Selena Gomez Dubbelpack met Monte Carlo en Ramona and Beezus als kado
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Even thuis gekomen met veel meesterwerken:

![]()

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Even thuis gekomen met veel meesterwerken:
Zonder te willen spammen maar toch: 
Wannes84
-
- 643 berichten
- 680 stemmen
In Antwerpen:
- Annie Hall
- Beautiful boy
- Food, inc.
- Life in a day
Pre-prder:
- Hangover - part II
- Super 8
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Eindelijk gevonden, een film die ik al heel lang wilde zien, Cool Hand Luke

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

Zag 'm ineens liggen voor maar €7, dat was dus wel een koopje! 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2585 stemmen
Krzystof kieslowski DVD box: Bleu, Blanc en Rouge 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.