menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / All My Movies

zoeken in:
Ik maak thuis gebruik van het programma : "All my Movies".
Hier kon ik films vanuit moviemeter.nl toevoegen aan dit programma. Helaas lukt dit al even niet meer.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

Joepvboxtel@home.nl

Waarom je email neerzetten ?

Niemand neemt de moeite om een email te sturen , kijk liever gewoon hier dan krijg je ook wel antwoord.

miepke
dat probleem heb ik ook, en ik ben er nog steeds niet achter,, imdb doet het wel gewoon bij mij..

staat dit wel in de goede sectie? Ik gebruik zelf dvdprofiler, kan je je dvd's op UPC of op naam toevoegen. Heb je ook de goede versie van de film. Tis ff werk maar ik vind het beter werken dan AMM. www.intervocative.com.

Omdat 'All My Movies' waarschijnlijk een script gebruikt om informatie van MovieMeter op te halen. Zie de reactie van Jordy in het topic over Ant -Movie Catalog.

http://www.moviemeter.nl/forum/13/4816/10#10

In De Site > Gebruikers > All My Movies:

Hallo mensen,

Sinds kort kan ik met het programma All My Movies geen films meer importeren vanaf Moviemeter.nl. Van IMDB.nl lukt dat bijvoorbeeld nog wel, maar ik vind moviemeter fijner. Wie werkt er nog meer met All My Movies en kan mij vertellen waarom ik bij het toevoegen van een film de melding: 'kan deze titel niet vinden op Moviemeter.nl!'

Ik weet zeker dat ik wel op de juiste titel zoek.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ik heb een work around gevonden om toch Moviemeter geïmporteerd te krijgen.

1) Ga naar Moviemeter en zoek naar de film welke je hebben wil. Bv de film: Dirty
2) Je komt dan uit bij http://www.moviemeter.nl/film/34072
3) Kopieer vervolgens het adres uit de adresbalk (wel zorgen dat deze aan staat ). In ons voorbeeld: http://www.moviemeter.nl/film/34072
4) Ga naar All My Movies en kies bij Orig titel : Dirty en kies in het drop down menu “MovieMeter”
5) Laat hem zoeken door op het Wereld bolletje te drukken.
6) Hij kan hechter niets vinden, meld dit en geeft een leeg venster.
7) Plaats hierin het adres van de film op MovieMeeter. In ons voorbeeld: http://www.moviemeter.nl/film/34072
Laat hem nu wer zoeken en dan zie de info verschijnen van de film uit MovieMaker. Hierna stopt hij en vraagt nogmaals “Kies je film”. Kies hier nogmaals je film zodat hij dan de Cover afbeelding kan binnenhalen.

Laat ven weten of het werkt

Succes.
Gerard

MovoeMaker moet moviemeter zijn. Sorry
Gerard

Even een anvulling want de cover ophalen ging niet altijd goed.
De (gedeeltelijke) oplossing:

1. Ga naar Tools preference (voorkeuren)
2. Kies Online databases
3. Kies:
a. Default database(Standaard database): Moviemeter (Dutch)
b. Geen vinkje bij: Import large cover image from (Importeren grotere hoesjes van)
c. Bij “Check the usable online databases (Controleer de bruikbare online database”: Alleen bij “Moviemeter” een vinkje plaatsen.

Dit werkt prima.
Maar….

Indien ik nu de volgende doe blijft hij steeds de voorgaande plaatje laden.
Sluit ik eerst het programma All My Movies af en start het vervolgens weer op dan gaat alles weer goed.

Heeft iemand een idee waarom en hoe ik dit kan verhelpen.
Wie probeert het ook eens?

Bedankt en groet
Gerard

Hier ben ik weer met een nieuw probleempje waarvan ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

Ik heb op dit moment All My Movies 4.0. Hiermee kan ik zonder problemen weer films direct importeren vanuit moviemeter.nl.

Het probleem is nu echter:

Ik importeer een film. Dit gaat goed. Vervolgens druk ik op 'ok'. Nu zou de film gewoon links in de kolom erbij moeten staan onder de juiste naam. Dit is zo nu en dan ook zo, maar vaak verandert de titel in 'WaReZ'. Ik moet deze dan weer verwijderen en opnieuw importeren. Dan gaat het vaak wel goed.

Iemand die dit probleem ook had en inmiddels opgelost heeft? Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groeten,

FCDBER

In Overigen > Algemeen > Data Base:

Hallo,ik wil een data base aanleggen van mijn dvd daarvoor gebruik de programma All My Movies ,maar heb een
probleem ,als de titel van de film toevoeg een MovieMeter.nl selecteer ,de antwoord is .Kan deze titel op MovieMeter.nl niet vinden.,terwijl is het wel,dat betekent dat geen verbinding met de site kan maken
weet iemand hoe het probleem kan oplossen?
Ciao

Ik heb op dit moment Movienizer.

Moviemeter werkt niet meer bij allmy movies, reden?

mvg

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.