- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Franse films op dvd
Franse films op dvd

kappeuter (crew films)
-
- 74636 berichten
- 5941 stemmen
Quartier Lointain (2010) slechts €6,00 bij Plato
White Material (2009) ook voor €6,00 bij Plato
Beide titels tevens in 2 voor €10 actie!

Boenga
-
- 2553 berichten
- 1489 stemmen
Was vorig weekend in Brussel; in een paar winkels, oa.. Goupil-O-Phone en Bibliopolis, allebei op de Anspachlaan, vond ik behoorlijk wat Franse films mèt nl ondertitels aan prijzen tussen de 5 en de10 euro.

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Interessant topic, zelf ben ik tegenwoordig ook op zoek naar Franse films met ondertiteling. Engels of Nederlands maakt me niet uit maar net zoals de meesten hier ben ik ook tot de conclusie gekomen dat die gewoon erg moeilijk te verkrijgen zijn. Het werk van Catherine Deneuve bijvoorbeeld is maar handjesvol uitgebracht maar er begint precies wat schot in te komen want de films van Louis de Funès beginnen ook eindelijk eens op DVD te verschijnen in boxsets.
Pindakazen haalt ook al niets uit blijkbaar

kappeuter (crew films)
-
- 74636 berichten
- 5941 stemmen
Er komt gelukkig inderdaad wat schot in!
Lumière en Cinéart (/Twin Pics) brengen de meeste Franse films uit.
De Filmfreak heeft na het grote succes van Intouchables ook stevig ingezet op de Franse cinema.
Cinemien / Homescreen brengt ook wel vrij veel Franse titels uit, maar voornamelijk gay-interest.

Sergio
-
- 254 berichten
- 6291 stemmen
Gisteren voor €5,. de prachtige film L' Armee des ombres (Army of Shadows) van Jean-Pierre Melville gekocht. De 10 dvd box van Jean-Luc Godard is voor nog geen €20 te koop.

Brix
-
- 19555 berichten
- 4922 stemmen
Gisteren voor €5,. de prachtige film L' Armee des ombres (Army of Shadows) van Jean-Pierre Melville gekocht. De 10 dvd box van Jean-Luc Godard is voor nog geen €20 te koop.
c'est où

Sergio
-
- 254 berichten
- 6291 stemmen
L'Armée des ombres chez V&D et Jean-Luc Godard chez De Bijenkorf.
Le Jean-Luc Godard box contient douze films, pas dix.

sinterklaas
-
- 11748 berichten
- 3282 stemmen
Ze verdommen het ook nog steeds om Le Samurai uit te brengen in Nederland of de UK.

kappeuter (crew films)
-
- 74636 berichten
- 5941 stemmen
Vanaf 7 mei te koop op dvd en blu-ray (A-film)