menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Verwijderen van allerhande stickers van DVD-hoezen

zoeken in:
Er zijn twee soorten van die stickers die de hele bovenkant bedekken. Ik weet niet welke van de twee maar één ervan kan je er perfect aftrekken als je er hard aan trekt in één ruk. Proberen op eigen risico want ik weet niet welke sticker het juist is...

moviemafketel schreef:
Gewoon zooi nieuwe dvd-doosjes kopen.

Mjawel, maar toch ook wel vervelend dat je hier dan als consument toe gedwongen wordt.

Maar Meneer Sticker mag heel langzaam sterven.

Ieder slachtoffer plakt zo'n sticker op z'n lijf en op 't laatst op z'n mond en neus.

Sommigen hier hebben wel een heel erge hekel aan die Sticker Meneer... Die man doet ook maar zijn werk

Maar ik geef toe, die stickers vind ik ook verdomde irritant.

Dikke, vette haat! Krijg ik net de 2 disk edition van Once Upon a Time in America binnen, zit er zo'n our favorites your choice sticker op + resten van één of andere ronde sticker. Nou heb ik het geluk dat die sticker er al 5 jaar op zit en er alleen in kleine stukjes af te halen is . Dat ben ik niet gewend van ECI, de overige dvd's in mijn bestelling zijn netjes geseald.

Als het die man zijn werk is om mensen verschrikkelijk te irriteren dan mag hij best een dikke bonus krijgen!

- edit: zojuist geprobeerd de resten eraf te halen met nagellakremover, water en een spons (ruwe kant), het is nu één grote plakkerige teringzooi .

Heel irritant ja, heb je een mooie DVD, heb je een sticker die niet eraf gaat, of juist wel met veel plakkerige rommel. Meestal pak ik ook een nieuw doosje, alleen met S.E. is dit gewoon zonde van je doosje. Steelcase kan het alweer simpeler verwijderd worden.

Ik was toevallig bij de Gamma en daar verkopen ze stickerverwijderaar voor 3,69
thuis net getest en ik moet eerlijk zeggen dat de sticker en lijmresten er een stukje makkelijker afgaan

Aceton werkt heel goed, zonder dat het beschadigd wordt.
Natuurlijk geen halve bus erop leeggooien, klein beetje op een zachte droge doek.

daxclusive schreef:
Aceton werkt heel goed, zonder dat het beschadigd wordt.
Natuurlijk geen halve bus erop leeggooien, klein beetje op een zachte droge doek.

Jongens gewoon een fohn gebruiken...door de warmte laat de lijm van de sticker los.

HALVE TAMME.
tattoobob schreef:
(quote)

Jongens gewoon een fohn gebruiken...door de warmte laat de lijm van de sticker los.
Tattoobob - tattoo + hobby = hobbybob .

HALVE TAMME. schreef:
(quote)
Tattoobob - tattoo + hobby = hobbybob .

Ik ben van alle markten thuis pikkie

HALVE TAMME.
.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:11 uur

geplaatst: vandaag om 02:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.