• 12.641 nieuwsartikelen
  • 167.783 films
  • 10.882 series
  • 31.246 seizoenen
  • 626.081 acteurs
  • 195.637 gebruikers
  • 9.155.423 stemmen

Sommige films moeilijk te vinden

zoeken in:

Hoi ,films zoals zweedse , koreaanse zulke films,filmhuis films zeg maar zijn meestal niet in videotheeken te vinden ,weet toevallig iemand waar ik zulke films kan huren!!

Da Jando

• 1383 berichten
  • 978 stemmen

Ga eens op zoek naar een cultvideotheek, misschien zit er wel iets in jouw buurt? Zelf ga ik vaak naar de cinematheek, die is te vinden in Tilburg, Eindhoven en Nijmegen.

Doom

• 8212 berichten
  • 1515 stemmen

Genoeg websites op het World Wide Web waar je zulke dvd's kunt huren/kopen.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Of de bibliotheek...

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Dit is een herkenbaar probleem. De dichtstbijzijnde cultvideotheek is voor mij Nijmegen, maar dat is al een uur reistijd. Kopen gaat wat ver meestal. En de bibliotheek verhuurt nauwelijks films en in ieder geval niks wat ik niet in de gewone videotheek kan krijgen. Weinig opties.

dat is precies mijn probleem ook

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.